Biblijna epopeja narodu

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 24,33-37

"Następnie podano mu jedzenie, ale on rzekł: Nie będę jadł, dopóki nie przedłożę sprawy mojej. I odpowiedzieli: Mów" Czyli następnie podano słudze Abrahama posiłek, ale sługa Abrahama rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów sługi Abrahama: Nie będę jadł posiłku, dopóki nie przedłożę sprawy mojej. I odpowiedziała rodzina Rebeki, by mówił sługa Abrahama "Na to on rzekł: Jestem sługą Abrahama" Czyli na odpowiedź mowy słów rodziny Rebeki, sługa Abrahama rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów sługi Abrahama do rodziny Rebeki: Jestem sługą Abrahama "Pan udzielił panu mojemu obfitego błogosławieństwa, tak że stał się zamożnym;" Czyli Wszechmogący Bóg swoją wolę w obfitości wypełnił w Abrahamie, tak że Abraham stał się zamożnym "dał mu bowiem owce i bydło, srebro i złoto, niewolników i niewolnice, wielbłądy i osły" Czyli Wszechmogący Bóg swoja wolę w obfitości wypełnił w Abrahamie, bo dał mu bowiem w obfitości, wiele rodzajów informacji w formie energetycznej - źródło zamożności Abrahama "A Sara żona pana mojego, urodziła już w sędziwym wieku panu mojemu syna, któremu oddał całe swoje mienie" Czyli, a Sara, żona Abrahama urodziła Abrahamowi syna gdy miała dziewięćdziesiąt lat, a Abraham miał sto lat, gdy Sara urodziła Izaaka - potomka danego od Wszechmogącego Boga (Rdz.17,17) któremu Abraham oddał cały swój majątek "I zaprzysiągł mnie pan mój, mówiąc: Nie weźmiesz żony dla syna mego z córek Kananejczyków, w których kraju mieszkam," Czyli swojego sługę Abraham zobowiązał mową słów: Nie weźmie sługa Abrahama, żony dla Izaaka, syna Abrahama z córek Kananejczyków, przeklętych - nieświadomych, oddanych szatanowi, by być jego medium, w których kraju mieszka Abraham(Rdz.24,33-37)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 24,38-42

"ale pójdziesz do domu ojca mego i do rodziny mojej i weźmiesz żonę dla syna mojego" Czyli ale pójdzie sługa Abrahama do Haranu ojczyzny Teracha, ojca Abrahama i do rodziny potomków Nachora, brata Abrahama i weźmie sługa Abrahama dziewczynę z rodu Sema, żonę dla Izaaka, syna Abrahama, którego urodziła Sara w starości jego z woli Wszechmogącego Boga "Wtedy rzekłem do pana mojego: A jeśli nie zechce ta kobieta pójść ze mną ?" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów sługi Abrahama do Abrahama: A jeśli nie zechce ta kobieta z rodu Sema pójść ze mną ? "A on mi odpowiedział: Pan, w którego społeczności trwam, pośle anioła swego z tobą i poszczęści drodze twojej," Czyli, a Abraham odpowiedział słudze swemu Wszechmogący, Bóg, którego wolę wypełniam, pośle Ducha swego ze sługą Abrahama i Duch Wszechmogącego doprowadzi sługę Abrahama do źródła wody świadomości "i weźmiesz żonę dla syna mojego z rodziny mojej i z domu ojca mojego" Czyli i weźmie sługa Abrahama żonę dla Izaaka, syna Abrahama z rodziny potomków Nachora, brata Abrahama, z Haranu ojczyzny Teracha, ojca Abrahama "Będziesz zwolniony od złożonej mi przysięgi wtedy, gdy przybędziesz do rodziny mojej i oni ci jej nie dadzą" Czyli będzie sługa Abrahama zwolniony od odpowiedzialności zobowiązania wobec swego pana Abrahama wtedy, gdy przybędzie sługa Abrahama do rodziny potomków Nachora, brata Abrahama i rodzina potomków Nachora, brata Abrahama, nie dadzą słudze Abrahama, Rebeki dziewczyny z rodu Sema "Gdy przybyłem dziś do źródła rzekłem: Panie, Boże pana mojego Abrahama, jeśli Ty chcesz poszczęścić drodze mojej, po której kroczę," Czyli gdy sługa Abrahama przybył dziś do źródła wody świadomości, rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów: Wszechmogący, Boże, świadomy, że swoją wolę wypełnia Wszechmogący Bóg w Abrahamie, a Abraham wypełnia wolę Wszechmogącego Boga. A szczęściem sługi Abrahama była świadomość, że swoją wolę Wszechmogący Bóg wypełniał w Abrahamie, Rebece dziewczynie z rodu Sema, słudze Abrahama i Labanie, bracie Rebeki (Rdz.24,38-42)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11

Księga Rodzaju 24,43-45​

"to niechaj, gdy stanę u źródła wód, dziewczyna, która wyjdzie czerpać wodę, a do której powiem: Daj mi, proszę, napić się trochę wody z twojego dzbana" Czyli to niech, gdy stanie sługa Abrahama u źródła wód świadomości, a dziewczyna z rodu Sema, która przyjdzie czerpać wodę ze źródła świadomości, a której sługa Abrahama powie mowę słów: Daj mi, proszę, napić się trochę wody ze źródła świadomości z twojego dzbana do czerpania i noszenia wody ze źródła świadomości "a ona mi powie: Napij się, a również dla wielbłądów twoich naczerpię wody - będzie żoną, którą przeznaczyłeś dla syna pana mojego" Czyli, a dziewczyna z rodu Sema, słudze Abrahama powie mowę słów: Napij się wody ze źródła świadomości, a również dla wielbłądów sługi Abrahama naczerpię wody ze źródła świadomości, to ta dziewczyna z rodu Sema będzie żoną, którą Wszechmogący Bóg przeznaczył dla Izaaka syna Abrahama "Zanim przestałem się modlić w sercu swym, pojawiła się z dzbanem na swym ramieniu Rebeka i zeszła do źródła, i naczerpała wody" Czyli zanim sługa Abrahama przestał mówić słowa w swym funkcjonalnie ukształtowanym wewnętrznie rodzaju informacji w wirowej formie energii, do którego swoje słowa - nośniki informacji przesłał Wszechmogący Bóg. Bo zanim sługa Abrahama przestał mówić słowa w swym funkcjonalnie ukształtowanym wewnętrznie rodzaju informacji w wirowej formie energii. Pojawiła się z dzbanem do czerpania i noszenia wody ze źródła świadomości na swym ramieniu Rebeka, dziewczyna z rodu Sema i zeszła do źródła świadomości, i naczerpała wody ze źródła świadomości " A ja rzekłem do niej: Daj mi, proszę, napić się" Czyli, a sługa Abrahama rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Rebeki, dziewczyny z rodu Sema: Daj mi, proszę, napić się wody ze źródła świadomości (Rdz.24,43-45)
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 24,46-48

