Pogadanki ... czyli takie przy kawce ...

olucha

Nowicjusz
Dołączył
26 Czerwiec 2010
Posty
38
Punkty reakcji
0
Miasto
Toruń
Hej wszystkim:)

Mam wielką prośbę czy ktoś z Was mógłby napisać jakieś adresy firm które wysyłają darmowe kubki,smycze,książki,zegarkai,kolczyki,koszulki itp. bo już tyle czytałam o tym ale jeszcze ani razu nie trafiłam na taką stronę. Jestem początkująca a Wy już tyle tego dostaliście jakby ktoś nie chciał sie chwalić na forum to jest mój adres: malpeczka18@gmail.com
 

rokiczaaa

.
VIP
Dołączył
21 Maj 2007
Posty
3 228
Punkty reakcji
207
Miasto
.
a już we wrześniu bd mieć 3 okazje na super plony gadżetowe :D
potem w październiku raz i w listopadzie znów :)

grudzień stoi pod znakiem zapytania...
mam nawet plany na luty 2011 :D
oj wtedy to moga być naprawdę niezłe łupy ;D

już się nie mogę doczekać xD

muszę znów maile powysyłać to może coś wcześniej wpadnie ^^,

oczywiście jak tylko coś zdobędę to napiszę w stosownym miejscu :)

pozdrawiam
 

KittyGirl2

Nowicjusz
Dołączył
6 Styczeń 2009
Posty
569
Punkty reakcji
9
Miasto
zachodniopomorskie
Co myslicie o Tage a gift i Qday?? bo co uzbieram punkty to nagroda neidostepna. Mysle ze to jakas srata czasu ciagle dokladaja zdjecia nowych nagrod ktorych w realu nei mozna zamowic. W miedzy czasie dostalam pare uchytow do trzymanai reklamowki i reklamowke ekologiczna.

Długopis i kubek z lisek-zabawki@wp.pl
 

rokiczaaa

.
VIP
Dołączył
21 Maj 2007
Posty
3 228
Punkty reakcji
207
Miasto
.
ja się przestałam w sumie bawić w te polskie odpowiedniki lockerza... czasem jak mi się przypomni to wejdę, ale dla mnie sa stratą czasu...
na lockerzie wydaje mi się, ze sa większe szanse i nawet sa dowody, ze da radę coś upolować :)
 

rokiczaaa

.
VIP
Dołączył
21 Maj 2007
Posty
3 228
Punkty reakcji
207
Miasto
.
nie

---
już w czwartek znowu okazja na zbiorek :D
oczywiście napiszę co zdobędę i może fotkę dorzucę :)
 

alyja

Nowicjusz
Dołączył
18 Wrzesień 2010
Posty
5
Punkty reakcji
0