Kto z was lubi chodzić w body?

Body69

Nowicjusz
Dołączył
22 Luty 2013
Posty
2
Punkty reakcji
0
Gdzie w internecie poza allegro można kupić zwykłe sportowe bawełniane body z zapięciem na zatrzaski?
 

ForeverYoung

Bywalec
Dołączył
4 Grudzień 2012
Posty
1 694
Punkty reakcji
139
Wiek
26
Sory ale FUJ. (nie lubię)

Niem wiem w bershka widziałam jakieś ,ale się nie przyglądałam.
Popatrz w jakiś sklepach z bielizną.
 

midsummer

Nowicjusz
Dołączył
10 Grudzień 2012
Posty
76
Punkty reakcji
0
Body to dobry pomysł jeżeli nie chcemy, aby koszulka wychodziła nam ze spodni czy spódnicy. Ostatnio widziałam bardzo fajne koszulowe w Stradivariusie, a takie klasyczne to po prostu w sklepach z bielizną :)
 

jotka1

Nowicjusz
Dołączył
26 Luty 2013
Posty
66
Punkty reakcji
4
O nieee, body są strasznie niepraktyczne. Ok, koszulka wygląda fajnie, ale na dłuższy czas chodzenia się moim zdaniem nie nadają. Krótkie wyjście - może być.
 

rokiczaaa

.
Moderator
Dołączył
21 Maj 2007
Posty
3 184
Punkty reakcji
202
Miasto
.
Body kojarzą mi się z gimnastyką - wtedy ok, ale do chodzenie np. po ulicy bym nie mogła nosić :)
Koniecznie muszę mieć koszulkę na spodniach, co w przypadku bodów jest niemożliwe.
 

Ladyinblack

Nowicjusz
Dołączył
5 Marzec 2010
Posty
458
Punkty reakcji
7
Wiek
40
Na allegro najpewniej a odpowiadajac na pytanie, nie przepadam za body, nie wygodnie sie w tym czuje
 
D

dorota353

Guest
Body jest paskudne i niepraktyczne. Nie potrafię i nie lubię w tym chodzić.
 

szaramyszka

Nowicjusz
Dołączył
25 Listopad 2011
Posty
42
Punkty reakcji
1
A dla mnie wygodne :) Miałam kiedys koszulę bod, była świetna, nic mi nie wyłaziło ze spódnicy. Body dobre jest, gdy właśnie chcemy uniknąć ciągłego poprawiania się.
 

moniquemonique

Bywalec
Dołączył
25 Październik 2011
Posty
1 689
Punkty reakcji
96
Miasto
Śląsk, Częstochowa
Nie wiem czy zauważyliście, ale autorka tematu nei pyta czy wam sie podoba i czy chcecie w tym chodzić... tylko ogdzie to mozna kupić :)

Musiała bys poszukac w sklepach bieliźnianych. W Atlanticu byly z długim i krótkim rekawem :)
Na ich stronie na penwo znajdziesz :)
A tak pozatym to w róznych butkiach , wystarczy popytać.
 

Fitorka

Nowicjusz
Dołączył
10 Kwiecień 2013
Posty
60
Punkty reakcji
0
Ja jakiś czas temu kupowałam takie koszulowe w wolczance, ale kosztowały sporo...
 

tasso

Nowicjusz
Dołączył
13 Kwiecień 2013
Posty
24
Punkty reakcji
0
ja swoje czarne kupiłam w Tesco na dziale F&F. Ale nie jest 100% bawełniane
 

reni33

Nowicjusz
Dołączył
12 Kwiecień 2006
Posty
158
Punkty reakcji
0
Wiek
48
kiedyś lubiłam body , w domu nawet wygodne, teraz leży sterta bezużytecznie. Zmienił mi sie gust, od kilku lat nie noszę wogóle.
 

MartynkaWawa

Nowicjusz
Dołączył
22 Maj 2013
Posty
27
Punkty reakcji
0
Ja lubię body! Przez internet kupiłam tylko raz tutaj : http://www.dobramoda.pl/moda-damska/bielizna/. Ale nie wiem czy mają w 100°% bywełniane. Wydaje mi się, że zawsze jest domieszka elastynu i czegoś tam jeszcze... Czy pisząc bawłniane masz na myśli, że nie z koronki? Czy chodzi ci o bawełnę bez domieszki?
 
D

Dobrawa

Guest
Na dluższa mete to chyba nie bylo by dla mnie. Lubie jednak zwykle bluzki chociaz fakt ze to dobre rozwiazanie jak sie nie chce zeby bluzka wystawala ze spodni . Ale jakos chyba nie przemawia to do mnie. Chyba ze zima w opcji bielizny
 
Do góry