Konto młodzieżowe/internetowe...pytania

robert723

Nowicjusz
Dołączył
30 Grudzień 2008
Posty
50
Punkty reakcji
0
1. W ogole zaczne od tego, ze jestem "zielony w tym temacje". Musze otworzyc konto w banku. (18 lat koncze za 3 miesiace). Są konta młodzezowe, rozumiem, ze praktycznie nic nas nie ksztuje. pytanie - W takim razie czemu dorosli ludzie nie mogą posiadac tych kont skoro tansze??? Wyjasnijcie mi PO POLSKU :p podstawowe rzeczy ktore powinienm wiedziec...

2. Konto internetowe - czy musze miec skonczone 18 lat??? Czy takie konto bedzie zupelnie odzielne od tego zwykłego czy tez zachowam nr. konta itd. .. no wiecie o co mi chodzi :lol:
I jakie są zalety takiego konta, czy to bezpieczne, po co to w ogóle. U mnie w bliskiej rodzinie nikt takiego czegos nie ma to nie mam wiedzy na ten temat.
 

wasap80

Nowicjusz
Dołączył
6 Grudzień 2006
Posty
278
Punkty reakcji
1
Wiek
34
Miasto
Lublin
W takim razie czemu dorosli ludzie nie mogą posiadac tych kont skoro tansze??? Wyjasnijcie mi PO POLSKU jezyk.gif podstawowe rzeczy ktore powinienm wiedziec...
1. nie każdy ma np. siedzibę mBank w swoim mieście i konta też nie ma bo mu po co jak nie może wpłacić/wybrać pieniędzy bez prowizji albo ma bankomat w którym trzeba płacić prowizję.
2.
Konto internetowe - czy musze miec skonczone 18 lat???
Nie
Czy takie konto bedzie zupelnie odzielne od tego zwykłego czy tez zachowam nr. konta itd. .. no wiecie o co mi chodzi
konto internetowe jest zintegrowane ze zwykłym kontem, jak wypłacisz ze zwykłego to i z internetowego ci zabiorą :) nr masz taki sam.
konto internetowe jest wygodniejsze nie musisz stać na poczcie czy gdzieś tam w banku jak jest kolejka żeby zapłacić rachunek tylko z domku przelew, bez kolejek i zazwyczaj taniej
 

robert723

Nowicjusz
Dołączył
30 Grudzień 2008
Posty
50
Punkty reakcji
0
1. nie każdy ma np. siedzibę mBank w swoim mieście i konta też nie ma bo mu po co jak nie może wpłacić/wybrać pieniędzy bez prowizji albo ma bankomat w którym trzeba płacić prowizję.