"Ona spiesznie zdjęła swój dzban z siebie i rzekła: Pij, i wielbłądy twoje też napoję. I napiłem się, a ona napoiła także wielbłądy" Czyli Rebeka dziewczyna z rodu Sema spiesznie zdjęła swój dzban ze swojego ramienia i rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy, tych samych słów, które Wszechmogący Bóg przesłał do serca - funkcjonalnie ukształtowanego wewnętrznie, rodzaju informacji w wirowej formie energii, dla sługi Abrahama i Rebeki, dziewczyny z rodu Sema: Pij, i wielbłądy twoje także napoję (Rdz.24,14) Przesłanie do serca sługi Abrahama i Rebeki, dziewczyny z rodu Sema tych samych słów Boga Wszechmogącego jest zbieżne z indyjskim systemem czakr, czyli centrów energetycznych lub wirów energetycznych oraz ze starochińskim systemem meridianów, czyli energetycznych kanałów. W czakrze serca skupiają się czakry aury, witalnej, emocjonalnej i umysłowej. Serce wpływa na myślenie, gdyż energetyczny kanał prowadzi, od serca do mózgu. I napił się sługa Abrahama wody ze źródła świadomości, a Rebeka dziewczyna z rodu Sema, napoiła także wielbłądy wodą ze źródła świadomości. Wtedy zapytał sługa Abrahama Rebekę, dziewczynę z rodu Sema i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów sługi Abrahama do Rebeki: Czyją córką jest ? A Rebeka odpowiedziała mową słów: Jestem córką Betuela, syna Nachora, brata Abrahama, którego Nachorowi urodziła Milka, córka Harana, brata Abrahama. Wtedy sługa Abrahama włożył złoty kolczyk w nozdrza Rebeki i naramienniki na jej ręce. Ozdoby dla dziewczyny z rodu Sema przeznaczonej przez Wszechmogącego Boga na żonę dla Izaaka, syna Abrahama (Rdz.24,47) "Potem padłem na kolana i oddałem pokłon Panu, i błogosławiłem Panu, Bogu pana mojego Abrahama, który mię prowadził drogą właściwą," Czyli po tych wydarzeniach sługa Abrahama padł na kolana i oddał dziękczynny pokłon Wszechmogącemu Bogu, i był świadomym, że wolę Abrahama wypełnił Wszechmogący Bóg, w słudze Abrahama, którego prowadził drogą właściwą do rodziny Nachora, brata Abrahama "abym wziął córkę brata pana mojego dla syna jego" Czyli aby sługa Abrahama wziął Rebekę dziewczynę z rodu Sema, córkę Betuela, syna Nachora brata Abrahama dla Izaaka, syna Abrahama (Rdz.24,46-48)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 24,49-52

"Jeśli więc teraz chcecie wyświadczyć łaskę i wierność panu mojemu, powiedzcie mi, a jeśli nie, to też mi powiedzcie," Czyli jeśli więc teraz świadoma rodzina Nachora, brata Abrahama chce wyświadczyć łaskę i wierność Abrahamowi, którą wyświadczał Wszechmogący Bóg w potomstwie Abrahama. Niezasłużoną łaskę zbawienia dla każdego z nas w Jezusie Zbawicielu i wiernie dotrzymuje swojej obietnicy Wszechmogący Bóg wypełniając swoją wolę w Abrahamie (Rdz.12,1-3) Teraz świadoma rodzina Nachora, brata Abrahama ma powiedzieć słudze Abrahama, czy wyświadczy łaskę i wierność, którą wyświadcza Abrahamowi Wszechmogący Bóg "abym zwrócił się na prawo albo na lewo" Czyli aby sługa Abrahama w poszukiwaniu żony dla Izaaka, syna Abrahama zwrócił się na prawą albo lewą stronę Aram - Naharaim, miasta rodziny Nachora, brata Abrahama "Wtedy odpowiedzieli Laban i Betuel: Od Pana ta rzecz wyszła, dlatego nie możemy do tego nic dodać" Czyli wtedy odpowiedzieli mową słów, Laban brat Rebeki i Betuel ojciec Rebeki: Od Wszechmogącego Boga ta mowa słów wyszła, dlatego nie możemy do tej mowy słów Wszechmogącego Boga ani nic dodać, ani nic ująć "Ale oto Rebeka przed tobą, weź ją i idź, a niech będzie żoną syna pana twego, jak rzekł Pan" Czyli ale oto Rebeka przed sługą Abrahama, weź Rebekę, dziewczynę z rodu Sema i idź do pana swego Abrahama, a niech będzie Rebeka przeznaczoną żoną dla Izaaka, syna Abrahama, jak rzekł Wszechmogący Bóg "Gdy tedy sługa Abrahama usłyszał słowa ich, oddał Panu pokłon aż do ziemi" Czyli gdy sługa Abrahama usłyszał mowę słów Labana, brata Rebeki i Betuela ojca Rebeki, wtedy powtórnie oddał dziękczynny pokłon Wszechmogącemu Bogu aż do wymiaru ziemi Rdz.24,49-52)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 24,53-58

