Jaka gitara na początek?

Status
Zamknięty.

Sativ

Nowicjusz
Dołączył
14 Maj 2011
Posty
22
Punkty reakcji
0
Witam wszystkich,
Moim marzeniem od dawna jest gra na gitarze. Wcześniej na zrealizowanie tego marzenia. Nie pozwalał mi czas i inne tego typu powody. Teraz kiedy już jestem zdecydowany na kupno gitary, pozostał mi jeden, ostatni problem. Mianowicie, nie znam się na tych instrumentach i prosił bym was o pomoc w kupnie gitary elektrycznej. Wcześniej nie miałem kontaktu z żadną gitarą, ale muszę spróbować. Nie dysponuje dużym kapitałem, wynosi on 500-600 PLN. Jak na pierwszą moją gitarę mam nadzieję, że wystarczy. Muzykę którą chciałbym grać do hard rock i może z małą domieszką metalu. Więc proszę Was o pomoc w wyborze wymarzonej gitary, z góry dziękuję i pozdrawiam :)
 

klaudus08

Nowicjusz
Dołączył
23 Czerwiec 2008
Posty
264
Punkty reakcji
0
Miasto
Podkarpacie
nie znam sie za dobrze, ale moja siostra grała i początkowo miała gitare klasyczną, ale szybko po tym kupiła elektro-akustyczną.
myślę, że mógłbyś zacząć od np. cos tego typu http://allegro.pl/gitara-elektro-akustyczna-samick-d1ce-bk-gratis-i1639063188.html
 

Biernat

Nowicjusz
Dołączył
24 Listopad 2006
Posty
952
Punkty reakcji
29
Wiek
32
Miasto
USA and Jamajka
Ja tez mysle ze gitara która pokazała koleżanka wyzej jako tako nadaje sie na poczatek nauki gry na gitarze ;) na pewno cie nie zniechęci :p
 

Sativ

Nowicjusz
Dołączył
14 Maj 2011
Posty
22
Punkty reakcji
0
Hmm, no niby nie jest taka zła, ale tak jak napisałem, potrzebuje pomocy przy kupnie gitary "elektrycznej". Wiadomym jest, że lepiej zacząć grę na akustyku bo później łatwiej jest przejść na elektryczną. Chcę po prostu uczyć się gry na utworach które słucham i lubię. Między innym będę bazował na rifach Slasha, tak na początek, a co później będzie to zobaczymy :]
 

Filiptg

Nowicjusz
Dołączył
11 Grudzień 2010
Posty
5
Punkty reakcji
0