Chemia

Toxic_Princess

Nowicjusz
Dołączył
11 Sierpień 2009
Posty
23
Punkty reakcji
0
Wiek
34
Miasto
Gdynia
Witam.

Szukam osób z którymi mogłabym porozmawiać o mojej pasji jaką jest chemia. Jestem studentką II roku chemii medycznej na UG i najbardziej lubię chemię organiczną. Nawet przeglądając forum widać że ta dziedzina jest... no niedoceniana ;p Jednak jeśli jest ktoś taki to serdecznie zapraszam na gg lub priv :]
 

kika868686

Master
Dołączył
21 Czerwiec 2009
Posty
2 568
Punkty reakcji
130
no to znalazłaś :p

Wielka fanka tej wspaniałej dziedziny nauki to również ja :p studiuje technologie chemiczną, interesuje sie chemią organiczną, nieorganiczną, jądrową, inżynierią chemiczną, toksykologią. Mam nadzieje że fanów chemii jest więcej :p
 

Daros23

Nowicjusz
Dołączył
10 Czerwiec 2008
Posty
1 987
Punkty reakcji
2
Wiek
33
Miasto
WLKP
kiedys bardzo interesowalem sie chemia, ale pozniej niestety przeszedlem na strone fizyki :p
stad kierunek studiow: fizyka techniczna ;)
 

Keehl

positive thinking sucks
Dołączył
4 Grudzień 2009
Posty
982
Punkty reakcji
35
Miasto
Śląsk Cieszyński
Podoba mi się biochemia, chemia organiczna i fitochemia, ale żaden ze mnie partner do dyskusji jak na razie. Więc tylko daję znać, że nie jesteście sami :D
 

michal_z_bulowic

Nowicjusz
Dołączył
27 Październik 2010
Posty
339
Punkty reakcji
8
oooo w końcu ktoś docenił tą dziedzinę. Maturę z chemii zdawałem- z przyjemności nie z przymusu.


Zapraszam :)
 

TobiaszSML

Nowicjusz
Dołączył
22 Marzec 2011
Posty
35
Punkty reakcji
2
Wiek
30
Ja też uwielbiam chemie, jak i fizykę, a w szczególności jądrowe aspekty tych dziedzin (jednak nie wiem w którym kierunku się zwrócić i gdzie studiować, a najlepiej gdybym te dziedziny mógł połączyć...);) Jednak matura dopiero przede mną, więc na jakoś wybitnie wysokim poziomie nie będzie można o tym po debatować ze mną...:p
 

Katie X

Nowicjusz
Dołączył
27 Lipiec 2011
Posty
9
Punkty reakcji
2
Witam współziomków :)