Medycyna

Scharner

Nowicjusz
Dołączył
26 Luty 2012
Posty
5
Punkty reakcji
0
Witam! Nazywam się Mateusz, mam 17 lat i jestem uczniem klasy pierwszej liceum na profilu mat-fiz-inf. W przyszłości chciałbym studiować medycynę. Wiem, że to brzmi wręcz komicznie, ale jestem w trudnej sytuacji. Od dzieciństwa moi rodzice wmawiali mi, że w przyszłości będę inżynierem. Cały czas przygotowywali mnie do tego kierunku studiów. Nie przyjmowali do wiadomości, że pójdę na coś innego. Mój tata jest inżynierem i prowadzi firmę. Bardzo nie chciałem iść na ten profil, ale w końcu im się udało mnie przekonać. Teraz zrozumiałem, że to był największy błąd w moim życiu. Przez swoich rodziców prawdopodobnie zmarnowałem sobie życie. Interesuję się medycyną jak niczym innym na świecie. Cały czas o niej myślę. Jestem bardzo dobry z matematyki i fizyki, bardzo lubię biologię, nie lubię chemii. Wiem, że aby się dostać na medycynę, trzeba być bardzo dobrym z biologi, chemii i fizyki, ja taki nie jestem. Powiedzcie mi, czy mam jakiekolwiek szanse zostania lekarzem? Jestem bardzo zdeterminowany. Mogę nawet poświęcić całe wakacje do nauki. Mogę się uczyć w soboty, piątki. Nie wiem tylko od czego zacząć. Jestem typem osoby, która nie odpuszcza i jeżeli pojawiłaby się chociaż mała szansa dostania się na medycynę, nie zmarnowałbym jej. Mieszkam na terenie małopolski. Czy znacie jakieś uczelnie, w których są niskie progi punkowe? Mogę również dodać, że jestem rocznikiem, w którym był niż demograficzny, co znacznie zmniejsza liczbę chętnych na praktycznie wszystkie kierunki. Moi rodzice są dość zamożni. Mógłbym studiować zaocznie, albo wieczorowo. Czy mam szansę się dostać na medycynę?
 

Nuada

Malkontencki
Dołączył
8 Luty 2010
Posty
585
Punkty reakcji
25
Wiek
32
Miasto
Łódź
Zdając na ponad 80% (blisko 90%) rozszerzone matury z biologii i chemii na pewno masz szansę. ;)

Dodatkowo mile widziane się wyniki z rozszerzonej części matematyki/ fizyki.
 

Scharner

Nowicjusz
Dołączył
26 Luty 2012
Posty
5