Jaki kupić rower ?

Yntomas

Nowicjusz
Dołączył
12 Styczeń 2011
Posty
19
Punkty reakcji
1
Od pewnego czasu zaczołem interesować się skakaniem rowerem na hopkach czy jeżdżenie po górach czy wykonywanie jakiś trików(podczas skoku). Jestem jednak kompletnie zielony w tych sprawach(amator). Chciałbym was prosić o rade jaki zakupić rower w granicach cenowych 1000zl - 1300zl. Dodam, że dopiero bd się uczył wszystkiego od podstaw.

Znalazłem coś takiego http://allegro.pl/dartmoor-street-style-avid-duro-zobacz-dual-dh-i1416594830.html taki kompromis według mnie nadaje się do wszystkiego co wyżej wymieniłem co myślicie ? Boje się że bd zamały gdyż to 13 właściciel twierdzi iż ma 180cm i mu sie wygodnie jeździ ja mam natomiast 185cm i kolejny dylemat. Prosze o rady
 

Specjalista_Giant

Nowicjusz
Dołączył
7 Grudzień 2010
Posty
8
Punkty reakcji
0
Co prawda jest używany, ale cieżko bedzie kupić nowy lub poskładać fajny rowerek do dirt/streetu za taką kwotę - zeby był nowy. Ma niezłe komponenty. Te 5 cm różnicy wzrostu nie powinno być takie znaczące. Generalnie rozmiar ramy zwiększa się kaze 10 cm wzrostu. Zatem - nie widze problemów. Możesz porozglądać się tak profilaktycznie za nowymi rowerami, dla własnej pewności. Teraz będą wyprzedaże w sklepach. Moze się trafi. np. Giant Brass w dobrej cenie. Pozdr..
 

lukash90

Nowicjusz
Dołączył
9 Sierpień 2010
Posty
23
Punkty reakcji
0
Wiek
33
Ja bym polecał Krossa Sign DS, z tym że nowy model to 1700 zł ale jak mi się udało znaleźć A4 za 1500 gdzie katalogowo kosztuje 2300, to tobie też się uda znaleźć tańszego Sign Ds zwłaszcza zimą. A z rowerku na pewno był byś zadowolony, bo to światowa marka i na rowerach się znają. Wzrostem też nie masz się co przejmować, bo są różne rozmiary ram i w sklepie na pewno pomogą ci dobrać odpowiednią
 

mybike

Nowicjusz
Dołączył
13 Styczeń 2011
Posty
11
Punkty reakcji
0