Same wartościowe treści już nie wystarczają - stron jest tak dużo, że i tak się wtedy możemy nie wybić.
Facebooke nie jest do reklamowania. Można na nim budować wizerunek, trochę może uda nam się przenosić ruchu na naszą stronę, ale FB to nie miejsce na promowanie sowjej strony. Co innego, jeśli fanpage jest bardzo interesujący - ale strona, nawet taka sama jak fanpage, nie będzie tak popularna.
Promowanie strony - to mozolna praca. Albo to zrobić firma, albo my możemy trochę to pchać do przodu, jeśli się na tym znamy.
Jeśli dopiero zaczynamy tworzyć swoją stronę internetową, niech to robią osoby znające się na rzeczy - żeby potem przy pozycjonowaniu nie trzeba było przebudowywać strony, bo się nie nadaje do pozycjonowania.
Na początek przy promowaniu strony warto wydać parę stówek (a np. w firmie hostingowej 2BE.pl - w ramach hostingu mamy kampanię linków sponsorowanych), by się trochę wybić. Będziemy lepsi od tysiąca innych stron, które nie zainwestowały paru złotych. Trzeba pamiętać, że inwestycja to koszty, ale ona się w końcu zwraca z nawiązką