Niedziałający modem blueconnect

Chromosom

Nowicjusz
Dołączył
6 Luty 2012
Posty
329
Punkty reakcji
20
Wiek
30
Miasto
Gliwice
Mam problemy z działaniem modemu blueconnect (wejście USB) oraz ogólnie z internetem udostępnianym przez USB. Po kliknięciu przycisku połącz pojawia się komunikat: urządzenie zostało rozłączone lub jest niedostępne, pomimo że modem jest podłączony do portu USB. Nie wiem, czym może być to spowodowane.
 

prestru

Nowicjusz
Dołączył
27 Lipiec 2010
Posty
58
Punkty reakcji
0
Wiek
53
Miasto
Wieś
Przypuszczam że nie działa to na Win 7.........Odinstaluj aplikacje do kożystania z internetu i pochodne.Zeskanuj rejestr programikiem i wyrzuć wszystko...zainstaluj ponownie aplikacje (zakładam że instaluje się ona po wpięciu modemu do PC po USB)...Potem wejdz na stronę T-Mobile i uaktualnij ją....Jeśli nie instaluje się programik do internetu z modemu to ściągnij go sobie ze stromy operatora sieci...
 

Gressil

®
Administrator
Dołączył
17 Kwiecień 2009
Posty
6 075
Punkty reakcji
561
Zeskanuj rejestr programikiem i wyrzuć wszystko...

No to koledze ładnie doradziłeś. Dobrze, że mu Windowsa nie kazałeś reinstalować. Nie wiem po co karzesz mu grzebać w rejestrze. Jest to na tyle czuły punkt systemu operacyjnego, że niedoświadczony użytkownik na 90% ingerując jego strukturę narobi więcej złego niż dobrego. Jeżeli już chcesz iść tym śladem to samo odinstalowanie wystarczy. Można jeszcze sprawdzić w menedżerze urządzeń (po odinstalowaniu oprogramowania) czy jakiś sterownik jest przypisany dla tego urządzenia i ew. go usunąć) potem restart systemu i ponowna instalacja. W każdym razie ja zacząłbym od podpięcia modemu pod inny komputer i sprawdzeniu czy tam też pojawia się problem. Możliwe, że przez przypadkowe zahaczenie ręką mógł się uszkodzić któryś ze styków co tłumaczyłoby pojawiający się komunikat.
 

Chromosom

Nowicjusz
Dołączył
6 Luty 2012
Posty
329
Punkty reakcji
20
Wiek
30
Miasto
Gliwice
Dziękuję za odpowiedzi. Na innym komputerze wszystko działa tak, jak powinno, więc problem dotyczy jedynie mojego laptopa. System operacyjny, z którego korzystam, to Windows 7.
 

prestru

Nowicjusz
Dołączył
27 Lipiec 2010
Posty
58
Punkty reakcji
0
Wiek
53
Miasto
Wieś
No to koledze ładnie doradziłeś. Dobrze, że mu Windowsa nie kazałeś reinstalować. Nie wiem po co karzesz mu grzebać w rejestrze. Jest to na tyle czuły punkt systemu operacyjnego, że niedoświadczony użytkownik na 90% ingerując jego strukturę narobi więcej złego niż dobrego.

Coś tak mi się wydaje że pogubiłeś się gdzieś w mojej wypowiedzi i bzdury napisałeś....Odinstalowanie aplikacji i urządzenia to jedno.Propozycja czyszczenia rejestru to standard i w zasadzie robi się to programem np. CCleaner lub innymi...Aplikacje typu sieci Orange ,Play Plus itd nie są doskonale.aktualizacja czasem więcej narobi bałaganu niż pożytku.W zasadzie w 100% aktualizacja systemu Windows ingeruje w biblioteki danej aplikacji i też mamy problem...Pomaga w zasadzie odinstalowanie aplikacji i modemu z Windowsa.Porządek w rejestrze to druga strona medalu...potem mamy posty tego typu.Pomocy bo nie dziala a odinstalowalem i ponownie zainstalowałem i jest to samo...zapoznaj się trochę z tematem REJESTR(regedit) a potem pogadamy.

Kolega ponadto napisał że na innym PC działa więc jeśli chodzi o jego problem to w tym przypadku wina leży po stronie Windowsa bądź innej aplikacji którą instalował i coś się pokopało...Z modemów różnych sieci kozystalem przez 8 lat i coś mi jeszcze po tym zostalo
 
Do góry