Moim zdaniem pomysł na biznes nie musi być bardzo oryginalny, fajnie jednak jeśli jest przemyślany. Bardzo ważny jest oryginalny biznes plan, wyczucie klientów, potrzeb rynku itp. Przemyśl także hasło reklamowe i nie daj się zwieść własnym marzeniom - wybierz od razu grupę docelową, nigdy nie kierujemy się od razu do wszystkich, chociażby z tego powodu, że musimy wybrać jakąś określoną linię promocji, że tak powiem...
Co do mnie to ja postanowiłam założyć sklep ze sprzętem komputerowym, lodówkami, pralkami itp tylko że w małym miasteczku. Zauważyłam, że ludzie tutaj mieszkający odczuwają brak takiego sprzętu, są zmuszeni jeździć do większego miasta, żeby kupić podobne bajery. Było ciężko. Ale gdy skorzystałam z oferty ratalnie.com i umożliwiłam tym samym klientom biedniejszym kupowanie produktów na raty wszystko zaczęło mi się układać. Jednak zastanawiam się teraz nad dodatkową formą promocji. Jak sądzicie, czy opłaca się inwestować w plakaty, czy też lepiej w jakiś inny sposób promować swoje produkty. Chciałabym żeby wiadomość o moim sklepie dotarła także do innych miasteczek...