fajna dziewczyna pozna fajnego faceta:)

Status
Zamknięty.

asiaa639

Nowicjusz
Dołączył
4 Sierpień 2013
Posty
54
Punkty reakcji
2
Wiek
32
Witam mam na imię Asia mam 22l jestem z okolic Lublina. Poznam mmilego i sympatycznego chłopaka nie musi byc z moich okolic :).
 

asiaa639

Nowicjusz
Dołączył
4 Sierpień 2013
Posty
54
Punkty reakcji
2
Wiek
32
Dla czego odrazu desperatka? :D ja nie studiuje i towaru nie potrzebuje tylko chłopaka :D.
 

Luka Wars

Nowicjusz
Dołączył
1 Styczeń 2013
Posty
159
Punkty reakcji
11
Wiek
34
Miasto
Lublin
Nie znam się, ale na miasteczku akademickim powinno być, w czym wybierać. Klubów pełno, imprez studenckich również. Musisz poczekać do października, bo w wakacje do raczej lubelska bida.
 

asiaa639

Nowicjusz
Dołączył
4 Sierpień 2013
Posty
54
Punkty reakcji
2
Wiek
32
E tam ja nie studiuje :) więc raczej akademików itp rzeczy nie odwiedzam ;p . Ło matko do pazdziernika daleko. A klubów to nie lubie:p.
 

Luka Wars

Nowicjusz
Dołączył
1 Styczeń 2013
Posty
159
Punkty reakcji
11
Wiek
34
Miasto
Lublin
Ja też. Ale studiuję. Dlatego nie jestem singlem :p

Powodzenia, ale nie sądzę, aby te forum ci się do czegoś przydało.
 

Luka Wars

Nowicjusz
Dołączył
1 Styczeń 2013
Posty
159
Punkty reakcji
11
Wiek
34
Miasto
Lublin
To żadna tajemnica. Trochę poirytował mnie Thyme, ale nie obwiniam go za brak wyobraźni ;)

Aktualną dziewczynę poznałem na studiach (piernik jednak ma coś do wiatraka).
 

Luka Wars

Nowicjusz
Dołączył
1 Styczeń 2013
Posty
159
Punkty reakcji
11
Wiek
34
Miasto
Lublin
asiaa639 napisał:
Ja tam studiowac nie mam czasu.
Rozumiem. Założyłem, że mając 22 lata jeszcze studiujesz. A że Lublin to raczej miasto studenckie, więc wiesz. Nawiasem mówiąc, z którego jesteś osiedla?
 

Einherjar

Wyjadacz
Dołączył
15 Grudzień 2011
Posty
3 409
Punkty reakcji
322
Luka Wars napisał:
Trochę poirytował mnie Thyme, ale nie obwiniam go za brak wyobraźni
Mogłeś więc zaznaczyć, że to jedynie Twoja wyobraźnia a nie fakty, to bym się może nawet nie odzywał.