Osoba bez przyszłości

lukeero

Nowicjusz
Dołączył
4 Wrzesień 2011
Posty
256
Punkty reakcji
5
Wiek
28
Miasto
Ząbkowice Śląskie
Witam,

Jestem uczniem gimnazjum, którego już niebawem opuszczę i stanie się to faktem. Wiadomo, że trzeba wybrać sobie szkole, do której się udamy. Tu właśnie mam totalny problem i nie kłamie, trochę się załamuje brakiem dla mnie szkoły, albo po prostu nikłym zainteresowaniem.

Jestem osobą o bardzo znikomych zainteresowaniach oraz hobby.
Ogólnie lubię robić grafikę komputerową. Robię strony graficznie, nie kodując. Jeździć na rowerze oraz.. Chociaż chyba to tyle. I tu nasuwa się myśl, co dalej?

Patrząc na to, czym się interesuje, zapewne może mnie interesować profil technik informatyk-mat., bo takowy mamy.
Poza tym już chyba nic. Do dyspozycji mam jeszcze takie profil - wojskowy, ale to liceum. Ja myślę nad tech. bo nie wiem co i jak na temat moich studiów.

plakat_2013.jpg



Oraz to, jak ujrzeliście.

Ogólnie to słyszałem, że teraz mnóstwo jest informatyków, gdzie po prostu po tym pracy niema. Też myślałem nad obrabiarką, chociaż to małe zarobki. Ale co mi innego pozostaje?

Ja nie wiem, może wy coś wiecie na temat tych profili, co wymieniłem. Co polecacie, co out. Mówię, że obrabiarką się nie interesuje, ale jak już nic nie pozostanie, to ..


Pozdrawiam,
 

ForeverYoung

Bywalec
Dołączył
4 Grudzień 2012
Posty
1 695
Punkty reakcji
139
Wiek
30
A mówią ,że to dziewczyny nie są zdecydowane . ^_^

A może ,jest coś czym się wcześniej interesowałeś ,a nie miałeś na to czasu?

Wiesz co w sumie liceum to jeszcze nie taka ostateczna droga. Zawsze możesz iść na tą informatykę ,a kierunek studiów możesz wybrać inny. Bo w sumie tak naprawdę to właśnie studia decydują o Twojej specjalizacji tudzież jakiejś pracy.