Deep Black

Status
Zamknięty.

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
Jest rok 2504 r. wszechświatem rządzą dwie potęgi militarne i ekonomiczne. Pierwsza z nich to Zjednoczona Ludzkości, która jest sojuszem: Federacji Hanii, Republiki Alconu, Unii Ludzkości, Niezależna Unia Planet. Druga z to Ludzkie Imperium Abh.

Historia:

W roku 2015 na ziemi rozpoczął się nowy program kolonizacji kosmosu do tego celu powołano międzynarodową jednostkę badawczo rozwojową Ikar. Jej zadaniem było opracowywanie technologii i badanie kosmosu tak, aby w przyszłości zaludniać inne planety. Międzynarodowy wkład dał Ikarowi ogromne źródła finansowania i wielki potencjał intelektualny. Ikar dokona wielu przełomowych odkryć. Do największych z nich należało wyprodukowanie paliwa antymaterii do napędzania statków kosmicznych. Substancja ta była niezwykle niebezpieczna w kontakcie z atmosferą, lecz zupełnie niegroźna w przestrzeni kosmicznej, dlatego też jej produkcję początkową prowadzono na Księżycu, później na planetach bez atmosfery lub asteroidach, a statki wyposażone w siniki antymaterii nie mogły zbliżać się do atmosfery planet. Do innym dokonaniem Ikara była maszyna Fauna, której zadaniem była produkcja tlenu na statkach kosmicznych i uzdatnianie wody. Kilka maszyn Fauna 10 było wstanie doprowadzić atmosferę planety do stanu, w którym mogli żyć ludzi,

W roku 2053 na orbicie około ziemskiej Ikar umieścił, stacje kosmiczną Reblin. Był to ogromy port przesiadkowy, na który z ziemi latały zwykłe statki następnie ich pasażerowie przesiadali się na szybsze statki napędzane antymaterią i dalej lecieli w kosmos. Ryzyko używania paliwa antymaterii wiązało się z koniecznością tworzenia przy każdej planecie z atmosferą stacji przesiadkowych podobnych do Reblinu.

W roku 2100 Ludzie byli w stanie wylatywać poza układ słoneczny i dokonywać kolonizacji planet, które wcześniej wydawały się nie do zamieszkania. Jednak ewolucja organizmów ludzkich nie postępował tak szybko jak rozwój technologiczny. Naukowcy stworzyli nowy typ statków wyposażony, w którym silnik antymaterii z akceleratorem molekularny, jednak kruche ciało ludzkie nie było wstanie wytrzymać takich prędkości. Z pomocą przyszła bioinżynieria i tak w roku 2107 „narodził się” czy może właściwszym słowem jest „został wyprodukowany” pierwszy Abh – człowiek zmodyfikowany genetycznie, „żywa maszyna”. Naukowcom „ojcom” Ikara nawet nie sił się świat jaki stał się rzeczywistością w roku 2130.

Roku 2230 – Wielki bunt Abh. Mający ludzkie uczucia Abhowie mieli dość bycia traktowanym jak żywe maszyny, więc porywając wiele statków kosmicznych i technologie uciekli spod rządów ludzi w głąb kosmosu. Fakt że ludzie nie byli wstanie podróżować z taką szybkością dał Abhom wiele lat spokojnego rozwoju daleko od ludzkich koloni. Z powodu tych wydarzeń ludzi zaprzestali tworzenia żywych maszyn.

Rok 2250 – I Wielka Wojna. Ludzki charakter przez wieki nie uległ wielkim zmianą, człowiek cały czas chciał więcej i więcej, dlatego doszło do wybuchu tej wojny, która podzieliła ludzi na Federacje Hanii, Republiki Alconu, Unii Ludzkości. Kilka naście planet ogłosiło niepodległość wybierając własne rządy, dla celów handlowych i dyplomatycznych utworzyły Niezależną Unie Planet. W roku 2263 doszło do zawieszenia broni. Wojna spowodowała tylko straty w ludziach, destabilizację stosunkom pomiędzy ludźmi oraz przestój w kolonizacji kosmosu, na czym skorzystali Abh nawet nieświadomi wybuchu wojny tworzyli swoje kosmiczne imperium.

