Kiedy zaczeliście klasyk, oral, anal ?

jelonek

how can I ever change things that I feel?
Dołączył
12 Październik 2005
Posty
1 501
Punkty reakcji
2
Wiek
31
Miasto
Kraków
Dobrze, wiec ja zaczne, mam nadzieje, ze nie zostane zlinczowana :p
Oralny zaczelam po jakichs trzech czy czterech miesiacach, nie pamietam dokladnie...
A waginalny po siedmiu :p
W sumie z tym oralnym troche szybko bylo, ale nie zaluje tego, tylko ze gdyby to sie dzialo teraz, wolalabym poczekac chyba jednak troche. Ale i tak pewnie bym tego nie zrobila, bo to za duza pokusa...;)
 

mała*czarna

Nowicjusz
Dołączył
28 Luty 2006
Posty
5 681
Punkty reakcji
6
Hej Jelonek nie musisz sie bać zlinczowania bo to ja powinnam je dostać i to pożądne... :) nie powiem po jak krótkim czasie to był oral...stanowczo za szybko ale było warto :sexy: :D
 

askaka

Nowicjusz
Dołączył
28 Listopad 2005
Posty
1 870
Punkty reakcji
0
Wiek
36
Nio to jelonek mi poszło szybciej w moim ostatnim zwiazku.... zaczelismy wspolzyc juz po 3 miesiacach ( a od poczatku mowilismy ze wyetrwamy przynajmniej rok, ale jakos sie nie dało :p ).... ale przed tymi 3 miesiacami niezle sie zabawialismy prawie od samego poczatku znajomosci, ale on tak mna mnie działał ze masakra.... a poczatek to ulatwił na pierwszy wspolny (+ moi znajomi tez byli) wyjazd na Słowacje w drugim tyg znajomosci :)
 

Hasia

Wielkie Oko Wielkiego Brata
Dołączył
27 Luty 2006
Posty
945
Punkty reakcji
0
Wiek
39
Miasto
stol(n)iczka
a mi sie wydaje (wydaje - bo doswiadczenia nie mam), ze nie trza sie obwiniac ze poszlo jush po 3 miechach albo po 1 tygodniu. Jak sie klei i sie chce to trzeba dzialac. W koncu sex to zdrowie (podobno) :D
 

Dominika D.

........
Dołączył
21 Listopad 2005
Posty
13 032
Punkty reakcji
4
Wiek
35
Miasto
Śląsk
heh to moze w koncu ja
oralny: po chyba 6 tygodniach
analny: po 8 miesiacach
i waginalny: po 11 miesiacach :D
 

askaka

Nowicjusz
Dołączył
28 Listopad 2005
Posty
1 870
Punkty reakcji
0
Wiek
36
Nio tak... u niektorych wczesniej to sie dobywa u niektorych pozniej.. a jeszcze ini czekaja z tym do slubu , ale ja bym chyba nie wytrzymała. :p
 

Dominika D.

........
Dołączył
21 Listopad 2005
Posty
13 032
Punkty reakcji
4
Wiek
35
Miasto
Śląsk
ja tez nie dalabym rady wytrzmac, obiecalam ze przed 18 nie bede sie kochac, slowa dotrzymalam, jestem z siebie dumna i tyle
 

askaka

Nowicjusz
Dołączył
28 Listopad 2005
Posty
1 870
Punkty reakcji
0
Wiek
36
ja tez do 18 wytrzymałam, a nawet troche dłuzej :) ale do slubu to juz pewnie nie dałabym rady... zreszta nie dałam :)
 

Dominika D.

........
Dołączył
21 Listopad 2005
Posty
13 032
Punkty reakcji
4
Wiek
35
Miasto
Śląsk
tak patrze na te wypowiedzi i mysle ze mi szybko poszlo, zwlaszcza, ze nigdy wczesniej tego nie robilam :]
 

mała*czarna

Nowicjusz
Dołączył
28 Luty 2006
Posty
5 681
Punkty reakcji
6
pachol83 a jak bardzo szybko ??? :lol:
Hasia podobają mi sie Twoje wypowiedzi i popieram w 1000%
 

Attachments

  • oko.gif
    oko.gif
    2,6 KB · Wyświetleń: 12
Do góry