Jakie humanistyczne studia zaoczne w Warszawie

K

Kaja Metrowska

Guest
Cześć. Piszę tutaj nie w swoim imieniu ale mojej siostry rodzonej, która w przyszłym roku chciałaby wybrać się na studia od przyszłego roku.
Zastanawiała się nad administracją albo dziennikarstwem ( jest bardzo dobra z języka polskiego ale z kolei z matmą to już ma pewne problemy).
Chciałaby aby nie czepiali się mocno na studiach ale jednocześnie aby mogła czegoś tam się nauczyć.
Jaką uczelnię polecacie?
 
I

Infiner

Guest
Sam studiuję obecnie administrację na Wyższej Szkole Informatyki, Zarządzania i Administracji w Warszawie. Jestem zadowolony z uczelni. Wybierałem również z uwagi na pracę . Chciałem aby można było to sobie w miarę dobrze dograć. Studia i rozwój zawodowy.
Jest tam tak,że raczej Cię nie obleją. Ale z drugiej strony jeśli człowiek się postara to może z tych studiów wyciągnąć naprawdę wiele.
 
I

Infiner

Guest
Zjazdy co 2 tygodnie. Czyli raczej tak jak wszędzie. Z praktykami problemu nie ma. Uczelnia współpracuje z kilkoma dobrymi instytucjami. Sam przeniosłem się na tę uczelnię z uniwerku ale jestem zadowolony ponieważ o ile wcześniej miałem mnóstwo niepotrzebnych przedmiotów to WSIZiA stawia głównie na konkrety.
 
K

Kaja Metrowska

Guest
A jak z pracą po administracji ? Orientowałeś się może jak wygląda sytuacja na rynku pracy po ukończeniu właśnie tego kierunku?
 
I

Infiner

Guest
Może w mniejszych miastach nie jest tak łatwo ale w Warszawie nie jest tak źle. Możesz załapać się na rządową posadkę, jest też wiele prywatnych firm, które zatrudniają chętnie pracowników po tym właśnie kierunku.
Wiadomo,ze trzeba się czasami postarać ale koniec końców ludzie pracę znajdują. Sam aktualnie pracuję. W zasadzie wszyscy na studiach zaocznych mają już pracę. To w końcu Warszawa tak więc ze znalezieniem zatrudnienia nie jest tak źle.
 

sulp

Nowicjusz
Dołączył
6 Grudzień 2014
Posty
5
Punkty reakcji
0