Rok 2390 – Spotkanie. Rozwój technologi pozwolił w końcu zwykłym ludziom tworzyć statki z akceleratorami molekularnymi antymaterii, co doprowadziło w końcu do tego że ludzi dotarli do miejsc gdzie żyli Abhowie.

Rok 2398 – II Wielka Wojna. Ludzie nienawidzący Abhów od razu wypowiedzieli im wojnę, chcąc raz na zawsze dokonać anihilacji tego gatunki, którego powstanie uważali za pomyłkę swych przodków. Jednak Abhowie byli przygotowani do walki, a podzielona ludzkość nie była wstanie im sprostać. W Roku 2406 doszło do zawieszenia broni. Co jednak nie powstrzymało wyścigu zbrojeń, który zapewniał postęp technologiczny, ale kosztem destabilizowania stosunków dyplomatycznych.

Rok 2468 Federacji Hanii, Republiki Alconu, Unii Ludzkości, Niezależna Unia Planet zwierają sojusz i tworzą Zjednoczoną Ludzkość. Imperium Abh obawia się kolejnej wojny.


Federacje:

Ludzkie Imperium Abh. Jest mocarstwem rządzonym przez cesarzy. Prawo do tronu mieli Abhowie z trzech dynastii Abriel, Spoor i Biboos. Członkowie tych rodów zajmowali wysokie stanowiska w wojsku. Obecnie panuje cesarzowa z rodu Abriel – Atosuryua.

Jego obywatele to:

Abhowie:
Niebieskowłosi Abhowie to rasa przystosowana genetycznie do życia w kosmosie i jej członkowie rzeczywiście uważają przestrzeń kosmiczną za swój dom, wręcz źle czując się na stałym gruncie. Nie rozmnażają się naturalnie, wykorzystują w tym celu systemy sztucznego rodzenia. Każdy abh rodzi się z implantem neuronowym umożliwiający połączenie z czujnikami na statku.

Profesje:
naukowiec ( +3 inteligencja)
kapitan ( +1 charyzma, + 1 inteligencja)
mechanik ( + 2 inteligencja)
nawigator ( + 1 inteligencja)
zwiadowca (+1 kondycja, + 1 inteligencja)

zwiadowca – samotnie przemierza przestrzeń kosmiczną: wojskowy pilnuje granic, cywil poszukuje minerałów i nowych planet.

Lądowcy:

Są to ludzie mieszkający na planetach, które przyłączyły się lub zostały podbite przez Abhów. Nauczyli się żyć w symbiozie z Abhami, nie było to trudne gdyż Abwie uważający się za „dzieci kosmosu” nie lubili przebywać na planetach, a tym samym nie ingerowali w ich życie, a dawali dostęp do nowych szlaków handlowych i nowych planet, na czym można było nieźle zarobić. Mogli zaciągać się do wojska Abh ale wysokie stanowiska były dla nich niedostępne

Profesje:
mechanik ( + 2 inteligencja)
nawigator ( + 1 inteligencja)
zwiadowca (+1 kondycja, + 1 inteligencja)
najemnik ( + 2 siła lub kondycja)
żołnierz piechoty (+ 2 siła lub kondycja)

żołnierz piechoty – tylko ludzie, trzon sił lądowych Abh.


Zjednoczona Ludzkości:

Jest to zbiór ludzi o różnych profesjach celach życiowych i charakterach, łączy ich niechęć do Abh.

