Jak poprawić sprzedaż na stronie?

S

szyszana

Guest
Odwiedziny są, w dużej ilości, ale problemem jest brak odpowiedniej ilości zapytań, tudzież sprzedaży.
Jak to rozwiązać? W reklamę więcej inwestować nie będę, zadowalają mnie aktualne wyniki, ale nie te sprzedażowe. Pomysły?
 

maczka

Nowicjusz
Dołączył
1 Lipiec 2014
Posty
190
Punkty reakcji
0
Co masz na myśli mówiąc o ruchu? Jakie jest jego pochodzenie? Dajcie proszę konkretny przykład.
Jakość ma różne znaczenie dla różnych ludzi. U nas mamy specjalny system, który pozwala nam rozpoznawać odwiedziny. Dzięki temu zdowamy np. adres, numer telefonu i się bezpośrednio kontaktujemy wiedząc, że ten ktoś jest zainteresowany.
 

orbite

Nowicjusz
Dołączył
27 Sierpień 2015
Posty
84
Punkty reakcji
2
Miasto
Warszawa
szyszana napisał:
Odwiedziny są, w dużej ilości, ale problemem jest brak odpowiedniej ilości zapytań, tudzież sprzedaży.
Jak to rozwiązać? W reklamę więcej inwestować nie będę, zadowalają mnie aktualne wyniki, ale nie te sprzedażowe. Pomysły?
Jeżeli ludzie wchodzą, bo intresuje ich treść to na stronie coś (albo kilka cosi) musi siadać :)
Copywriting - to umiejętność odpowiadająca za to czy osoba po wejściu na Twoją witrynę kupuje. Google -> Copywriting tips / rules -> poczytaj parę wpisów i się rozjaśni.
 
S

szyszana

Guest
orbite - obawiam się, że nie chodzi o teksty bo te są dopracowane i dopasowane. Zresztą... w sieci mało kto czyta, a jeśli już to ze dwa zdania, a nie ogromne teksty na www.

maczka - najwięcej ruchu mamy z Google. Chodzi zarówno o pozycjonowanie, jak i linki sponsorowane.
Pojawiają się także mailingi, a uważam, że to wartościowy ruch. Mylę się?
 

orbite

Nowicjusz
Dołączył
27 Sierpień 2015
Posty
84
Punkty reakcji
2
Miasto
Warszawa
Szyszana - Najważniejszą umiejętnością w copywritingu jest właśnie nadanie dobrego nagłówka (tych dwóch zdań), który człowiek czyta. Skoncentrowanie na tym co powoduje, że osoba po wejściu na Twoją stronę zwraca uwagę na to, co na co Ty chcesz żeby zwróciła i co dla niej ma największą wartość i to przekłada się na sprzedaż

szyszana napisał:
orbite - obawiam się, że nie chodzi o teksty bo te są dopracowane i dopasowane. Zresztą... w sieci mało kto czyta, a jeśli już to ze dwa zdania, a nie ogromne teksty na www.
Czyli właśnie masz napisane długie teksty, które nikogo nie interesują, copywritersko siadają i nikt ich nie czyta.
Plus pewnie - to też copywriting - nie masz ułożonej strony tak, że proces od wejścia, do przejścia do informacji i zakupu jest dla człowieka zotymalizowany.

Poszukaj kilku artykułów, daj sobie kilka dni na przyswojenie wiedzy, wprowadź i pójdzie ;)
 
S

szyszana

Guest
Nie są długie. Optymalizowaliśmy długość tekstów - robiliśmy testy, sprawdzaliśmy stosunek czasu przebywania na stronie do długości tekstów, więc w tym zakresie mamy wszystko maksymalnie zoptymalizowane.
 

maczka

Nowicjusz
Dołączył
1 Lipiec 2014
Posty
190
Punkty reakcji
0
Wygląda to ok. Raczej kiepskiego ruchu nie macie. To co ja sugeruję to wprowadzenie weBBell, systemu który pomoże ci z odwiedzin wyciągać konkretne dane. Efektem może być np. numer telefonu do odwiedzającego, co już daje dużo większe szanse na sensowną konwersję. To samo wykorzystujemy u nas. Umieszcza się specjalny kod, a później to już kwestia rozpoznania.
 
S

szyszana

Guest
Można więcej szczegółów na ten temat - to co opisujesz wygląda bardzo ciekawie, ale pytanie o koszty. Jaki wychodzi przeciętnie koszt pojedynczego rozpoznania. No i jak się to rozlicza? Jeśli nie mam żadnych rozpoznań to też płacę za system? Zależy mi na każdym skutecznym rozwiązaniu, ale nie mogę sobie jednocześnie pozwolić na testowanie wszystkiego bez wyjątku. Dlatego zależy mi na rozwiązaniach sprawdzonych.
 
S

szyszana

Guest
Możesz rozjaśnić jak to działa? Bo nie do końca rozumiem w jaki sposób pozyskuję tutaj ten numer telefonu do klienta?
Czy adres? No jak?
 

maczka

Nowicjusz
Dołączył
1 Lipiec 2014
Posty
190
Punkty reakcji
0
Dostajesz namiary na serwer z którego się łączono, a tego wyciągniesz już prawie wszystko. Tylko pamiętaj - to działa wyłącznie przy klientach firmowych, więc kwestia tego do kogo kierowana jest oferta, jeśli do biznesu, to warto próbować.
 

Katarzyna Michalak

Nowicjusz
Dołączył
15 Lipiec 2015
Posty
91
Punkty reakcji
1
No to skoro masz zle wyniki sprzedażowe to reklama nie spełniła swojej fukcji. Zmień jej typ. Zamiast skierowane na odwiedzanie strony to na zakup produktów, jakieś promocje, darmowe wysylki przez pewien czas itd.
 
S

szyszana

Guest
No nie spełnia, ale może po prostu potrzebujemy prawdziwego, dodatkowego kopa? Bardzo poważnie myślę teraz o tym systemie do rozpoznawania odwiedzin. Wysłałem kilka wiadomości do producentów systemu - wygląda to obiecująco. Pokazano mi wyniki jakie udało się uzyskać przy kilku kampaniach. Jeśli faktycznie w ten sposób można aż tak mocno wzmocnić konwersję, to ja chętnie tą usługę przetestuję.
 

maczka

Nowicjusz
Dołączył
1 Lipiec 2014
Posty
190
Punkty reakcji
0
Jedyna droga, a jakiej innej oczekujesz? Musisz tylko złożyć zamówienie, zainstalować, a testujesz już przez pierwszy miesiąc całkowicie za darmo.
Jeśli usługa odpowiada to wtedy dopiero kupujesz na stałe. Ale to jest bardzo tanie, o ile tylko zapewnicie serwisowi wartościowy ruch, pod grupę docelową, to na pewno będzie się to wam opłacało.
 
S

szyszana

Guest
Już mam złożone zamówienie, koło środy system będziemy mieli zainstalowany i rozpoczniemy testowanie. Jeśli tylko całość wyjdzie jak należy przez okres tych kilku tygodni, to powinniśmy przedłużyć usługę na stałe. Chociaż przy takich stawkach to nie sądzę, aby cokolwiek mogło być nie ok.
 
P

progresywni

Guest
Istnieje startup ( niestety nie pamiętam nazwy ) który oferuje analizę zachowania na stronie (po co ktoś wchodzi itd) można dzięki temu wnioskować czemu nie dochodzi do sprzedaży
 
Do góry