"I wyjął sługa klejnoty srebrne i klejnoty złote, i szaty, i dał je Rebece" Czyli i wyjął sługa otrzymane od Abrahama drogie kamienie osadzone w srebrze i drogie kamienie osadzone w złocie, i kosztowne szaty, i dał je Rebece dla ozdoby dziewczyny z rodu Sema, którą Wszechmogący Bóg przeznaczył na żonę dla Izaaka, syna Abrahama. Bo za czasów Abrahama znane było złotnictwo "Dał też kosztowne upominki jej bratu i matce" Czyli dał też sługa Abrahama kosztowne prezenty Labanowi, bratu i matce Rebeki. "Potem jedli i pili on i ludzie, którzy z nim byli, i przenocowali" Czyli potem gdy obdarował sługa Abrahama klejnotami Rebekę, a rodzinę Rebeki kosztownymi prezentami, wtedy jedli posiłki i pili napoje, sługa Abrahama i ludzie, którzy z nim byli i przenocowali u rodziny Rebeki "A gdy wstali rano, rzekł: Pozwólcie mi odejść do pana mojego ! " Czyli a gdy wstali rano, sługa Abrahama rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do rodziny Rebeki: Pozwólcie mi odejść do pana mojego Abrahama ! "Ale brat jej i matka jej rzekli: Niech zostanie dziewczyna z nami jeszcze kilka albo dziesięć dni, a potem pójdziesz" Czyli ale rodzina Rebeki rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów rodziny Rebeki do sługi Abrahama: Niech zostanie dziewczyna z rodziną jeszcze kilka dni albo dziesięć dni, a potem pójdzie sługa Abrahama do pana swego Abrahama "Lecz on rzekł do nich: Nie zatrzymujcie mnie, skoro Pan poszczęścił drodze mojej" Czyli lecz sługa Abrahama rzekł do rodziny Rebeki: Nie zatrzymujcie mnie skoro jesteście świadomi, że wolę Abrahama wypełnił Wszechmogący Bóg prowadząc mnie do rodziny Nachora, brata Abrahama "Puśćcie mnie, abym poszedł do pana mojego" Czyli puścić, i nie zatrzymywać, ma rodzina Rebeki sługę Abrahama, aby poszedł do pana swojego Abrahama "Rzekli więc: Zawołamy dziewczynę i zapytamy jej, co powie. Zawołali tedy Rebekę i zapytali jej: Czy chcesz pójść z tym mężem ? A ona odpowiedziała: Pójdę" Czyli zawołała rodzina tedy Rebekę i zapytała jej: Czy chce Rebeka pójść z tym mężem, sługą Abrahama ? A Rebeka powiedziała: Pójdę z tym mężem, sługą Abrahama (Rdz.24,53-58)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 24,59-63

"Wypuścili więc Rebekę, siostrę swoją, wraz z karmicielką jej, i sługę Abrahama wraz z jego ludźmi" Czyli wypuściła więc rodzina Nachora, brata Abrahama Rebekę siostrę swoją z rodu Sema, wraz z niańką Rebeki i sługą Abrahama wraz z jego ludźmi, którzy byli ze sługą Abrahama "I błogosławili Rebece, mówiąc do niej: Siostro nasza, rozmnóż się w niezliczone tysiące, a potomstwo twoje niech zdobędzie grody wrogów swoich" Czyli i swoją wolę wypełniła rodzina Nachora, brata Abrahama w Rebece, siostrze swojej mową słów- nośnik informacji zamieszczony w czasoprzestrzeni: Siostro nasza, rozmnóż się w niezliczone tysiące potomstwa, które zdobędą miejsca zamieszkania nieprzyjaciół swoich "Wtedy Rebeka i służące jej wstały, wsiadły na wielbłądy i ruszyły za tym mężem" Czyli wtedy gdy pobłogosławiła Rebece rodzina Nachora, brata Abrahama, wtedy Rebeka dziewczyna z rodu Sema i służące jej wstały z miejsc, wsiadły na wielbłądy i ruszyły w drogę za sługą Abrahama "Tak zabrał sługa uw Rebekę i odjechał" Czyli takie były okoliczności zabrania przez sługę Abrahama Rebeki, dziewczyny z rodu Sema, którą Wszechmogący Bóg przeznaczył na żonę dla Izaaka, syna Abrahama, i odjechał sługa Abrahama do pana swojego "A Izaak, który mieszkał wtedy w ziemi Negeb, wracał od studni, zwanej Studnią Żyjącego, który mnie widzi" Czyli a Izaak, syn Abrahama, który mieszkał wtedy w ziemi Negeb na południu ziemi kanaanejskiej, wracał od studni, zwanej Studnią Żyjącego, który mnie widzi i słyszy wykonywanie naszej woli, i wykonywanie woli tego, który się urodzi (Rdz.16,14) "I wyszedł Izaak, aby się pomodlić pod wieczór na polu. A gdy podniósł oczy, zobaczył, że nadciągały wielbłądy" Czyli i wyszedł Izaak, aby mówić słowa do Wszechmogącego Boga przed zachodem słońca, na otwartej przestrzeni. A percepcją zobaczył, że w kierunku pola nadciągały wielbłądy (Rdz.24,59-63)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 24,64-67

"A Rebeka podniósłszy oczy swoje, ujrzała Izaaka i zsiadła z wielbłąda" Czyli a Rebeki percepcja ujrzała Izaaka, syna Abrahama i zsiadła z wielbłąda, by zapytać sługi Abrahama "I zapytała sługi: Kto to jest ten mąż, który idzie przez pole nam na spotkanie ? I odpowiedział sługa: To jest pan mój" Czyli i odpowiedział Rebece sługa Abrahama mową słów: To jest pan mój, bo sługa Abrahama był też sługą Izaaka, syna Abrahama. A gdy Rebeka usłyszała mowę słów sługi Abrahama. Wtedy wzięła ozdobną szatę i zakryła się przed Izaakiem, który szedł przez pole na ich spotkanie "I opowiedział sługa Izaakowi wszystko, czego dokonał" Czyli i opowiedział sługa Abrahama Izaakowi wszystko, czego dokonał Wszechmogący Bóg wypełniając wolę Abrahama. Prowadząc sługę Abrahama do źródła wody świadomości, przy którym Wszechmogący Bóg przesłał jednakowe słowa do serca sługi Abrahama i Rebeki, dziewczyny z rodu Sema. I napił się sługa Abrahama wody ze źródła świadomości, i był świadomym, że wolę Abrahama wypełnił Wszechmogący Bóg, w Rebece dziewczynie z rodu Sema, Labanie, bracie Rebeki, rodzinie Rebeki i słudze Abrahama. Wtedy padł sługa Abrahama na kolana i oddał dziękczynny pokłon Wszechmogącemu Bogu, i był świadomym, że wolę Abrahama wypełnił Wszechmogący Bóg w słudze Abrahama, którego prowadził drogą właściwą do rodziny Nachora, brata Abrahama, aby wziął Rebekę, dziewczynę z rodu Sema, córkę Betuela, syna Nachora, brata Abrahama, którą Wszechmogący Bóg przeznaczył na żonę dla Izaaka, syna Abrahama (Rdz.24,13-61) "A Izaak wprowadził ją do namiotu Sary, matki swojej" Czyli a Izaak wprowadził Rebekę, dziewczynę z rodu Sema do namiotu Sary, matki swojej, która była z rodu Sema (Rdz.20,2;12) "I pojął Rebekę za żonę i pokochał ją" Czyli i pojął Izaak Rebekę, dziewczynę z rodu Sema, którą Wszechmogący Bóg przeznaczył na żonę dla Izaaka i pokochał Izaak żonę swoją Rebekę, dziewczynę z rodu Sema "Tak pocieszył się Izaak po śmierci matki swojej" Czyli tak pocieszył się Izaak Rebeką, dziewczyną z rodu Sema, którą Wszechmogący Bóg przeznaczył dla Izaaka na żonę po śmierci matki swojej, również z rodu Sema (Rdz.24,64-67)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 25,1-5