Profecje:
mędrcy – grupa ucznonych ( + 2 inteligencja)
kapitan ( +2 siła lub inteligencja lub charyzma)
oficer pokładowy ( +1 do inteligencji lub charyzma)
kult Abbodona – brutalni najemnicy ( + 1 siła, + 1 kondycja)
szturmowiec – żołnierze zjednoczonej ludzkości ( + 1 siła, + 1 kondycja)
duch – samotny podróżnik, opisujący nieznane dotąd planety ( +1 siła lub kondycaj, +1 inteligencja)

Atrybuty:

do wybrania 10 pkt

siła (moc uderzenie, możliwość noszenia ekwipunku itd.)
kondycja (dystans jaki można przejść przebiec itp.)
charyzma (zdolności dowódcze)
inteligencja (rozwiązywanie problemów)

Umiejętności:

Dwie czynności jakie wasze postacie będą najlepiej wykonywać.

Statki kosmiczne:


każdy z graczy może wybrać cechy statku kosmicznego jaki dostanie w trakcie gry.
Do każdej cechy można przyznać od 1 do 3 pkt max 8 pkt.

siła ognia
opancerzenia
pojemność ładowni (możliwości zabrania jedzenia, broni i paliwa)
szybkość

paliwo mierzy się w jednostka a-m, ładowana na poziome 1 mieści 10 jednostek
1 na przebycie 3 mil kosmicznej ( odległość między Ziemią a Księżycem to jedna mila kosmiczna)

waluty:
ludzie: dolary
Abh: m-pesy
zapisane na nośnikach elektronicznych
kurs wymiany 1 dolar jest wart 2 m-pesy

paliwo kosztuje około 30 dolarów za 1 jednostke a-m
zakup racji żywnościowych dla 1 osoby na 3 dni kosztuje około 5 dolarów

Tworząc postać proszę podać: Imię, wiek, przynależność do frakcji i opisać swój charakter, można też dodać historię swojej postaci.

Szczegóły wydarzeń od których zacznie się akcja i mapę wszechświata podam gdy zgłoszą się gracze.
 

Bishop986

King of Mars
Dołączył
3 Sierpień 2008
Posty
8 886
Punkty reakcji
70
Miasto
Kraina "By żyło się lepiej"
wlyba1.jpg

Imię i Nazwisko: Lucius "Shadow" Heider
Wiek: 34 lat
Frakcja: Zjednoczona Ludzkość
Profesja: Duch

Historia: Rodowity Ziemianin, który w młodym wieku zapragnął podróżować po wszechświecie zachwycony wizjami przygód przedstawianymi przez filmy i mas media. Jego naiwne młodzieńcze marzenia zostały zweryfikowane przez rzeczywistość gdy zaciągnął się do oddziałów Szturmowców. Tam poznał twardą i brutalną rzeczywistość kolonizacji. Po odsłużeniu kontraktu przez długi czas imał się różnych zajęć. Ostatecznie wykorzystując nabyte w wojsku umiejętności został Duchem, który na zlecenia rządów i korporacji rozpoznaje nowe planety, opisuje je i sprawdza ich przydatność pod kolonizację.

Charakter: Stara się unikać tarapatów i robić swoje jednak często (ironicznie) prowadzi go to do jeszcze większych kłopotów. Nie przechodzi obojętnie obok cierpienia. Sam uważa, że zbyt często angażuje się w nie swoje konflikty. Jednak w sprawach biznesowych zachowuje pragmatyzm. Nie pyta skąd są finansowane jego wyprawy i kto płaci jego honorarium.

Atrybuty:
Siła 2 (+1)
Kondycja 4
Charyzma 1
Inteligencja 2 (+1)

Umiejętności:
-"Zdolności zwiadowcze" = znajomość tego jak skradać się niezauważonym, jak zdobywać pożywienie i wodę, jak poruszać się w trudnym terenie (wspinaczka itp.)
-"Znajomość broni" = znajomość konstrukcji broni, sposobów jej naprawiania, składania, obsługi (dotyczy też materiałów wybuchowych)

Statki kosmiczne:


Grey Hawk:
jz8t4j.jpg

siła ognia 1 (dwa działka fotonowe, załadowane na 20 wystrzałów każde)
opancerzenia 2
pojemność ładowni 2 (w ładowni pojazd zwiadowczy-bateria elektryczna na 300 km jazdy x 2, 20 jednostek paliw)
szybkość 3

