Niewłaściwe zachowanie kuriera

VAdamV

Nowicjusz
Dołączył
1 Sierpień 2014
Posty
70
Punkty reakcji
0
Witam.

w środę otrzymałem paczkę w której znajdował się telefon zakupiony na allegro. Paczkę przywiózł kurier DHL w piątek zamówiłem kuriera również DHL żeby odesłać telefon była godzina około 14 tej. Gdy kurier przyjechał nie był zadowolony bo mówił że przeze mnie musi się wracać i ze muszę być poje........y bo zamawiam szmelc przez internet i potem mu dupe truje żeby odesłać i następnym razem żebym wysyłał paczki pocztą polską. Cały ten czas gdy on przyjmował paczkę był tak nieprzyjemny że gdyby mnie koleżanka nie powstrzymała pewnie bym mu coś zrobił.

Nie chce tego tak zostawić wiec mam pytanie co mogę zrobić żeby kurier dostał nauczkę ?
 

Iluvfantasy

Moderator
Członek Załogi
Moderator
Super Moderator
Dołączył
5 Lipiec 2007
Posty
3 067
Punkty reakcji
245
Napisz lub zadzwoń do DHL ze skargą, kontakt pewnie gdzieś na stronie znajdziesz.
 

szwiergotka

Nowicjusz
Dołączył
5 Maj 2015
Posty
50
Punkty reakcji
2
wiesz to, że on odbiera od Cibie paczkę to jest jego praca i tyle.
Wczoraj miałam podobną sytuację z dostawcą towaru do nas na sklep - oj jak mu się spieszyło i te jego mamrotanie pod nosem - po krótkiej wymianie zdań, że to niby on zmęczony już jest ( a my to nie ?? - też od rana na nogach ) przeprosił i dało się jakoś dokończyć sprawdzanie towaru w całkiem innej atmosferze
Co by zrobił Twój szef gdybyś w ten sposób odezwał się do klienta - uważam, że każdy może mieć zły dzień ale wszystko ma swoje granice jeśli jest się w pracy - tym bardziej w miejscu gdzie jest bezpośredni kontakt z klientem - zadzwoń i po prostu zgłoś sytuację ( choć pewnie do dziś emocje już opadły)- w sumie to Ty płacisz za usługę i Ty wymagasz
 
Do góry