"Potem pojął Abraham drugą żonę, której było na imię Ketura" Czyli potem po śmierci Sary, żony Abrahama i matki Izaaka, którego pocieszył Wszechmogący Bóg, przeznaczając Rebekę, dziewczynę z rodu Sema, na żonę dla Izaaka, syna Abrahama. Wtedy pojął Abraham drugą żonę, której było na imię Ketura "Ta urodziła mu Zymrana, Jokszana, Medana, Midiana, Jiszbaka i Szuacha" Czyli a druga żona Abrahama Ketura urodziła Abrahamowi synów, którzy podzielili się w rodzie i zrodzili plemiona według swoich imion "A Jokszan zrodził Szebę, i Dedana; synami Dedana byli: Aszuryci, Letuszyci i Leummici" Czyli a Jokszan zrodził Szebę i Dedana podzielonych w rodzie i podzielonych w plemieniu, którzy zrodzili plemiona według swoich imion. Synami Dedana byli: Aszur, Letuszyt i Leummit. Podzieleni w rodzie i w plemieniu zrodzili plemiona według swoich imion: Aszurytów, Letuszutów i Leummitów "Synami Midiana zaś byli: Efa, Efer, Chanoch, Abida i Elda. Wszyscy oni byli potomkami Ketury" Czyli synowie Midiana natomiast, którzy podzielili się w rodzie, zrodzili plemiona według swoich imion. Wszyscy oni podzieleni w rodzie i plemieniu byli potomkami Ketury, drugiej żony Abrahama "Abraham oddał Izaakowi całe swoje mienie" Czyli Abraham oddał Izaakowi całe swoje mienie dlatego, że swoją wolę Wszechmogący Bóg wypełniał w Abrahamie, Sarze i Izaaku (Rdz.12,1-3; 18,15-21) którego urodziła Sara Abrahamowi w starości jego z woli Wszechmogącego Boga (Rdz.25,1-5)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 25,6-8

"A synów nałożnic, które miał Abraham, obdarował Abraham i wyprawił ich od Izaaka, syna swego, jeszcze za życia swego na wschód, do kraju wschodniego" Czyli a synów nałożnic, które miał Abraham obdarował, bo Abraham jest też wzorem obdarowywania potomstwa swego i wyprawił obdarowanych synów nałożnic, które miał Abraham od Izaaka syna swego, którego urodziła Sara, żona Abrahama w starości jego z woli Wszechmogącego Boga, jeszcze za życia swego na wschód, do Azji Środkowej "A Abraham dożył stu siedemdziesięciu pięciu lat" Czyli a Abraham o symbolicznie zwanym imieniu (Rdz. 17,5) w którym swoją wolę wypełniał Wszechmogący Bóg, to funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej we wszechinformacji - informacja dla całości rodzajów informacji i o całości rodzajów informacji, w którym cyklicznie odbywały się przez sto siedemdziesiąt pięć lat lunarnych, według miesiąca synodycznego i syderycznego. Oddziaływania informacyjne z Abrahamem - funkcjonalnie ukształtowanym rodzajem informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją "I opadł z sił, i umarł w pięknej starości, sędziwy i syty dni, i został przyłączony do przodków swoich" Czyli i opadł z sił, i umarł Abraham, bo zjedzony owoc banana bez nasienia, nie dla was, dla zwierząt (Rdz.1,29-30)Uczynił w systemie duchowo - informacyjnej całości, falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych, Abrahama - funkcjonalnie ukształtowanego rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją. A falowe zakłócenia w systemie stały się przyczyną zaprzestania cyklicznych oddziaływań informacyjnych, Abrahama - funkcjonalnie ukształtowanego rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją. Trwające w systemie falowe zakłócenia w oddziaływaniach informacyjnych Abrahama - rodzaju informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją. Przyczyniły się do destrukcji Abrahama - rodzaju informacji w formie energetyczne we wszechinformacji. I została zakończona długa destrukcja w pięknej starości Abrahama, w którym swoją wolę w obfitości wypełniał Wszechmogący Bóg, i został Abraham przyłączony do przodków swoich z rodu Sema (Rdz.25,6-8)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 25,9-11

"I pochowali go Izaak i Ismael, synowie jego, w jaskini Machpela, na polu Efrona, syna Sochara, Chetyty, naprzeciw Mamre" Czyli i pochowali Abrahama Izaak, którego urodziła Abrahamowi Sara, żona Abrahama z woli Wszechmogącego Boga (Rdz.17,15-21) i Ismael, którego urodziła Hagar, Egipcjanka niewolnica Sary, z woli Sary, którą wypełniła w Abrahamie mężu swoim (Rdz.16,2) Synowie Abrahama pochowali Abrahama w jego własnym grobie, w jaskini Machpela, na polu Efrona, syna Sochara z plemienia Chetytów, naprzeciw dąbrowy Mamre, czyli Hebronu, który Abraham kupił od Efrona, syna Sochara z plemienia Chetytów. By pochować Sarę, żonę swoją, w swoim własnym grobie, w jaskini Machpela, na polu Efrona z plemienia Chetytów, naprzeciw dąbrowy Mamre, to jest Hebronu w ziemi kanaanejskiej "Na polu, które kupił Abraham od Chetytów" Czyli na polu Efrona w jaskini Machpela, naprzeciw Hebronu, które kupił Abraham od plemienia Chetytów, miał Abraham swój własny grób. Wśród plemienia Chetyty, potomka Kanaana, syna Chama, przeklętego - nieświadomego, oddanego szatanowi, by być jego medium (Rdz.9,25) "Tam pochowany został Abraham i Sara, żona jego" Czyli w jaskini Machpela, na polu Efrona, syna Sochara z plemienia Chetytów, naprzeciw Hebronu w ziemi kanaanejskiej, wśród przeklętych potomków Kanaana, syna Chama. Pochowany został w swoim własnym grobie książę i prorok Abraham oraz Sara, żona jego "Po śmierci Abrahama błogosławił Bóg Izaakowi, synowi jego" Czyli po śmierci Abrahama swoją wolę Wszechmogący Bóg wypełniał w Izaaku, synu Abrahama. "Izaak zamieszkał przy studni zwanej Studnią Żyjącego, który mnie widzi" Czyli Izaak syn Abrahama zamieszkał przy studni (Rdz.16,11-14)zwanej Studnią Żyjącego w głębokiej świadomości, że Wszechmogący Bóg widzi i słyszy wykonywanie naszej woli, i wykonywanie woli tego, który się urodzi (Rdz25,9-11)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 29,12-15