Ekwipunek:
Pistolet (30 naboi, magazynek zapasowy)
Strzelba laserowa (bateria na 45 wystrzałów, duża siła rażenia, działa jak shotgun)
Karabin snajperski (12 przebijających pancerz naboi x 2, zasięg do 3 km)
Kombinezon bioniczny (osłania przed zimnem, wysokimi temperaturami, i ciosami w pewnym zakresie)
Kapsułki żywieniowe (jedna to porcja żywności na cały dzień, 10 sztuk)
250 dolarów i 100 m-pesów.
Nóż myśliwski
Skaner osobisty (wychwytuje ruch w promieniu 100 metrów oraz ma tryb wykrywania ciepła)
5 x granaty przeciwpiechotne
Zestaw pierwszej pomocy (uniwersalny antybiotyk x 2, płyn odkażając x 2, opatrunek x 2)
Dwie fiolki silnej trucizny
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
01mc.jpg



Imię i nazwisko: Haren Gurathiel
Wiek: 26lat
Frakcja: Ludzkie Imperium Abh
Profesja: Najemnik (człowiek)



Historia:
Haren miał 8 lat, gdy jego rodzima planeta po raz pierwszy zetknęła się z Abhami. Jej niewielka populacja stała na niskim poziomie technologicznym, do polowań używano karabinów powtarzalnych a słowo "laser" niewiele nikomu mówiło. Jednak Khath [planeta] obfitowała w wysokiej jakości rudy żelaza, uranu oraz węgiel, co dzięki sporej pomocy finansowej Imperium zmieniło Khathów w ludzi biznesu, każdy zasascynowany był technologią Abhów, oni zaś potrzebowali stali do budowy statków oraz uranu na broń [może być?]. Ojciec Harena, Goran zbił fortunę na produkcji niewielkich, tanich statków transportowych używanych do przenoszenia materiałów między powierzchnią a stacją przesiadkową. Jednak Haren wybitnie nie był zainteresowany biznesem ani prowadzeniem firmy, w przeciwieństwie do swojego młodszego brata - Radekha. Często błąkał się po mieście i okolicy, niemając co ze sobą zrobić. Kłócił się z ojcem, uciekał z domu, potem kupił pierwszy karabin jonowy. Była to tania wersja sportowa, ale Harenowi wystarczało nawet to. Przez 4 lata na przemian pracował, kłócił się z rodziną i ćwiczył strzelanie w lesie. W końcu, gdy osiągnął wiek uznawany przez Khathów za dojrzały, tj. 20 lat, postanowił zerwać ostatnie więzy łączące go z rodziną i planetą, na której się wychował. Większość jej lasów i tak została wykarczowana, a wszelką żywność trzeba było sprowadzać z innych planet. W nocy po swoich 20 urodzinach (rodzice jak zwykle o nich zapomnieli) otworzył sejf ojca i po zabraniu pieniędzy wykupił last minute bilet na najbliższą planetę. Tam zobaczył, jak gangi walczą ze sobą, każdy handluje nielegalnym towarem a nikt nie ma za grosz szacunku dla prawa (rodziców?). Za część pieniędzy kupił statek kosmiczny i broń, a resztę wydał na amunicję, jedzenie, paliwo oraz inne niezbędne do życia przedmioty. Dowiedział się o centrum werbunkowym Abhów i czym prędzej tam poleciał. Przez 6 lat pracował jako najemnik, za pieniądze walcząc, niszcząc i zabijając. Teraz, po przypadkowym postrzeleniu sierżanta Abh, został usunięty z lokalnego korpusu najemników. Postanowił szukać szczęścia gdzie indziej.



Charakter:
Haren jest skryty, nieufny, co wynika z jego przeszłości. Niechętnie dzieli się problemami i woli działać sam, choć nie pogardzi pomocą jeśli uzna ją za korzystną (służył jako najemnik używając dwumiejscowego myśliwca F 302, który dalej posiada). Lubi hazard, przez który stracił większość honorarium z poprzednich lat. Nie toleruje zarozumiałości i ludzi myślących że są od niego lepsi (nawet jeśli taka jest prawda - często wpada przez to w kłopoty).



