Osiągnięcia w grze

Czy warto je zdobywać

  • Tak

    Votes: 9 81,8%
  • Nie

    Votes: 1 9,1%
  • Brak zdania

    Votes: 1 9,1%

  • Total voters
    11

TomaszTomasz

Bywalec
Dołączył
2 Październik 2015
Posty
763
Punkty reakcji
111
Wiek
41
Od siebie dodam, że gry nie powinny mieć zróżnicowanych poziomów trudności. Powinien być tylko jeden - trudny, wtedy satysfakcja z jej ukończenia była by dużo większa.
 

pan k

Bywalec
Dołączył
7 Lipiec 2011
Posty
2 533
Punkty reakcji
64
Miasto
Dąbrowa Górnicza
TomaszTomasz napisał:
Od siebie dodam, że gry nie powinny mieć zróżnicowanych poziomów trudności. Powinien być tylko jeden - trudny, wtedy satysfakcja z jej ukończenia była by dużo większa.
Powinien być wybór trudności.
Wtedy Gracz sam decyduje o poziomie gry i na szczęście większość gier daje wybór.
Na początku każdą grę by ją poznać powinno się przejść na poziomie średnim a później trudnym.
Bez tego nie miało by sensu osiągnięcie skończ grę na trudnym poziomie.
Jedynie grach powinni dopracować silnych wrogów.
1 Nie powinno być samo ogłuszenie wroga np biega bardzo szybko i po pewnym czasie się męczy
lub rogi utykają w murze .
Występują przypadki że uderza się w mur i tak wiele razy do porażki.
2 Nie stanowi żadnego wyzwania i jawny słaby punkt.
 

TomaszTomasz

Bywalec
Dołączył
2 Październik 2015
Posty
763
Punkty reakcji
111
Wiek
41
pan k napisał:
Powinien być wybór trudności. Wtedy Gracz sam decyduje o poziomie gry i na szczęście większość gier daje wybór.
Żadna satysfakcja ustawić grę na łatwy poziom i ją przejść. Nie powinno być tam taryf ulgowych. Jeszcze lepsze przegięcie jak np po którymś tam razie niezaliczenia danego poziomu, misji, gra pyta czy gracz chce przejść dalej?
 

Caleb

VIP
VIP
Dołączył
3 Maj 2007
Posty
8 984
Punkty reakcji
200
Tomaszu, gry są częścią rynku i aby się sprzedawały, muszą być dostosowane pod różnych klientów. Tymczasem jest wielu graczy, którzy grają sporadycznie i potrzebują chwilowej rozrywki, a nie trudnych wyzwań.
 
Do góry