Jakie warsztaty komputerowe dla dziecka w Krakowie?

KarolaZ

Nowicjusz
Dołączył
28 Sierpień 2013
Posty
43
Punkty reakcji
1
Moje dziecko jest jakimś maniakiem komputerowym, cały czas Internet gry itp. a ja cały czas próbuję go od tego odgonić. Kiedy wczoraj rozmawiałam z moją koleżanką, pedagogiem i pożaliłam jej się z problemu to poradziła mi, żeby znaleźć mu jakieś warsztaty/zajęcia, które może rozwinąć jego wiedzę w temacie. Żeby przekuć to co robi w jakieś zainteresowanie, które potem po gimnazjum mogłoby mu cokolwiek dać w dalszej edukacji i chyba może mieć rację. Tylko na jakie zajęcia komputerowe go wysłać? Mimo, że użytkuje komputer na co dzień to nie znam się wcale na tym temacie..
 

Jacek23

Nowicjusz
Dołączył
9 Listopad 2009
Posty
258
Punkty reakcji
7
W Krakowie jest coś takiego jak „Akademia Programowania” możesz sobie sprawdzić.
W tamtym roku zapisałem syna i był zadowolony. Z tego co wiem to przede wszystkim uczą praktycznych umiejętności, jakieś ćwiczenia w programowaniu gir itp. Zajęcia są prowadzone przez młodych ludzi, którzy chyba lubią(wnioskuje po tym co rozmawiałem)to co robią to poza tym też pracują zarobkowo w firmach informatycznych więc mają co przekazać.
 

KarolaZ

Nowicjusz
Dołączył
28 Sierpień 2013
Posty
43
Punkty reakcji
1
Jacek23 napisał:
W Krakowie jest coś takiego jak „Akademia Programowania” możesz sobie sprawdzić.
W tamtym roku zapisałem syna i był zadowolony. Z tego co wiem to przede wszystkim uczą praktycznych umiejętności, jakieś ćwiczenia w programowaniu gir itp. Zajęcia są prowadzone przez młodych ludzi, którzy chyba lubią(wnioskuje po tym co rozmawiałem)to co robią to poza tym też pracują zarobkowo w firmach informatycznych więc mają co przekazać.
Z tego co czytam na stronie akademiaprogramowania.pl zajęcia wydają się być w porządku, nawet ciekawe ale czy to zainteresuje mojego syna, to już inna sprawa..
 

Jacek23

Nowicjusz
Dołączył
9 Listopad 2009
Posty
258
Punkty reakcji
7