Atrybuty:
Siła: 2 (+2)
Kondycja 3
Charyzma: 2
Inteligencja: 3



Umiejętności:
Broń (umiejętność obsługi, używania broni palnej, białej oraz wybuchowej, w tym celowania z broni palnej)
Pilot F 302 (Haren potrafi walczyć F 302, zna na wylot jego zalety i wady oraz budowę, umie pokonać nim przeciwnika zarówno w kosmosie, jak i na planecie. Ponadto zna podstawowe zasady budowy myśliwców i ich wykorzystania, orientuje się mniej więcejw innych typach myśliwców)



Statek Kosmiczny:

F 302

F-302.jpg



F 302 były powszechnie używanymi, ludzkimi myśliwcami. Świetnie się sprawdzały w przechwytywaniu wrogich jednostek, lecz mieły niewielką ładowność - nie przeszkadzało to, gdyż i tak startowały do bitwy z pokładów większych statków. Lecz po latach ich wykorzystywania postanowiono wprowadzić nowe myśliwce, a głupcy ze Zjednoczonej Ludzkości przekazali F 302 mniej ważnym koloniom lub, co gorsza - sprzedali za śmiesznie niskie ceny prywatnym odbiorcom. Od tych myśliwiec błyskawicznie rozpowszechnił się wśród drobnych złodziejaszków, poszukiwaczy przygód i przemytników. Ci zaś modyfikowali go i przekształcali tak, by jak najlepiej pasował ich upodobaniom.

Wersja posiadana przez Harena ma nieoficjalne oznaczenie AF-5 (Alone Fighter). Jest ona nie tak szybka jak oryginał, ale posiada większą ładownię co pozwala na dalszy lot samemu (stąd nazwa). Także jej uzbrojenie jest wzmocnione w porównaniu do oryginału.



Siła ognia: 3 (2x sprzężone działka jonowe po obu stronach kabiny, 4 rakiety podwieszane - niewielki ładunek nuklearny, używany do niszczenia średniej wielkości statków, 2 wyrzutnie granatów odłamkowych w skrzydłach)
Opancerzenia: 1 (płyta tytanowa 75mm, średniej mocy [jak na myśliwiec] powłoka ochronna)
Pojemność ładowni: 2 (20 jednostek a-m, jedzenie na 20 dni)
Szybkość: 2 (silniki 2 rodzajów: atmosferyczne silniki odrzutowe po bokach oraz używany w przestrzeni kosmicznej silnik impulsowy w środku)



Ekwipunek:
Pistolet Automatyczny (pociski 9mm, p-panc podkalibrowe z odrzucanym sabotem lub dum dum z ładunkiem wybuchowym - 3 magazynki (27naboi) 1 rodzaju, 2 magazynki (18 naboi) drugiego)
Karabin Laserowy (z lunetą, 3 akumulatory - każdy starcza na 10 strzałów)
Karabin Automatyczny (120 pocisków [4 magazynki] 9mm, p-panc podkalibrowe ze zubożonego uranu z odrzucanym sabotem)
Kombinezon Energetyczny (tytan 15mm, pochłania część energii z ostrzału laserowego, jonowego oraz fotonowego, wyposażony w maskę gazową oraz sztuczne skrzela)
Wizjer podczerwony (wbudowany w Kombinezon, widać niebiesko-czerwony świat - im coś jest bardziej czerwone tym cieplejsze, posiada opcję włącz/wyłącz)
Nóż (Tytanowe ostrze)
3 Granaty P-piech.
2 Granaty Hukowe
1 Granat Jonowy (ofiary w promieniu +/- 1,5m nieprzytomne przez ok. minutę)
1 Ładunek Kumulacyjny (waga 2kg. Stalowe pudło z elektromagnesami z 1 strony i silnym emiterem laserowym w środku. Działa jak pojedynczy wystrzał z działa laserowego, ale ma zasięg kilkudziesięciu cm - trzeba przymocować do np. drzwi)
Zestaw Medyczny (bandaże, penseta, nożyczki, aspiryna, morfina)
Plecak (kevlar + tytanowe elementy)
150 m-pesów
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
cieszą się że pojawił się nowy gracz, poczekam jeszcze 2 dni może ktoś się zgłosi i ruszamy.
 