"Następnie opowiedział Jakub Racheli, że jest krewnym jej ojca i że jest synem Rebeki; wtedy ona pobiegła i opowiedziała to ojcu swemu" Czyli następnie opowiedział Jakub Racheli, że mają wspólnego przodka Teracha, ojca Abrahama i Nachora, który zrodził Betuela, ojca Labana i Rebeki z jednego rodu Sema (Rdz.11,10-29) Labana córką jest Rachela, a Rebeki synem jest Jakub. Wtedy Rachela pobiegła do domu ojca swego i opowiedziała to Labanowi ojcu swemu "A gdy Laban usłyszał o Jakubie, synu siostry swojej, wybiegł na jego spotkanie, uściskał go, ucałował i wprowadził do domu swego" Czyli a gdy Laban usłyszał od Racheli, córki swojej o Jakubie, synu Rebeki, siostry swojej z jednego rodu Sema, wybiegł Laban brat Rebeki na spotkanie Jakuba, syna Rebeki, uściskał Jakuba, ucałował i wprowadził do domu swego "Wtedy opowiedział Labanowi o wszystkim, co zaszło" Czyli wtedy opowiedział Jakub Labanowi o studni wody, okrutnej tradycji, z której odsunął wielki kamień węgielny znad otworu studni wody, okrutnej tradycji, najmowanych pasterzy trzód z Haranu, i napoił owce Labana, brata Rebeki matki swojej, za darmo bez zapłaty "I rzekł do niego Laban: Zaiste, tyś jest kością moją i ciałem moim" Czyli i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Labana do Jakuba: Zaiste Jakub jest kością - funkcjonalnie ukształtowany wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej Labana i ciałem - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie rodzaj informacji Labana, brata Rebeki, matki Jakuba z jednego rodu Sema (Rdz.11,29) "I zatrzymał się u niego przez cały miesiąc" Czyli i zatrzymał się Jakub u Labana przez cały miesiąc synodyczny "Potem rzekł Laban do Jakuba: Czy masz dlatego służyć mi za darmo, że jesteś krewnym moim ?" Czyli potem rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Labana do Jakuba: Czy masz dlatego służyć mi za darmo, że mamy wspólnego przodka Teracha i jesteśmy z jednego rodu Sema ? "Powiedz mi, jaka ma być zapłata twoja" Czyli Jakub ma powiedzieć Labanowi, jaka ma być zapłata Jakuba za wykonaną pracę (Rdz,29,12-15)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 29,16-20

"Laban zaś miał dwie córki: starszą, imieniem Lea, i młodszą, imieniem Rachela" Czyli Laban, brat Rebeki, matki Jakuba, natomiast miał dwie córki: starszą córkę o imieniu Lea - przyłączyć, i młodszą córkę o imieniu Rachela - owieczka "Lea miała bezbarwne oczy, Rachela zaś była urodziwa i piękna" Czyli Lea miała bez barwy - bez częstotliwości wibracji oczy - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie bez barwy rodzaj informacji w formie energetycznej. Rachela natomiast miała z barwą - częstotliwość wibracji oczy - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie z barwą rodzaj informacji w formie energetycznej. Rachela była urodziwa, bo miała barwne oczy i niezwykle piękne, harmonijne całokształty "Toteż Jakub pokochał Rachelę, więc rzekł: Będę ci służył siedem lat za Rachelę, twoją młodszą córkę" Czyli toteż Jakuba, uczucie, pragnienie i myśli przylgnęły do Racheli, bo miała barwne oczy i niezwykle piękne, harmonijne całokształty, więc rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba do Labana: Będę pracował dla ciebie siedem lat za Rachelę twoją młodszą córkę. Analogicznie do stwarzania przez Boga Wszechmogącego uniwersum w sześć dni, i siódmego dnia odpoczynku szabatowego - sobota dla zdrowia naszego, o którym pamiętał Jakub (Rdz.2,2-3) "Laban odpowiedział: Wolę ją dać tobie, niż dać ją innemu mężowi" Czyli Laban odpowiedział mową słów: Woli Rachelę dać Jakubowi, niż dać Rachelę innemu mężowi, który nie pracowałby siedem lat za darmo u Labana za Rachelę młodszą córkę Labana "Pozostań u mnie !" Czyli pozostać ma Jakub u Labana i pracować siedem lat za darmo dla Labana za Rachelę młodszą córkę Labana (Rdz.29,15) "Służył więc Jakub za Rachelę siedem lat, a wydawały mu się one jak kilka dni; tak bowiem bardzo ją kochał" Czyli pracował więc Jakub za Rachelę siedem lat, a wydawały mu się one jak kilka dni stworzenia uniwersum, i dzień odpoczynku szabatowego - sobota; tak bowiem bardzo Jakub, uczuciem, pragnienie i myślą przylgnął do Racheli (Rdz.29,16-20)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 29,21-26

