Co Was przeraża? Pomysły na scenariusz horroru

Czarny Kruk

Nowicjusz
Dołączył
28 Wrzesień 2012
Posty
8
Punkty reakcji
0
Witam jestem początkującym scenarzystą filmowym. Przymierzam się do pisania scenariusza ma to być horror, zarys fabuły jeż mam. Mam prośbę napiszcie czego się boicie co was przeraża, za wpisy wielkie dzięki dużo mi to pomoże.
 

basik1

Nowicjusz
Dołączył
10 Marzec 2011
Posty
542
Punkty reakcji
26
Wystarczy zgasić światło i gdyby ktoś chciał popełnić zbrodnie doskonałą, mógłby wystraszyc mnie na amen w dowolny sposób :)

Najbardziej lubię horrory/thrillery psychologiczne, w których to niewiadoma buduje napięcie a nie sceny rzezi, które prawie fizycznie mnie bolą, no i są po prostu wstrętne. Ulubione motywy to stare, nawiedzone domy lub zjawy Chinek/Koreanek z np takiego Ringa czy klątwy, które ze swoją bladą skóra, czarnymi włosami i tym dzikim spojrzeniem jak nikt nadają síę do horroru. Lubię również niespodzianki typu - źródłem zła okazuje síę być główny bohater.

A tak w ogóle mam nadzieję, że w swoich
pracach uwzględnisz poprawną polszczyznę; to chyba warunek żeby zostać scenarzystą przez "ą" a nie "om".
 

ForeverYoung

Bywalec
Dołączył
4 Grudzień 2012
Posty
1 695
Punkty reakcji
139
Wiek
30
Mnie najbardziej przeraża ,jak nie wiem co mi zagraża , z czym mam "do czynienia". Uczucie niepewności itd.
Oglądałeś może film "Blair witch project" ? , według mnie to najlepszy horror jaki oglądałam.

Chciałabym też zaznaczyć ,że tryskanie krwią po całym ekranie jest obrzydliwe ,a nie straszne.
 

NatashaM

aliena vitia in oculis habemus, a tergo nostra sun
Dołączył
27 Październik 2006
Posty
1 956
Punkty reakcji
102
Wiek
33
Miasto
z Miasta ;)
Mnie natomiast najbardziej przeraża czynnik ludzki. Jeśli jesteś początkujący, polecam napisanie scenariusza na podstawie powieści. Tutaj mogę polecić dzieło Maxime Chattam