Codreanu

Zaściankowiec
Dołączył
22 Luty 2009
Posty
1 875
Punkty reakcji
3
Wiek
38
Miasto
znienacka :)
Imię i nazwisko: Vincent La Roche
Wiek: 33 lata
Frakcja: Ludzkie Imperium Abh
Profesja: Kapitan. ( +1 charyzma, + 1 inteligencja)

Vincent urodził się w elitarnej rodzinie wojskowych Abhów, od wielu pokoleń jego rodzina zasilała szeregi armii Abh jego przodkowie doszli do bardzo wysokich stanowisk w armii Abh. Od niedawna Vincent został został awansowany na kapitana. Po awansie został wysłany w okolice granicy ze zjednoczoną ludzkością gdzie czeka na dalsze instrukcje.

Charakter:
Vincent jest bardzo prawym Abhem, ma żelazne zasady i jest bardzo sprawiedliwy. Za swoich ludzi jest gotowy oddać życie.
Mimo że jest wojskowym uważa że wojna to ostateczne rozwiązanie i jeżeli można to trzeba szukać innych rozwiązań konfliktu, lecz nie za cenę dumy i honoru.
Lepsza śmierć niż niewola takie jest motto Vincenta.


Atrybuty:
Siła: 2
Kondycja 2
Charyzma: 3 (+1)
Inteligencja: 3 (+1)

Umiejętności:
Snajper (podczas początków swojej kariery kiedy Vincent był zwykłym żołnierzem jego dowódca zauważył że dysponuje on świetną celnością i skierował go na przeszkolenie dla snajperów, nawet mimo awansu Vincent lubi sobie potrenować na strzelnicy)
Pilot X-88 (statku kapitańskiego Abh), mimo że zazwyczaj Vincent korzysta z usług pilota to żeby awansować na kapitana musiał przejść szkolenie pilotowania tego statku)

Statek kosmiczny : X-88

j5w239.jpg

Siła ognia: 3 (5 rakiet statków, 3 działa laserowe, jedno działo kapitańskie)
Opancerzenia: 1 (+1) (płyta tytanowa 75mm, średniej mocy [jak na myśliwiec] powłoka ochronna)
Pojemność ładowni: 2
Szybkość: 2 (+1) (napęd impulsowy)

Ekwipunek:
Pistolet (regulaminowy przydział oficera armii Abh + 3 magazynki x10 plazmowych naboi do niego)
Karabin snajperski WFS-946 z lunetą +50 naboi do niego.
10 granatów (znajdują się wewnątrz statku)
Dwa zapasowe mundury jeden galowy jeden bojowy (obecnie kapitan porusza się w mundurze bojowym)
Rację żywnościowe na 30 dni.
Apteczka.
200 Mpsów.
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Cordenau max wartość parametru statku to 3 :p


No i masz opancerzenie o 1 większe niż ja a opis dokładnie taki sam, w dodatku przy większym statku powinieneś mieć więcej :/
 

Walt_Kowalski

Nowicjusz
Dołączył
27 Luty 2009
Posty
386
Punkty reakcji
1
Codreanu musi jeszcze poprawić i dokończyć swoją kp

a co do opisu statku to najistotniejsza jest dla mnie ilość punktów.
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Walt napisałem od razu że wylatuję żeby było szybciej ;)



