CENTRUM WYPRZEDAŻY-GRUPER

mandarynkowysmak

Nowicjusz
Dołączył
2 Grudzień 2012
Posty
32
Punkty reakcji
0
ja korzystałam kilka razy z ofert Grupera i jeszcze się nie zawiodłam. Najczęściej kupuję tam bilety na spektakle teatralne.
 

Nanaak

Nowicjusz
Dołączył
3 Marzec 2013
Posty
1
Punkty reakcji
0
Ja zakupiłam gruper na wyjazd do pensjonatu. Na miejscu okazalo się że nie ma cieplej wody. Argumentacja była taka, ze jak Pani dzowniła do nas to powiedziała coś po slowacku co mialo własnie oznaczać, że takie utrudnienia powstały. Moja rekalamaja na skandaliczne warunki hotelu zostala odrzucona a pracownik poinformował mnie, żebym brak ciepłej wody udokumentowała za pomocą aparatu bądź kamery.

Nie powiem - ciekawy pomysl:)

Pieniążki nie zostały zwrócone. W sumie nic w tej sprawie nie zostało zrobione.

Następną ciekawą rzeczą jest Infolinia. Skandaliczna, blokująca numery Klientów problemowych. Wiele razy zdarzało mi się że dzwoniąc z telefonu znajomego nagle okazywało się,że połaczenie można odebrać, a kolejki nie ma.

Na infolinii konsultanci informują kolejno:

- nie zamierzam odpowiadać na Pani pytania, gdyż musiałabym sie wdrożyć w temat, a potrwałoby to chyba ze 30 minut

- każde wypowiedziane zdanie poprzedzone jest glośnym, ciepriącym wzdychaniem. Na moją sugestie o zaprzestaniu usłyszałam że Pani ma astme więc będzie głośno oddychać

- konsultanci wchodzą w slowo, krzyczą i obrażają Klientów. Obsluga jest na żenującym poziomie

Natomiast sam czas oczekiwania naodpowiedź wyniósł 2 miesiace gdyż jedyna osoba zajmująca się taimi zgłoszeniami była na l4. po powrocie z l4 nie mogla rozmawiać, bo:
- była aktualnie poza biurem. Nie wiadomo kiedy wroci
- ma "mnówstwo ważniejszych zajęć"
- "Pan W aktualnie wychodzi na lunch"
 
Do góry