Jak wybierasz drukarnię, to dokładnie sprawdź jej profesjonalizm i zakres usług. Szkoda byłoby, aby Twoja reklama była na niskim poziomie, bo ma przyciągać klientów, a nie zniechęcać ich. Zbyt niska cena jest podejrzana, bo skoro ktoś drasztycznie ją obniża, a jest to niewspółmierne do rodzaju usługi (czyli jeśli sam uważasz, że dana usługa powinna być droższa), to gdzieś musi być haczyk i pewnie drukarnia przyoszczędzi na czymś innym, chociażby poprzez nie inwestowanie w nowy sprzęt. A nie ma nic gorszego niż drukarnia, która się nie rozwija i pracuje na starych urządzeniach, a to skutkuje drukiem gorszej jakości. Jeżeli sam nie potrafisz zweryfikować poziomu usług drukarni, to korzystaj z polecenia innych, zaufanych osób. Przede wszystkim dobrze przeanalizuj stronę internetową drukarni, bo tam powinieneś znaleźć odpowiedź na wszelkie nurtujące Cię pytania.