NIKON d3000 czy SONY DSLR-A230 ?

Status
Zamknięty.

poczatkujacaania

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2011
Posty
3
Punkty reakcji
0
Od dawna interesuje mnie fotografia, lecz dopiero teraz chcę zacząć moją przygodę ze zdjęciami. Mam w planach zakup lustrzanki, lecz jak już wspomniałam, jestem dopiero początkująca - niezbyt znam się na aparatach, dlatego liczę na waszą pomoc. Zerkałam na różne modele w necie i szczególnie utkwiły mi w pamięci: NIKON d3000 i SONY DSLR-A230. Co sądzicie o tych aparatach? Który byście wybrali? Jakie są wasze opinie na ten temat? Może zaproponujecie mi jakieś inne, łatwe do obsługi, dość tanie a zarazem dobre modele? Gorąco pozdrawiam, Ania. :)
 

samotnawsieci93

Bywalec
Dołączył
10 Grudzień 2008
Posty
2 716
Punkty reakcji
82
Ja kupując aparat również brałam ten model Nikona pod uwagę i myślę że mogę go polecić. Sama w rezultacie zdecydowałam się na młodszego brata tego modelu D3100. Chcąc Ci zaproponować jeszcze jakąś lustrzankę musimy wiedzieć w jakiej cenie ma się zmieścić?

SzklanaDama
 

poczatkujacaania

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2011
Posty
3
Punkty reakcji
0
Chciałabym wydać na nią maksymalnie 2500zł - lecz nie ukrywam, że byłoby mi na rękę, gdyby kosztowała ona mniej. :)
 

poczatkujacaania

Nowicjusz
Dołączył
21 Czerwiec 2011
Posty
3
Punkty reakcji
0
Ogólnie to wszystko po trochu :D ale tak szczególnie to chciałabym fotografować krajobrazy, ludzi oraz robić zdj makro.
 

zielona_czacha

Nowicjusz
Dołączył
15 Lipiec 2010
Posty
49
Punkty reakcji
23
gdybym miała taki wybór na pewno wybrałabym nikona :)
jednak to jest marka, która mówi sama za siebie.
sony to nie to samo :)
 

YaCeQ

Nowicjusz
Dołączył
23 Czerwiec 2005
Posty
1 416
Punkty reakcji
9
Wiek
33
Miasto
Śląsk
Do krajobrazów na początek obiektyw kitowy starczy. Do makro przydałoby się coś lepszego, aczkolwiek tutaj można pokombinować z obiektywami na M42 i ich odwrotnym mocowaniem.