Mentalle

Nowicjusz
Dołączył
1 Czerwiec 2012
Posty
4
Punkty reakcji
0
Wiek
29
Dzięki za ostrzeżenie, miałam już u niego kupować.
 

small-pixie

Nowicjusz
Dołączył
19 Kwiecień 2012
Posty
2
Punkty reakcji
0
coś tam sie rusza w naszej sprawie. dostałam pismo ze powołali biegłego z zakresu oszustw komputerowych i ma sprawdzić ich dyski i odyzskać dane (czy jakoś tak):):)
 

dziegan

Nowicjusz
Dołączył
12 Kwiecień 2012
Posty
6
Punkty reakcji
0
Ja też dostałam, mają tych gości wszyscy siedzą w Areszcie, kasy raczej nie odzyskamy. Prokuratura w Lublinie poszukuje osób poszkodowanych, więc jeśli jest jeszcze ktoś kto nie zgłosił tego do nich to niech to zrobi.
 

Semmitar

Nowicjusz
Dołączył
9 Grudzień 2010
Posty
2
Punkty reakcji
0
Wiek
44
Miasto
Warszawa
Ja też dostałam, mają tych gości wszyscy siedzą w Areszcie, kasy raczej nie odzyskamy. Prokuratura w Lublinie poszukuje osób poszkodowanych, więc jeśli jest jeszcze ktoś kto nie zgłosił tego do nich to niech to zrobi.
Nie ma znaczenia czy siedzą w areszcie -pieniądze są do odzyskania i są Wam należne. By je odzyskać należy wejść na drogę sądową (cywilną).
W razie pytań zainteresowani niech piszą na PW.
 

dziegan

Nowicjusz
Dołączył
12 Kwiecień 2012
Posty
6
Punkty reakcji
0
Co z tego że wygramy na drodze sądowej, jeśli i tak o tych ludzi nie ma z czego ściągnąć, a kasa wpłacona przez kupujących się rozpłynęła...
 

ladysonia1

Nowicjusz
Dołączył
4 Grudzień 2012
Posty
1
Punkty reakcji
0
niestety chce tu przestrzec innych Kupujacych, kupilam niedawno na stronie zlote wpyrzedaze dwa zegraki swiss legend, oczywiscie oba mialy byc orginalne, jeden mial byc wersja z diamencikami, zaplacilam kilka tys zl, Przedmioty przyszly w terminie wiec sie cieszylam ze wszystko ok.
Niestety , zegraek damski ten z diamencikami nie mial dolaczonego certyfikatu - jak sie dowiedzialam ze strony swiss legend , musi taki posiadac, zegarek meski natomaist byl niesprawny , nie chodzila wogole wskazowka sekundnika, opakowania obu zegarkow pozostawialy tez wiele do zyczenia i dawaly spora watlpiwosc co do orginalnosci obu produktow.
Korzystajac wiec z mozliwosci jaka daje regulami tego sklepu , odeslalam oba zegraki jako zwrot,
niestety do dzis dnia nie odzyskalam pieniedzy w calej kwocie. Otrzymalam zwrot za damski zegarek i sklep twierdzi ze tylko damski dostal, a meski - ich zdaniem rozplynal sie gdzies w powietrzu!
mam dowod odbioru gdzie jest waga paczki, jak i dowod mojego nadania paczki tez z waga prawie identyczna, mam moje emiale gdzie pisalam ze odsylam cale zamowienie i prosze o zwrit wplaconej kwoty. Niestety firme to nie interesuje i jak narazie twierdza ze pracownik przekazal info ze w paczce byl jeden przedmiot, coz, widac dobrze tam pracowac skoro mozna sobie wyjmowac z paczek przedmioty.., obecnie sprawe skierowalam do adwokata.
Duzy niesmak i totalny brak profesjonalizmu ! zdecydowanie odradzam kupowanie w tym sklepie online.
 

raf.sty

Nowicjusz
Dołączył
23 Styczeń 2013
Posty
2
Punkty reakcji
0
Mam problem z OSZUKUJĄCYM sprzedawcą na allegro.
W grudniu kupiłam od użytkownika allegro o nazwie

„simserwis_pl” prowadzącego również sklep internetowy http://www.aetka.com.pl/

etui do telefonu. Oczywiście od razu za pośrednictwem PAYU dokonałam zapłaty a towar otrzymałam po 2 dniach. Wszystko było super jednak do czasu aż WYSTĄPILI O ZWROT PROWIZJI TWIERDZĄC, ŻE NIE ZAPŁACIŁAM (mam potwierdzenie od allegro, że pieniądze do nich dotarły). Nie lubię takich zachowań więc wystawiłam komentarz neutralny o treści:

”Jeżeli chodzi o towar to wszystko w porządku, kontakt i wysyłka ok jednak ubieganie się o zwrot prowizji po bezproblemowo przeprowadzonej transakcji i ze strony kupującego i ze strony sprzedającego to lekko niepokojące. Jednak Polecam!”

w odpowiedzi otrzymałam:

[Odpowiedź z: pon 14 sty 2013 09:06:57 CET] Klientka oszukuje- zakupiła przedmiot na naszej aukcji, po czym nie dokonała zapłaty, więc przedmiot nie został wysłany. Zwróciliśmy się o zwrot prowizji do Allegro, po czym Pani nakłamała, że transakcja została zakończona. NIE POLECAMY

Do tego jako wisienkę na torcie zafundowali mi negatywny komentarz o treści:

„Klientka zakupiła przedmiot,po czym nie dokonała wpłaty. Zwróciliśmy się do Allegro o zwrot prowizji-Pani skłamała iż wpłaciła i przedmiot otrzymała,co nie miało miejsca. Do tego otrzymaliśmy niesłusznie neutral. NIE POLECAMY- klientka niepoważna.”

Jeszcze raz podkreślę, że towar od nich otrzymałam co potwierdza, że otrzymali płatność. DLA MNIE JUŻ SAMO ZWRÓCENIE SIĘ O ZWROT PROWIZJI JEST HAMSTWEM!

Zwróciłam się do allegro z prośbą o usunięcie komentarza bo jest krzywdzący i nieprawdziwy, na co otrzymałam odpowiedź, że „Przykro mi, że otrzymała Pani taką opinię. Niestety nie widzę podstaw do jej usunięcia. „

Od innej osoby pracującej dla allegro i obsługującej płatności PAYU otrzymałam pismo potwierdzające, iż płatność została do nich przekazana jeszcze w grudniu i mam nawet jakiś nr księgowania.

W jaki sposób można „zmusić allegro” do usunięcia komentarza – przecież widzą że w treści sprzedający powołuje się na brak zapłaty a od nich otrzymuje info, że płatność przekazali.

pozdrawiam
 
Do góry