Gitara dla początkującej

cizia_a

Nowicjusz
Dołączył
15 Kwiecień 2010
Posty
8
Punkty reakcji
0
Miasto
Podkarpackie
Hej.
W ostatnim czasie postanowiłam że nauczę się grać na gitarze. Jestem w tym zielona.. :niepewny: Czytałam już wiele opinii na temat różnych gitar. Mój budżet nie jest z byt wielki bo zaledwie jakieś 400zł :smutas: .( co nie pozwala na kupienie zbyt dobrej gitarki). Z tego co wyczytałam to na gitary typu EverPlay i tym podobne szkoda wyrzucać pieniędzy, znalazłam pewną gitarę: Yamaha C30. Z wielu komentarzy wywnioskowałam ze za taką sumę to jest najlepsza gitara klasyczna na rynku. Czy wy tez tak uważacie może ktoś z was ma taka gitarkę, a jeżeli nie to jaka gitara klasyczna byłaby dobra dla początkującego?

Tutaj znalazłam pewną aukcje z tą gitarą:
http://allegro.pl/item1035175685_gitara_klasyczna_yamaha_c_30_m_mega_gratisy_p1.html

Opłaca się?

Proszę o jakąkolwiek pomoc :)
 

Alex241

Fantasy.
Dołączył
10 Lipiec 2009
Posty
585
Punkty reakcji
16
Miasto
Piła
Temat trochę przedawniony jak widać i nie ma żadnej odpowiedzi, także... Może ja spróbuję doradzić.

Jestem początkującą w sprawach gry na gitarze, niedawno dostałam gitarę klasyczną, akustyka nie chciałam, uznałam, że klasyk będzie dla mnie odpowiedni. Tą gitarą jest Alvera ACG100 BLACK i przyznam szczerze, że opinie na temat tej gitary są podzielone. Niektórzy twierdzą, że jest ona bardzo dobra, dla tych, którzy zaczynają grać i nie chcieliby wkraczać na pola droższych i innego rodzaju gitar. Bardzo dobre wykonanie i brzmienie, przynajmniej takie jest moje zdanie na ten temat. Ja jestem z niej zadowolona.
Co do Yamahy... Moja kuzynka ma ją i sama na niej grałam, wypróbowałam ją. Może trochę różni się brzmieniem od Alvery, ale moja gitara, którą posiadam, uważam, że jest dla mnie dobra. Różnica ceny pomiędzy Yamahą i Alverą wynosi jakieś 150zł.
 

xXxmistrzuxXx

Nowicjusz
Dołączył
28 Grudzień 2011
Posty
13
Punkty reakcji
0
Wiek
30