Najlepszy zespół emo

kasiala0

Nowicjusz
Dołączył
9 Kwiecień 2009
Posty
13
Punkty reakcji
0
Wiek
27
Miasto
Szczecin
Za bardzo sie nie orientuje w tym :p mozecie mi napisac nazwy najlepszych zespołów / wokalistów muzyki emo ? jestem ciekawa jaka to jest muzyka :D
 

jacobbs

Pan Demonium
Dołączył
11 Sierpień 2007
Posty
6 077
Punkty reakcji
31
Miasto
Paradise
W zagranicznych zespołach się nie orientuję, ale z polskich przede wszystkim Złodzieje Rowerów. Zaznaczając, że jest to emocore/hardcore punk.
 

RockyBalboa

Nowicjusz
Dołączył
20 Kwiecień 2009
Posty
16
Punkty reakcji
0
Z zagranicznych poleciłbym ci

Madina Lake - mój ulubiony
The Used
Story of The Year

Chociaż do końca nie jestem pewien czy to Emo, nawet jeśli nie to coś zbliżonego :p
 

ilate

Nowicjusz
Dołączył
30 Kwiecień 2009
Posty
24
Punkty reakcji
0
Wiek
30
Miasto
Zabrze
Polecam wymienioną już Alesane, A skylit drive, A day to remember, Silverstein, Enter Shikari. narazie tyle przychodzi mi do głowy ;)
 

pyyska

Nowicjusz
Dołączył
29 Kwiecień 2009
Posty
1
Punkty reakcji
0
Hmm ;D
Moje ulubone to The Red Jumpsuit Apparatus, Alesana i Underoath ;]]
 

fucktycznie

Nowicjusz
Dołączył
2 Maj 2009
Posty
1
Punkty reakcji
0
ja znam emo ale w sensie screamo bo emo to wg mnie bardziej styl bycia (;
Bring me the horizon
madina lake
hawthorne heights
eyes set to kill
alexisonfire
vanna
aiden

.. może kiedyś napiszę więcej, sorka za błędy
 

yaiez

Yggdrasil
Dołączył
11 Listopad 2008
Posty
614
Punkty reakcji
4
Wiek
30
Miasto
Tam gdzie wiatr
Bless the fall
From Autumn to Ashes
Inhale Exhale
To wszystko podchodzi pod emocore, dawno dawno temu słuchałem.

Taki punk rock...
My Chemical Romance
Wiesz, co to jest punk rock? Takie MCR to pop rock pełną gębą, wracaj do pokeballa.
 

Wiola :-]

Czekoladoholiczka xD
Dołączył
27 Wrzesień 2007
Posty
2 677
Punkty reakcji
6
Wiek
28
Miasto
Tychy / Kraków
alesana, escape the fate, the used ?
w sumie znam jeszcze tylko kilka, dopiero zaczynam poznawać emo, ale te mi się jak narazie najbardziej podobają
 

pejsze

Nowicjusz
Dołączył
2 Sierpień 2008
Posty
205
Punkty reakcji
4
Wiek
30
Miasto
Lublin
Ja slucham raczej punk rock'a, ale poniewaz jest to kapela ktora mnie totalnie urzekla, a jest w klimacie EMO wymienie tutaj. Ktos juz wczesniej nadmienil i jeszcze raz serdecznie polecam kapele ALESANA - jest swietna moim zdaniem, przejmujaca i gleboka muzyka. Specjalnie polecam plytke "On frail wings of vanity and wax". Ta nowa plyta mniej mi sie podoba, ale tez jest dobra.

Obok tej kapelki polecam tez CATHERINE, bardzo podobne do Silverstein, ale mocniejsze. Kapela na pograniczu punk-emo, ale nacechowana klimatem EMO wiec do tego tematu jak najbardziej sie nadaje.

Polecam posluchac. Pozdro.
 

jacobbs

Pan Demonium
Dołączył
11 Sierpień 2007
Posty
6 077
Punkty reakcji
31
Miasto
Paradise
Nikt o niej nie słyszał? Dobre :D Toż to kapela z okładek gazet i z toplisty na MTV. Trochę nie na czasie jesteś :D A poza tym taki z nich punkrock jak z Dody poezja śpiewana.
 

Kass17

Nowicjusz
Dołączył
12 Czerwiec 2009
Posty
157
Punkty reakcji
0
Wiek
27
Miasto
Nieważne gdzie, ważne z kim xp
Nikt o niej nie słyszał? Dobre :D Toż to kapela z okładek gazet i z toplisty na MTV. Trochę nie na czasie jesteś :D A poza tym taki z nich punkrock jak z Dody poezja śpiewana.
Na serio nikt z mojej klasy ich nie zna. No... oprócz mojego wychowawcy xDD A choc Ty nie jesteś do nich przekonany, to ja ich i tak uwielbiam.
 

jacobbs

Pan Demonium
Dołączył
11 Sierpień 2007
Posty
6 077
Punkty reakcji
31
Miasto
Paradise
Aha... Czyli Twoja klasa to wszyscy? Widzisz, ja słucham wielu znanych zespołów, o których ludziom z mojej klasy się nawet nie śniło. Tak już jest, że odpowiednia muzyka jest popularna w odpowiednich środowiskach.
 
Do góry