"Wreszcie rzekł Jakub do Labana: Wyznaczony mi czas się skończył, daj mi córkę za żonę, chcę bowiem z nią obcować" Czyli rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba do Labana: Wyznaczony mi czas siedmiu lat się skończył (Rdz.29,18), daj mi Rachelę twoją młodszą córkę, za żonę, chcę bowiem z Rachelą kontynuować akt rozradzania się "Wtedy zebrał Laban wszystkich mieszkańców tej miejscowości i wyprawił ucztę" Czyli wtedy zebrał Laban, ojciec Racheli wszystkich swoich krewnych z Paddan - Aram i wyprawił ucztę weselną "A gdy był wieczór, wziął córkę swoją Leę i przyprowadził ją do niego; a ten obcował z nią" Czyli a po zachodzie słońca, gdy nastał wieczór, wziął Laban swoją starszą córkę Leę i przyprowadził ją do Jakuba, a Jakub kontynuował z Leą akt rozradzanie się "Laban dał też córce swojej Lei jako służącą Zylpę, służącą swoją" Czyli Laban dał też córce swojej Lei jako służącą Lei, Zylpę służącą Labana "Nazajutrz rano okazało się, że była to Lea" Czyli nazajutrz rano po wschodzie słońca okazało się, że była to Lea, starsza córka Labana "Wtedy rzekł do Labana: Cóżeś mi to uczynił ? Czy nie za Rachelę ci służyłem ?" Czyli wtedy rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik słów Jakuba do Labana: Cóżeś mi to uczynił ? Czy nie za Rachelę twoją młodszą córkę ci służyłem siedem lat ? (Rdz.29,20) "Dlaczego oszukałeś mnie ? " Czyli dlaczego Laban oszukał Jakuba ? "Odpowiedział Laban: Nie jest to u nas w zwyczaju, żeby wydawać za mąż młodszą przed starszą" Czyli odpowiedział Laban mową słów: Nie jest to u rodziny Labana z jednego rodu Sema w zwyczaju, żeby wydawać za mąż młodszą córkę Labana Rachelę przed starszą córką Labana Leą. Dlatego Laban oszukał Jakuba, bo w rodzinie Labana z jednego rodu Sema, był taki zwyczaj - źródło oszustwa. Biblia - źródło wiedzy, wiary i świadomości, instrukcją życia w systemie duchowo - informacyjnym. By nie czynić falowych zakłóceń w oddziaływaniach informacyjnych, wszelkich rodzajów informacji w formie energetycznej we wszechinformacji ze wszechinformacją. Tradycją, zwyczajem, negowaniem i manipulowaniem rzeczywistych faktów i rzeczywistych słów Pisma Świętego Boga Wszechmogącego. I nie ponieś śmiertelnych konsekwencji, które Jezus Zbawiciel pokazał na krzyżu ( Rdz 29, 21- 26 )​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 29,27-31

"Spędź ten tydzień weselny, a dam ci tamtą w zamian za służbę, którą odbędziesz u mnie jeszcze przez drugie siedem lat" Czyli spędzić ma Jakub ten tydzień weselny, jak sześć dni stworzenia uniwersum przez Boga Wszechmogącego i siódmego dnia, sprawiedliwego, miłosiernego i litościwego, odpoczynku szabatowego - sobota dla zdrowia naszego (Rdz 2,2-3), a Laban da Jakubowi Rachelę w zamian za pracę, którą odbędzie u Labana, niesprawiedliwie, bez miłosierdzia i litości, jeszcze przez drugie siedem lat "Jakub postąpił tak i spędził cały tydzień weselny" Czyli Jakub postąpił tak, jak został stworzony cały tydzień przez Boga Wszechmogącego i spędził cały tydzień weselny stworzony przez Boga Wszechmogącego "Potem Laban dał mu za żonę córkę swoją Rachelę" Czyli potem gdy Jakub odbył pracę za Rachelę, niesprawiedliwie, bez miłosierdzia i litości przez drugie siedem lat, wtedy Laban dał Jakubowi za żonę młodszą córkę swoją Rachelę "Dał też Laban Racheli, córce swej, służącą swoją, jako jej służącą" Czyli dał też Laban po tygodniu weselnym Racheli córce swojej tylko Bilhę, służącą Labana, jako Racheli służącą "Potem obcował także z Rachelą, a kochał Rachelę bardziej niż Leę, i służył u niego jeszcze drugie siedem lat" Czyli potem akt rozradzania się kontynuował także Jakub z Rachelą, a uczuciem, pragnieniem i myślą przylgnął bardziej do Racheli niż do Lei, i pracował Jakub u Labana za Rachelę młodszą córkę Labana, niesprawiedliwie, bez miłosierdzia i litości jeszcze drugie siedem lat "A Pan widząc, że Lea była w niełasce, uczynił płodnym łono jej, Rachela zaś był niepłodna" Czyli a Wszechmogący Bóg, którego prawem jest miłość, sprawiedliwość, miłosierdzie, litość i dar łaski zbawienia w Jezusie Zbawicielu, w który objawione jest prawo Boga Wszechmogącego (1 Jan 4,7-21; Wyj.9,27; Pwt.32,4; 2Kron.12,6; Neh.9,33; Ps.11,7; 51,6; 92,16; 112,4; 116,5; Jan 4,2; Wyj.34,6; Pwt.4,31; Kron.39,9; Neh.9,17; 9,13; Ps.86,15; 145,8; Łuk.6,36; Efez.2,1-10)widząc że Lea nie miała daru łaski być kochaną, uczynił płodnym - wielokrotne poczęcie i rodzenie potomstwa łono jej - funkcjonalnie ukształtowany wewnętrznie, rodzaj informacji w formie energetycznej, do poczęcia i rodzenia potomstwa jej, Rachela natomiast nie poczęła i nie urodziła potomstwa (Rdz.29,27-31)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 29,32-35

