Narty Czy Snowboarding?

Dertch

Nowicjusz
Dołączył
18 Październik 2006
Posty
318
Punkty reakcji
0
Wiek
32
Miasto
też chciałbym wiedzieć...
No właśnie, co wolicie narty czy snowboard??Zbliża się sezon na zimowe sporty :D

Osobiście jeżdżę na nartach od 9 lat :D
Teraz trochę mi się już znudziły więc w tym roku postanowiłem spróbować swoich sił na snowboardzie :D
Sprzęt już zakupiony czekam tylko na opady śniegu :eek:k:
 

OluŚka

Nowicjusz
Dołączył
3 Sierpień 2006
Posty
285
Punkty reakcji
0
Wiek
18
Miasto
KielCe *Ck*
A ja na nartkach smigam juz chyba 5 latek :D na snowboardzie wprobowalam raz.. ale pupa bolala.. :p Chcialabym sie nauczyc, ale jakos narazie warunkow nie ma.. (brak sniegu <_< ) hehe.. no, ale miejmy nadzije, ze za niedlugo spadnie.. noo :bag: :D
 

Nat.

Nowicjusz
Dołączył
9 Październik 2006
Posty
4 641
Punkty reakcji
1
Wiek
17
Oluśka... Tyłek często boli :p w tamtym sezonie z ręką w gipsie wróciłam :D
Ale mimo wszystko boski jest snowboard ;)
Warto spróbować :} Ja mam juz sprzęt i tylko czekam z śnieg... :p
 
B

Bad_Boy

Guest
Ja osobiście uwielbiam narty!!!!!!!!Wogóle są super, można szybko śmigać na nich (lubie rozwijać duże prędkości na nartach)
 

ufolek385

Nowicjusz
Dołączył
15 Październik 2005
Posty
6 648
Punkty reakcji
1
Wiek
18
hmmm juz pare lat jezdzilam na nartach ale w tym roku chce sprobowac sil snowboardzie :)
 

Kupsztal

Nowicjusz
Dołączył
16 Listopad 2006
Posty
25
Punkty reakcji
0
Ja osobiście jeżdżę już 9 nlat na nartach i dla mnie jest to najlepszy sport na świecie.Próbowałem w zeszłym sezonie na desce i przez pierwszy dzień byłem cały mokry i obolały ,a w drugim dniu udało mi się już zjechać bez upadku ,a w 3 to już nieliczne wywrotki.Było śmiesznie ,ale to dla mnie zabawa raczej ,a nie jazda.Ja uwielbiam nartki.A jak chcecie spróbować czegoś nowego to kupcie sobie twin tip(narty freestylowe ,czyli z obu stron podwiniete,żeby można jechać przodem i tyłem)Narty rządzą ,ale szaunek dla
prawdziwych snowborderów jak i narciarzy!