Chciałbym zrobić takie zdjęcie...

B

bilq

Guest
Witam, znalazłem kilka dni temu takie zdjęcie w internecie:
shutterstock_16439476_4ebd63545d.jpg


chciałbym zrobić coś podobnego, jednak nie bardzo wiem jak się za to zabrać. Czy to jest może HDR? Bo ten kolor nieba jest kosmiczny. Pomożecie?
 

tadzius

Nowicjusz
Dołączył
5 Czerwiec 2012
Posty
1
Punkty reakcji
0
Wydaje mi się, że zdjęcie jest po mocnej obróbce. Zasada jaką musisz zachować to "prostowanie murów'' co do reszty nie jestem Ci za bardzo w stanie pomóc, bo moją pasją jest fotografia ślubna, a nie chcę się wypowiadać na temat w którym nie mam dużego doświadczenia.
 

echo.sz

Nowicjusz
Dołączył
20 Styczeń 2012
Posty
175
Punkty reakcji
0
zadałeś pytanie i sam sobie na nie odpowiedziałeś...;))
Też fotografuję śluby i wesela, hdr mnie nigdy nie interesował. Na pewnym portalu naooglądałem się takich zdjęc (hdr), nigdy jednak nie miałęm ochoty samemu to robić. Może kiedyś...
Pozdrawiam
 

Dante190884

Użytkownik Roku
Dołączył
28 Maj 2012
Posty
201
Punkty reakcji
7
Miasto
Kraków
To może być po prostu manipulacja kolorami [curves color], kontrastem i np. światłem. Z drugiej strony nie widzę przeszkody, by wyrenderować takie zdjęcie w całości na komputerze [stworzyć scene 3D, zmapować, oteksturować i oświetlić], a następnie poddać kolejnej obróbce już w Photoshopie czy Gimpie.
 

Dante190884

Użytkownik Roku
Dołączył
28 Maj 2012
Posty
201
Punkty reakcji
7
Miasto
Kraków
@up: fajny artykuł. Jednak dalej twierdzę, że aby wykonać takie zdjęcie jak pokazał autor, nie trzeba wychodzić z apatarem, wystarczy komputer, wiedza i parę wyrafinowanych narzędzi [3dsmax + vray, after effect, gimp, photoshop].
Pozdrawiam
 

DamianSlayer

Nowicjusz
Dołączył
6 Lipiec 2012
Posty
43
Punkty reakcji
0
Miasto
Poznań/Wieluń