"I poczęła Lea, i urodziła syna, i nazwała go Ruben, bo rzekła: Wejrzał Pan na niedolę moją, bo teraz mąż mój będzie mnie kochał" Czyli i rozpoczął się proces rozradzania się, i ukończony został proces rozradzania się, urodzeniem syna - mężczyzny, potomka danego od Boga Wszechmogącego (Rdz.29,31) i nazwała go Ruben, bo rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Lei: Wejrzał Wszechmogący na niedolę moją, bo teraz mąż mój będzie mnie kochał. Dlatego nazwała go Ruben, bo troskliwie wejrzał Bóg Wszechmogący, na niedolę bycia niekochaną "I znów poczęła, i urodziła syna, i rzekła: Usłyszał Pan, że byłam w niełasce, dlatego dał mi i tego; i nazwała go Symeon" Czyli i znów rozpoczął się proces rozradzania się, ukończony urodzeniem syna - mężczyzny, potomka danego od Boga Wszechmogącego i rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Lei: Usłyszał Wszechmogący, że byłam w niełasce, dlatego dał mi i tego: i nazwała go Symeon. Usłyszał Bóg Wszechmogący, że nie było daru łaski być kochaną, dlatego dał jej i tego syna - mężczyznę, potomka i nazwała go Symeon. Bo usłyszał Bóg Wszechmogący, że nie było daru łaski być kochaną "Potem poczęła znowu i urodziła syna, i rzekła: Teraz wreszcie mąż mój przywiąże się do mnie, bo urodziłam mu trzech synów. Dlatego nazwała go Lewi" Czyli potem znów rozpoczął się proces rozradzania się, ukończony urodzeniem syna - mężczyzny, potomka danego od Boga Wszechmogącego, i rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Lei: Teraz wreszcie mąż mój przywiąże się do mnie, bo urodziłam mu trzech synów - mężczyzn, potomków danych od Boga Wszechmogącego (Rdz.29,31) Dlatego nazwała go Lewi, bo teraz wreszcie przywiąże się do niekochanej i bez daru łaski bycia kochaną "I jeszcze raz poczęła, i urodziła syna, i rzekła: Ty razem będę sławić Pana. Dlatego nazwała go Juda" Czyli jeszcze raz rozpoczął się proces rozradzania się, ukończony urodzeniem syna - mężczyzny, potomka danego od Boga Wszechmogącego, i rzekła: Tym razem będę sławić Wszechmogącego. Dlatego nazwała go Juda, bo tym razem będzie sławiony Bóg Wszechmogący. Bo troskliwie wejrzał na niedolę bycia niekochanym, usłyszał, że nie było daru łaski być kochanym, i by teraz wreszcie przywiązał się do niekochanej, bez daru łaski bycia kochanym. Analogicznie do daru łaski zbawienia w Jezusie Zbawicielu danej od Boga Wszechmogącego (Efez.2,4-10) "Potem przestała rodzić" Czyli potem przestały odbywać się procesy rozradzania się, ukończone urodzeniem potomka danego od Boga Wszechmogącego (Rdz.29,32-35)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 30,1-4

"Rachela zaś, widząc, że nie urodziła Jakubowi dzieci, zazdrościła swej siostrze i rzekła do Jakuba: Spraw, abym miała dzieci, bo jeśli nie, to wypadnie mi umrzeć" Czyli Rachela natomiast widząc, że nie urodziła Jakubowi dzieci, bo była kochana i miała dar bycia kochaną, zazdrościła swej siostrze Lei, która była niekochana i nie miała daru bycia kochaną. Dlatego urodziła Jakubowi dzieci - potomków danych od Boga Wszechmogącego (Rdz.29,31-35), by Lea była kochana i Jakub przywiązał się do Lei, i rzekła Rachela do Jakuba: Spraw, abym miała dzieci, bo jeśli nie, to wypadnie mi umrzeć. Bo Jakub to sprawił, że Rachela nie miała dzieci - potomków danych od Boga Wszechmogącego, bo bardziej kochał Rachelę niż Leę (Rdz.29,30) Bo jeśli Rachela nie będzie miała dzieci, potomków danych od Boga Wszechmogącego, to Racheli wypadnie umrzeć za sprawą Jakuba "Jakub rozgniewał się na Rachelę i rzekł: Czy ja jestem Bogiem, który odmówił ci potomstwa ?" Czyli Jakub rozgniewał się na Rachelę i rzekł: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Jakuba do Racheli: Czy ja jestem Bogiem, który odmówił ci potomstwa ? Jak Jakub byłby Bogiem, który jest prawem miłości, sprawiedliwości, miłosierdzia i litości (1Jan 4,7-21) to Lea była by kochaną, miałaby dar łaski bycia kochaną, i by Jakub przywiązał się do Lei. A Rachela by urodziła Jakubowi dzieci - potomków danych od Boga Wszechmogącego. I by nie zamknął łona Racheli, aby Jakub pokochał i przywiązał się do Lei. Dlatego uczynił płodnym łono Lei, a Rachela była niepłodna, bo Jakub bardziej kochał Rachelę niż Leę (Rdz.29,30-31) "A ona rzekła: Oto niewolnica moja Bilha, obcuj z nią że będzie mogła porodzić na kolanach moich, abym i ja miała z niej dzieci" Czyli a Rachela rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Jakuba: Oto niewolnica Racheli Bilha, z którą Jakub ma rozpocząć akt rozradzania się że będzie mogła niewolnica i służąca Racheli porodzić dzieci - potomków z Bilhy, niewolnicy i służącej Racheli, na kolanach Racheli, aby miała Rachela ze swej niewolnicy i służącej dzieci - potomków z Bilhy, niewolnicy i służącej Racheli "I dała mu Bilhę, służącą swoją, za żonę, i Jakub obcował z nią" Czyli i dała Rachela Jakubowi mężowi swemu, Bilhę służącą i niewolnicę swoją za żonę, i Jakub rozpoczął akt rozradzania się z Bilhą, służącą i niewolnicą Racheli, by Rachela miała dzieci - potomków z Bilhy, służącej i niewolnicy swej (Rdz.30,1-4)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 30,5-11

"I poczęła Bilha, i urodziła Jakubowi syna" Czyli i rozpoczął się proces rozradzania się i ukończony został proces rozradzania się, i urodziła Bilha, niewolnica i służąca Racheli syna - potomka z Bilhy, niewolnicy i służącej Racheli "A Rachela rzekła: Oddał mi Bóg sprawiedliwość i wysłuchał głosu mego, i dał mi syna; dlatego nazwała go Dan" Czyli a Rachela rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów: Oddal Racheli Bóg sprawiedliwość, bo była kochana i miała dar bycia kochaną, a wysłuchał głosu Racheli Jakub i obcował z Bilhą, niewolnicą i służącą Racheli. I poczęła Bilha i urodziła Jakubowi syna - potomka z Bilhy, niewolnicy i służącej Racheli; dlatego nazwała go Dan, bo oddał Racheli Bóg Wszechmogący sprawiedliwość, a wysłuchał głosu Racheli Jakub "A Bilha, służąca, poczęła ponownie i urodziła Jakubowi drugiego syna" Czyli a u Bilhy, służącej i niewolnicy Racheli ponownie rozpoczął się proces rozradzania się i ukończony został proces rozradzania się ponownym urodzeniem Jakubowi drugiego syna - potomka z Bilhy, służącej i niewolnicy Racheli "Rachela zaś rzekła: Nadludzkie boje stoczyłam z siostrą moją i zwyciężyłam; i nazwała go Naftali" Czyli Rachela natomiast rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów: Nadludzkie boje, bo ze sprawiedliwością Boga Wszechmogącego stoczyła Rachela z siostrą swoją Leą, i zwyciężyła Lea, bo urodziła Jakubowi - potomków danych od Boga Wszechmogącego i nazwał potomka z Bilhy, służącej i niewolnicy swej Naftali, bo nadludzkie boje ze sprawiedliwością Boga Wszechmogącego stoczyła Rachela z siostrą swoją Leą "A Lea widząc, że przestała rodzić, wzięła Zylpę, służącą swoją, i dała ją Jakubowi za żonę " Czyli a Lea widząc, że przestała rodzić Jakubowi dzieci - potomków danych od Boga Wszechmogącego, wzięła Zylpę, służącą swoją i dała ją Jakubowi za żonę "Zylpa zaś, służąca Lei, urodziła Jakubowi syna" Czyli Zylpa natomiast służąca Lei, urodziła Jakubowi syna - potomka z Zylpy, służącej Lei "I rzekła Lea: Na pomyślność ! I nazwała go Gad" Czyli i rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Lei: Na pomyślność ! I dlatego nazwała syna - potomka z Zylpy, służącej swej, Gad, bo według myśli Lei (Rdz.30,5-11)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 30,12-14

