Dieta cud nie istnieje! Jak schudnąć do wakacji?

Rymek

Nowicjusz
Dołączył
20 Luty 2012
Posty
78
Punkty reakcji
0
Wiek
36
Czytałem sporo o dietach i myślę, że nie da się schudnąć dzięki samej diecie.
Jeśli ma nam coś pomóc to odpowiednie ćwiczenia.
Co byście polecili?
 
A

Ascalioth

Guest
Dieta cud - Cud jak schudniesz.
To po pierwsze.

Po drugie - dieta to sposób jedzenia, więc teraźniejszy sposób jedzenia jakoś sprawił, że wyglądasz teraz tak jak wyglądasz, tak samo gdy go zmodyfikujesz.

Najlepszym sposobem jedzenia jest jedzenie wg zapotrzebowania kalorycznego.
Wyliczasz swój bilans kaloryczny i w zależności czy chcesz schudnąć czy przytyć, odejmujesz lub dorzucasz 300-500 kcal.
Proste. Jesz mniej - chudniesz. Jesz więcej - tyjesz.

To 60% Twojego sukcesu. Reszta to trening i odpowiednia regeneracja.
 
D

Dziubek_1

Guest
Zasada jest prosta. Dostarczyć mniej kalorii niż się spali.
Jak leżysz plackiem na kanapie to dieta powinna mieć 1000-1200 kcal, jak biegasz 1800-2000kcal itp. Teoretycznie i skrótowo każde spalone 7000kcal to jeden kilogram mniej masy ciała nie licząc wahań z powodu nawodnienia organizmu.
 

Huehuecoyotl

Bywalec
Dołączył
20 Wrzesień 2011
Posty
2 732
Punkty reakcji
54
Zasada jest prosta. Odpowiednia dieta + odpowiedni trening.

. Dostarczyć mniej kalorii niż się spali.

Ale tylko "troszke" mniej bo sporo mniej to efektow tez nie bedzie.

Zapotrzebowanie na kalorie mozna sprobowac sobie oszacowac. A pozniej co miesiac patrzec na rezultacie. Metoda "prob i bledow".
 

Neili

Nowicjusz
Dołączył
25 Styczeń 2012
Posty
130
Punkty reakcji
4
Zdrowe odzywianie (bez białej mąki, bez konserwantów - gotowe sosy, zupki itp. wywalamy, porządna porcja warzyw dziennie) + ruch i samo zejdzie :) A raz na jakiś czas (ustalić sobie np. dniem dobrego jedzenia) można się skusić np. na pizzę albo jakiś mega deser, wtedy łatwiej znieść dietę, a i organizm jakoś sobie ustala lepiej metabolizm.
 
A

Arowana14

Guest
Zgadzam się z moimi przdmówczyniami. Najważniejsze są ćwiczenia i dieta. Jednak uważam, że można sobie trochę pomóc :)

Sama borykałam się z problemem nadwagi. Jednak znalazłam w walce z zbędnymi kilogramami prawdziwego "sojusznika". NOPALIN firmy VITERO to preparat zawierający nopal - roślinę , która zawiera duże ilości witamin, składników mineralnych oraz błonnika. A jak wiadomo błonnik odgrywa bardzo ważną rolę w prawidłowym funkcjonowaniu przewodu pokarmowego. "Zabija" on uczucie głodu, a przy czym jest zdrowy. Dlatego też jest on podstawowym składnikiem każdej diety.
Po zastosowaniu "Nopalinu" miałam mniejszy apetyt, częściej również chodziłam do łazienki (zwiększa on bowiem wypróżnienie), dzięki czemu pozbywałam się trujących toksyn. A co najważniejsze nie byłam ani zmęczona czy senna. Czułam się tak jak zwykle, a kilogramy uciekały. Czyli w sumie czułam się lepiej :)
Opakowanie zawiera aż 200 tabletek, co pozwala na długotrwałą kurację, a co za tym idzie jest ona skuteczniejsza.
"Nopalin" w przeciwieństwie do innych produktów jest zdrowy dla naszego organizmu, nie wyniszcza go. Ba, on dostarcza mu jeszcze dodatkowych witamin i niezbędnych składników. Także myślę, że już wiecie jak radzić sobie z nadwagą.
Tutaj macie link do sklepu, gdzie ja dokonałam zakupu: http://www.vitero.pl/pl/p/Nopalin-blonnik-200-tabl./132
 

ematthew

Nowicjusz
Dołączył
16 Maj 2012
Posty
16
Punkty reakcji
0
Miasto
Poznań
Dokładnie tak jak ktoś tu wyżej wspomniał. Zdrowe odżywianie to klucz, a ruch i wszelkie suplementy to tylko wspomagacze, bez których również da się schudnąć, jeśli się wie co jeść i w jaki sposób. Wiem to z własnego doświadczenia, gdyż schudłem tak niemało :) Oczywiście są metody zdecydowanie szybsze, ale warto zadać sobie pytanie, czy zależy nam na błyskawicznych efektach krótkoterminowych np. głodząc się, czy chcemy odchudzić się zdrowo, bezpiecznie i długofalowo ?

Mam znajomą, która kiedyś nagle wprowadziła dietę głodówkową. Schudła bardzo dużo w przeciągu zaledwie tygodnia, następnie zeszła z takiej diety i nabawiła się jeszcze więcej tłuszczu. Takie rzeczy są niezdrowe i warto to sobie uświadomić.
 

FabrykaFormy

Nowicjusz
Dołączył
25 Czerwiec 2012
Posty
1
Punkty reakcji
0
Szanowni Państwo,
dieta pełni niezwykle ważną rolę w trakcie ćwiczeń. Nasza wydolność, siła i wytrzymałość zależą zwłaszcza od czasu, ilości oraz rodzaju spożytego pokarmu. Dlatego zaleca się, aby ostatni posiłek najlepiej zjeść na 2-4 godziny przed treningiem. Powinien on mieć niską zawartość tłuszczu oraz bardzo dużą zwartość węglowodanów. Ponadto zaleca się, by miał on niski indeks glikemiczny, czyli taki, po spożyciu którego nie występuje szybki wzrost poziomu cukru we krwi. Odpowiednim posiłkiem przed treningiem będzie taki, który zawiera połączenia białek, węglowodanów oraz tłuszczu roślinnego, np. makaron pełnoziarnisty z filetem z kurczaka. Pamiętajmy, że jeżeli ćwiczymy, to przez cały dzień powinniśmy regularnie spożywać posiłki - najlepiej małe porcje co 3 godziny. Pamiętajmy też o wodzie – powinniśmy pić przynajmniej 2 litry dziennie. Jeśli trenując chcemy schudnąć, wyeliminujmy z jadłospisu słodkie napoje gazowane, soki z dodatkiem cukru, słodycze, fast foody oraz białe pieczywo. Zamiast tego wprowadźmy sałatki z jak największą porcją warzyw, chudy nabiał i mięsa (kurczak, wołowina, indyk), kaszę, dziki ryż, ciemne pieczywo i inne produkty z pełnego przemiału. Taka dieta połączona ze sportem powinna przynieść pozytywne efekty. Proszę jednak pamiętać, że nie ma jednej „diety cud” dla wszystkich. Dlatego warto zasięgnąć porady dietetyka i z nim ustalić odpowiedni dla nas jadłospis.

Zespół poznańskiej Fabryki Formy​
 
Do góry