PS: Czemu użyłeś ANIME?!!??? ;( ;( ;(
 

Prokulus

Nowicjusz
Dołączył
9 Styczeń 2010
Posty
11
Punkty reakcji
0
1zgxr8i.jpg

"Bubba", nie używa swojego oficjalnego nazwiska
36 lat
Zjednoczona Ludzkość
Mechanik (+2 int)

Od zawsze miał smykałkę do techniki. Z biegiem czasu maszyny stały się jego pasją i głównym źródłem utrzymania.
Dorywczo pracował w warsztatach i stoczi kosmicznej. Doszedł do wniosku, że jednak woli działać na własną rękę.
Dodatkowym źródłem pieniędzy było kupowanie i sprzedawanie urządzeń oraz części do pojazdów (na których wszak znał
się bardzo dobrze), nie zawsze z "oficjalnych" źródeł. Te kontakty handlowe i kontakt z półświatkiem pozwolił mu na
dostęp i incydentalne handlowanie innymi rzeczami, nie do końca legalnymi substancjami, informacjami, itp.
Kilkakrotnie wszedł w konflikt z prawem.

charakter:
"Bubba" jest egoistą, nieco cynicznym i opryskliwym. Oprócz wad jego charakter posiada kilka zalet ale są one
zaletami tylko z punktu widzenia "Bubby". Kieruje się własnym interesem, nie jest łatwo go oszukać. Niestety, jego
totalny brak pokory zbyt często sprowadzał go na manowce.

Nie przepada zbytnio za Abh, co zresztą oznajmnia jego tatuaż na klatce piersiowej. Nie akceptuje implantów w mózgu
i innych tego typu modyfikacji. Jak sam powiedział: "miejsce procesora jest w twoim komputerze a nie czaszce".
Potrafi jednak niechęć do Abh schować do kieszeni gdy mu się to opłaca.

Atrybuty:
siła 4
kondycja 3
charyzma 1
inteligencja 2 (+2)

Umiejętności:
naprawa/technika - przede wszystkim statki kosmiczne, zwłaszcza Osa, ale w pewnym stopniu inne urządzenia,
komputery.

handel - potrafi się targować i znajdować okazje. Nie raz naprawił coś, co było uważane przez innych za kosmiczny
śmieć, i sprzedał to z zyskiem.

Statek kosmiczny
Osa
AK_inter19.jpg


Bubba nigdy nie był zbyt majętny (a co miał zdarzało mu się przepić albo stracić przez hazard) i rzadko kto w jego
sytuacji finansowej dysponuje własnym pojazdem. Pakuje w niego wiele pieniędzy i ciągle nad nim pracuje. Pojazd
jest lekko uzbrojony, ale najważniejszą bronią jest zaskoczenie bo nikt nie spodziewa się broni na takim statku. Ma
całkiem sporą ładownię, w dużej części zajętą przez części, które chce sprzedać albo wykorzystać.

siła ognia 1 (2 działka plazmowe i dwie rakiety)
opancerzenie 2
pojemność ładowni 3
szybkość 2


Ekwipunek:
pistolet, zapasowy magazynek
narzędzia
ok. 400 dolarów i 150 m-pesów
gogle spełniające nokto- i termowizora, w dodatku wyświetlające wiele potrzebnych informacji

w ładowni
karabin maszynowy
wiele komponentów do maszyn, itp. pozwalający np. naprawiać komputery i roboty
bogaty zestaw narzędzi, łącznie np. ze spawarką
apteczka
mniejsza "apteczka" zawierająca niewielką ilość substancji psychoaktywnych, w tym nielegalnych
racje żywnościowe na dwa tygodnie
 

Haren

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2009
Posty
492
Punkty reakcji
3
Wiek
29
Miasto
Kraków
Walt i jak mnie opisujesz to możesz mówić o jakimś "podejrzanym typie z bronią", bo jeśli nie napiszę inaczej zawsze zabieram karabin automatyczny (na pasie na plecach), pistolet (przy pasku), nóż (na cholewie buta) i kilka granatów (na klacie) więc muszę chodzić nieźle obwieszony xD
 
Status
Zamknięty.
Do góry