"Służąca Lei Zylpa urodziła Jakubowi drugiego syna" Czyli służąca Lei Zylpa urodziła Jakubowi drugiego syna - potomka z Zylpy służącej Lei "A Lea rzekła: Na moje szczęście, bo kobiety będą mnie nazywać szczęśliwą; i nazwała go Aszer" Czyli a Lea rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów: Na moje szczęście, bo według myśli Lei, kobiety będą mnie nazywać szczęśliwą, bo służąca Lei Zylpa urodziła Jakubowi drugiego syna - potomka z Zylpy, służącej Lei, i nazwała go Aszer, bo według myśli Lei, kobiety będą mnie nazywać szczęśliwą. "A Ruben wyszedł podczas żniw pszenicy i znalazł na polu pokrzyki, i przyniósł je Lei, matce swej" Czyli a Ruben- funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej, nazwany według mowy słów Lei, bo troskliwie wejrzał Bóg Wszechmogący na niedolę Lei, bycia niekochaną (Rdz.29,32) Wyszedł podczas żniw pszenicy - ukształtowane nasienie - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej i znalazł na polu - otwarta przestrzeń z rodzajem informacji, dla rodzajów informacji, posianego i zebranego nasienia pszenicy - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej, i znalazł na polu - otwarta przestrzeń - rodzaj informacji, dla nasienia pszenicy i pokrzyków - ukształtowany rodzaj informacji z owocem - produkt rodzaju informacji, i z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej, i przyniósł je Lei matce swej - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej, do poczęcia i urodzenia potomka danego od Boga Wszechmogącego "Wtedy Rachela rzekła do Lei: Daj mi, proszę, pokrzyków syna twego !" Czyli wtedy Rachela rzekła: słowo, dźwięk, wibracja- nośnik mowy słów do Lei: Daj mi, proszę, pokrzyków - ukształtowany rodzaj informacji z owocem - produkt rodzaju informacji z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji w formie energetycznej, syna Lei, poczętego i urodzonego, funkcjonalnie ukształtowanego zewnętrznie i wewnętrznie rodzaju informacji, mężczyzny - potomka danego od Boga Wszechmogącego (Rdz.30,12-14)​
 

boguslaw12

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2015
Posty
175
Punkty reakcji
11
Księga Rodzaju 30,15-16

"A ona jej odpowiedziała: Czy mało ci tego żeś mi zabrała męża ? Chcesz zabrać też pokrzyki syna mego ?" Czyli a Lea Racheli odpowiedziała mową słów: Czy mało jest ci tego żeś mi zabrała męża - funkcjonalnie ukształtowany zewnętrznie i wewnętrznie rodzaj informacji w formie energetycznej do kontynuacji aktu rozradzania się i rozpoczęcia procesu oddziaływań informacyjnych, nasienia męża - informacja o całości funkcjonalnie ukształtowanego zewnętrznie i wewnętrznie rodzaju informacji. I żony - funkcjonalnie ukształtowany wewnętrznie rodzaj informacji do poczęcia i urodzenia potomka danego od Boga Wszechmogącego. Chcesz zabrać też pokrzyki - ukształtowany rodzaj informacji w formie energetycznej, z owocem - produkt rodzaju informacji z nasieniem - informacja o całości rodzaju informacji, syna mego - poczęty i urodzony z nasienia męża - informacja o całości rodzaju informacji, i żony - funkcjonalnie ukształtowany wewnętrznie rodzaj informacji do poczęcia i urodzenia potomka danego od Boga Wszechmogącego "Wtedy Rachela rzekła: Niechaj więc śpi z tobą tej nocy za pokrzyki syna twego" Czyli wtedy Rachela rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów do Lei: Niechaj więc razem śpią mąż z żoną, aby razem kontynuować proces rozradzania się tej nocy, podczas żniw nasienia pszenicy i znalezionych pokrzyków syna twego - poczęty i urodzony z nasienia męża, i żony do poczęcia i urodzenia syna twego - potomka danego od Boga Wszechmogącego "A gdy wracał Jakub z pola wieczorem, Lea wyszła na jego spotkanie i rzekła: Przyjdź do mnie, bo nabyłam cię sobie za pokrzyki syna mego; i spał z nią tej nocy" Czyli a gdy wracał Jakub z pola - rodzaj informacji w formie energetycznej dla nasienia pszenicy i pokrzyków, wieczorem po zachodzie słońca, Lea żona jego wyszła na spotkanie Jakuba męża swego i rzekła: słowo, dźwięk, wibracja - nośnik mowy słów Lei do Jakuba: Przyjdź do mnie, bo nabyła sobie męża swego do spania razem z żoną za pokrzyki - rodzaj informacji z owocem i nasieniem, syna mego - poczęty z nasienia męża i żony - funkcjonalnie ukształtowany wewnętrznie rodzaj informacji do poczęcia i urodzenia potomka danego od Boga Wszechmogącego. I spali razem mąż z żoną, aby razem kontynuować proces rozradzania się tej nocy, podczas żniw nasienia pszenicy i znalezionych na polu pokrzyków (Rdz.30,15-16)​
 
Do góry