Pomoc w wyborze roweru

oliwia1790

Nowicjusz
Dołączył
13 Październik 2009
Posty
2
Punkty reakcji
0
Witam mam pytanie który rower jest lepszy, jestem początkujący : http://www.dobrerowery.com/product_info.php?products_id=4876 czy http://www.rower.com.pl/dirt-parade-cocaine-white-p-272704.html ?
 

Attachments

  • rower%20haro%20thread_one%2008.jpg
    rower%20haro%20thread_one%2008.jpg
    63 KB · Wyświetleń: 57
  • 1207556525_1.jpg
    1207556525_1.jpg
    87,5 KB · Wyświetleń: 56
H

Haan

Guest
Podstawowe pytanie - gdzie chcesz tym rowerem jeździć? Te, które wskazałeś są przeznaczone głównie do jazdy po hopkach i downhillu/dirtu...chcesz coś do wyczynowej jazdy, czy pojeżdżenia trochę dla sportu?Na razie mogę Ci tylko polecić ten drugi wskazany sklep (rower.com.pl), ja się tam zaopatruję i przyznam, że jeszcze nigdy nie zawiodłam się pod żadnym względem,a w przypadku takiego wydatku warto wiedzieć, od kogo się kupuje. Napisz,jakie masz konkretne wymagania to będziemy radzić dalej:)
 

oliwia1790

Nowicjusz
Dołączył
13 Październik 2009
Posty
2
Punkty reakcji
0
Podstawowe pytanie - gdzie chcesz tym rowerem jeździć? Te, które wskazałeś są przeznaczone głównie do jazdy po hopkach i downhillu/dirtu...chcesz coś do wyczynowej jazdy, czy pojeżdżenia trochę dla sportu?Na razie mogę Ci tylko polecić ten drugi wskazany sklep (rower.com.pl), ja się tam zaopatruję i przyznam, że jeszcze nigdy nie zawiodłam się pod żadnym względem,a w przypadku takiego wydatku warto wiedzieć, od kogo się kupuje. Napisz,jakie masz konkretne wymagania to będziemy radzić dalej:)