Koszty w firmie - jak je znalezc

alan2

Nowicjusz
Dołączył
26 Sierpień 2008
Posty
20
Punkty reakcji
0
Kazdy przedsiebiorca dosc szybko orientuje sie, ze warto jak najwiecej wrzucic w koszty, zeby placic jak najmniejsze podatki.
Takie rzeczy jak telefon, leasing, utrzymanie biura sa oczywiste, ale w przypadku prowadzenia jednoosobwej dzialalnosci mozna jeszcze cos wrzucic.

Macie jakies pomysly? jakies dobre zrodla kosztow?
Ja ciagle szukam kosztow:)
 

h3lix

Bad Mutha Fucka
Dołączył
2 Listopad 2006
Posty
3 458
Punkty reakcji
13
Wiek
36
Miasto
www.forumovision.com
Do kosztów możesz <chyba> wrzucić wszystko, paliwo, jedzenie, nawet koszty wynajmu hoteli, gdy wyjeżdzasz na wakacje. Mimo wszystko proponuję skonsultować się z jakimś biurem doradztwa prawnego, myślę, że taka porada nie powinna dużo kosztować ;)
 

justynka18d

Nowicjusz
Dołączył
6 Luty 2008
Posty
24
Punkty reakcji
0
Wiek
35
a to wszystko zależy od rodzaju działalnosci w każdej są takie małe koszciki które możesz wychwycić :D masz koszty podstawowe i pośrednie możesz nawet wliczyć papier do drukarki z firmy :D
 

Gambit

Nowicjusz
Dołączył
3 Wrzesień 2008
Posty
18
Punkty reakcji
0
Miasto
Kraków
z pewnością nie możesz wpisać jedzenia i picia :)
Ale popytaj znajomych, czy czegoś nie kupują, a Ty zwrócisz im VAT w zamian za fakturkę :) (jeśli jesteś vatowcem oczywiście)
 

anthonyW

Nowicjusz
Dołączył
17 Październik 2008
Posty
42
Punkty reakcji
0
biuro rachunkowe jest dobrym miejscem zasiegniecia rady a propos podatkow i generowania kosztow. nawet jesli nie korzystasz obecnie z zadnego, to zawsze mozesz powiedziec, ze chcesz zalozyc firme i potrzebujesz zasiegnac opinii - chetnie ci odpowiedza, majac cie za potencjalnego klienta.
 
Do góry