Mieszkanie w Poznaniu

smiejzelka1990

Nowicjusz
Dołączył
24 Lipiec 2009
Posty
7
Punkty reakcji
0
Hejka wszystkim.
mam pytanie jest jakaś osoba która wynajmuje z kimś mieszkanie w poznaniu i ma np. wolny pokój?
Od października będę studiować w poznaniu i chyba nikt z moich znajomych nie idzie do poznania i za bardzo nie mam z kim wynająć czego kolwiek.
Jeśli ktoś wynajmuje pokoje albo z kimś wynajmuje dom to proszę o odpowiedź
Pozdrawiam
 

anihc

Nowicjusz
Dołączył
26 Lipiec 2009
Posty
177
Punkty reakcji
10
Zdjęcie? Preferencje seksualne? Charakter? Wymiary? Lubi zwierzęta? Lubi imprezy? Lubi ciszę? Lubi sprzątać? Lubi gotować? Lubi marudzić? Lubi pustą lodówkę? Gdzie studiuję? Co studiuję? Ma okres? Ma dzieci? Pracuje? Będzie chodzić po piwo?* <_<

PS
Pytania oznaczane * są wymagane.
 

smiejzelka1990

Nowicjusz
Dołączył
24 Lipiec 2009
Posty
7
Punkty reakcji
0
Po piwo raczej tak ale nie cały czas:p
lubie zwierzęta, ide na pedagogike, lubie imprezy, nie mam dzieci, jestem na utrzymaniu rodziców, charakter mam dobry

gotować średnio, ale luz, ze sprzątaniem nie ma problemu, nie marudze!!
 

anihc

Nowicjusz
Dołączył
26 Lipiec 2009
Posty
177
Punkty reakcji
10
Odpowiedziałaś na większość pytań mimo, że tylko jedno było wymagane, jesteś zbyt ambitna :zdegustowany: Szkoda to niszyczyć :przewraca:
 

Misiosoft

Nowicjusz
Dołączył
5 Sierpień 2009
Posty
82
Punkty reakcji
5
Wiek
37
Miasto
Poznań
hej:)

mam pokój jednoosobowy do wynajęcia, może ktoś chętny? na grunwaldzie, więce sczególów na PW :)
 
K

kermitka

Guest
Nie ma lepszego miejsca na studiowanie i mieszkanie niż Poznań. Gwarantuje ci, ze będziesz bardzo bardzo miło wspominała to miasto:) Jak już się ulokujesz to wpadnij do La Lumiere na jakiś cudowny upiększający zabieg:) Studenci mają aż 10% zniżkę
 

anihc

Nowicjusz
Dołączył
26 Lipiec 2009
Posty
177
Punkty reakcji
10
10%? Niesamowite :mruga: To 1 grosik z z każdej 10 groszówki! BB) Dają "darmowe" napoje? :sexy: W ilu miastach studiowałaś i mieszkałaś? :eek:k: