Jak długo powinien trwać stosunek?

mentos0802

Nowicjusz
Dołączył
18 Kwiecień 2010
Posty
15
Punkty reakcji
0
Witam. Mam pytanie: Ile powinien trwać stosunek płciowy? Ile trzebaby było "wytrzymać" aby nie skompromitować się przed dziewczyną??? Jaki jest sposób aby wytrzymać dłużej??? i jaki jest sposób aby dziewczyna doszła wcześniej?;> dzięki z góry :p
 
Dołączył
11 Lipiec 2007
Posty
2 041
Punkty reakcji
78
Miasto
tam gdzie wszyscy inni są zbędni
hahahahahaha :D:D
To zależy od zgrania, doświadczenia, podniecenia.
Choć nie praktykuję bo stary prawiczek ale co nieco czytałem.
Można i pół godziny i 4 minuty, "czasami 5 minutowy numerek na podłodze daje większe wrażenia niż półgodzinny maraton" <<cytat zapamiętałem bo nie liczy się czas a zgranie (wyczucie) i wrażenia.

Jakbyś miał babkę 20 lat starszą to ciekawe kto pierwszy powiedział by "już" :D :D
 

ponury_murzyn

Przyjaźnie nastawiony do świata 22-latek ;)
Dołączył
10 Lipiec 2005
Posty
4 235
Punkty reakcji
53
Wiek
31
Miasto
Wrocław
co robić żeby dłużej ciupać? nie myśleć o tym co się właściwie robi tylko ruszać biodrami myśląc o jutrzejszym egzaminie/pogrzebie/pracy domowej/wrogach/ itd. imho jak wytrzymasz 6-8 min to siary już nie będzie chociaż pełnej satysfakcji raczej też nie. (to od laski zależy. niektóre to tylko dotkniesz i już jęczą). gra wstępna - raczej nie pozwól sobie na zbyt wielkie uniesienia (lub pozwól sobie na orgazm w jej trakcie, a potem przejdź do zadowalania językiem partnerki, dopóki nie odzyskasz "sprawności"). Jeżeli całe zajście chcesz zmieścić w swoim jednym orgazmie to pamiętaj, że gra wstępna jest dla kobiety - to ona potrzebuje rozgrzewki - zrób wszystko, żeby ona poczuła, że jej gorąco, a ty pozostał "jak najchłodniejszy". a potem to już z górki... :p
 

mentos0802

Nowicjusz
Dołączył
18 Kwiecień 2010
Posty
15
Punkty reakcji
0
co robić żeby dłużej ciupać? nie myśleć o tym co się właściwie robi tylko ruszać biodrami myśląc o jutrzejszym egzaminie/pogrzebie/pracy domowej/wrogach/ itd. imho jak wytrzymasz 6-8 min to siary już nie będzie chociaż pełnej satysfakcji raczej też nie. (to od laski zależy. niektóre to tylko dotkniesz i już jęczą). gra wstępna - raczej nie pozwól sobie na zbyt wielkie uniesienia (lub pozwól sobie na orgazm w jej trakcie, a potem przejdź do zadowalania językiem partnerki, dopóki nie odzyskasz "sprawności"). Jeżeli całe zajście chcesz zmieścić w swoim jednym orgazmie to pamiętaj, że gra wstępna jest dla kobiety - to ona potrzebuje rozgrzewki - zrób wszystko, żeby ona poczuła, że jej gorąco, a ty pozostał "jak najchłodniejszy". a potem to już z górki... :p

patrz a dpiero mi pisał że mam poczekać na sex jeszcze 10 lat........ <lol>
 

Edgar Schwarz

Nowicjusz
Dołączył
31 Maj 2010
Posty
55
Punkty reakcji
3
Miasto
Gdańsk
Długość stosunku płciowego w idealnym wymiarze powinna wynosić tyle, ile chcą tego partnerzy. Ciekawe, że często tym samym partnerom trzeba 30 minut, a czasem oboje są zadowoleni z 30 sekund. Wspólne dopasowanie jest najważniejsze. Sam czas nie gra wtedy roli. Więcej wiedzy dla facetów.
 

h3lix

Bad Mutha Fucka
Dołączył
2 Listopad 2006
Posty
3 458
Punkty reakcji
13
Wiek
33
Miasto
www.forumovision.com
gra wstępna - raczej nie pozwól sobie na zbyt wielkie uniesienia (lub pozwól sobie na orgazm w jej trakcie, a potem przejdź do zadowalania językiem partnerki, dopóki nie odzyskasz "sprawności"). Jeżeli całe zajście chcesz zmieścić w swoim jednym orgazmie to pamiętaj, że gra wstępna jest dla kobiety - to ona potrzebuje rozgrzewki - zrób wszystko, żeby ona poczuła, że jej gorąco, a ty pozostał "jak najchłodniejszy". a potem to już z górki... :p
Tutaj sie nie zgodze. Gra wstepna moim zdaniem dziala pozytywnie dla obojga partnerow - kobieta bardziej sie nakreca i szybciej osiaga orgazm podczas stosunku, gdy poprzedzony byl dluzsza gra wstepna.
Na mnie dluga gra wstepna dziala "przedluzajaco" - im dluzej sie piescimy przed, tym dluzej moge potem odbywac pelny stosunek. Gdy od razu przechodzimy do rzeczy to zwykle konczy sie na szybkim, kilkuminutowym numerku.
 

ponury_murzyn

Przyjaźnie nastawiony do świata 22-latek ;)
Dołączył
10 Lipiec 2005
Posty
4 235
Punkty reakcji
53
Wiek
31
Miasto
Wrocław
Tutaj sie nie zgodze. Gra wstepna moim zdaniem dziala pozytywnie dla obojga partnerow - kobieta bardziej sie nakreca i szybciej osiaga orgazm podczas stosunku, gdy poprzedzony byl dluzsza gra wstepna.
Na mnie dluga gra wstepna dziala "przedluzajaco" - im dluzej sie piescimy przed, tym dluzej moge potem odbywac pelny stosunek. Gdy od razu przechodzimy do rzeczy to zwykle konczy sie na szybkim, kilkuminutowym numerku.


może coś jest w tym co mówisz? ciężko mi to określić, bo długą grę wstępną zazwyczaj mam po pijaku, a na trzeźwo to zawsze dopadamy do siebie jak dzikusy i tak jakoś wychodzi ;P
 

kluzi

Nowicjusz
Dołączył
9 Kwiecień 2010
Posty
31
Punkty reakcji
0
Jak jestes chlopakiem mysl o jakims kumplu ze to wlasnie jego popychasz i to takim ktory czesto brzydko pachnie czy nie wiem... :p
 

kocham_piwo

Nowicjusz
Dołączył
22 Kwiecień 2010
Posty
198
Punkty reakcji
2
Ile powinien trwać stosunek płciowy? Ile trzebaby było "wytrzymać" aby nie skompromitować się przed dziewczyną???
Najdłużej jak tylko się da, a bynajmniej na pewno dłużej niż ona. Ile dokładnie? Różnie to bywa, jedna woli szybciej, druga woli dłużej...

i jaki jest sposób aby dziewczyna doszła wcześniej?;>

musisz ją maksymalnie podniecić, czyli sprawić jej przyjemność większą niż ona Tobie ;) ale jak to zrobić- to już zależy od konkretnej dziewczyny, niestety nie ma typowego poradnika 'how to' :p
 

weronikakloss

Nowicjusz
Dołączył
8 Październik 2010
Posty
11
Punkty reakcji
0
Wiek
38
Miasto
Kraków
...jeśli masz córkę wchodzącą w wiek dojrzewania, zakochującą się i odkrywającą swoją kobiecość - i boisz się, by nie spotkały jej rozczarowania i nie przytrafiły tzw "błędy młodości...
albo jeśli sama jesteś taką nastolatką, która nie potrafi rozmawiać z mamą o seksie, buntuje się przeciw ciągłym awanturom o chłopaka, nie wiesz jak rozmawiać z mamą na intymne tematy - napisz do nas. Przygotowujemy program telewizyjny, w którym spróbujemy znaleźć złoty środek dla mam i córek.
Zapraszamy do kontaktu - prywatną wiadomość, lub na adres mejlowy weronikakloss@gmail.com
Rozmowa będzie anonimowa i nie zobowiązuje do udziału w programie.
 

Dominika D.

........
Dołączył
21 Listopad 2005
Posty
13 032
Punkty reakcji
4
Wiek
35
Miasto
Śląsk
zależy od ochoty, jedyne co to facet powinien się dobrze kontrolować i dopasować do kobiety, i jak trzeba musi troszkę wytrzymac
 
Do góry