A6W opinie efekty

toomeek

New Member
Witam dzisiaj zaczynam A6W pierwszy trening ciężki ciekawe jakie będą nastepne pewnie jeszcze ciężej. Podzielcie się swoim doświadczenieniem czy były widoczne efekty po skończeniu A6W?? może macie zdjecia przed i po??

To moje zdjęcia po 1 dniu :wink:

brz.JPG
aa.JPG
uch.JPG
 

Max Kwiatkowski

Użytkownik
Nie no, po jednym dniu to niestety nic nie widać, co najwyżej możesz sobie wkręcić, że widać ;-) Ale patrząc na te fotki, po tygodniu możesz spodziewać się efektu - wtedy też większość osób rezygnuje. Mi raz udało się dobić do końca (były też dwie nieudane próby przerwane po około 10 i 14 dniach) i efekt utrzymywał się około pół roku.
To ciężki trening, ale satysfakcja po ukończeniu jest nie do opisania! I pamiętaj też żeby nie pić za dużo na godzinę przed seriami. Upewnij się również (oglądając filmy na YouTube), że wykonujesz ćwiczenie poprawnie, bo jeśli nie to szkoda twojego czasu. Nie oszukuj też sam siebie, nie wykonuj powtórzeń "na pół gwizdka".
I odżywiaj się dobrze. To chyba tyle, powodzenia i chwal się co 5-6 dni! ;-)
 

toomeek

New Member
hehe wiem wiem że po 1 razie efektu nie widać ale foto zrobiłem żeby było do porównania jesli wytrwam do końca to znów zrobie foto i sie oceni czy warto było się męczyć :) a jak jest z przerwami można jakieś robić pomiędzy seriami?? albo powtórzeniami?? :)
 

BOSSY

Użytkownik
ja jednak na twoim miejscu ruszyłbym z ABS-em, A6W od razu mi nie podeszło, a na ABS jakoś nie narzekam
 
M

MacaN

Guest
fajnie, że coś trenujesz :)

Moje zdanie jest takie, że to trening raczej na płaski brzuch - to wszystko.
 

bati999

Macierz Diagonalna
A6W jest nieopłacalne. Zbyt bardzo obciąża kręgosłup, w dodatku efekty są mierne. O niebo lepsze ćwiczenia na brzuch to ABS II, bo już po pierwszych treningach czuć wzmocnienie mięśni. Po 5-6 poziomie brzuch na prawdę wygląda dużo lepiej, za to na prawdę ciężko dojść w nim do ostatniego poziomu ;)
 

grzechuu1990

kawopijca
Ja jestem przy 28 dniu i powiem, że myślałem o lepszych efektach. Gdzieś czytałem, że jak się biega to efekt jest gorszy. Jak skończę to mam zamiar zabrać się za ABS. Szkoda, że nie zrobiłem sobie zdjęć przed rozpoczęciem.
 

Thisisgame

Użytkownik
grzechuu1990 napisał:
Gdzieś czytałem, że jak się biega to efekt jest gorszy.
Bardzo ciekawe...
Jeśli biegasz to nie tylko nogi pracują,ale również mieśnie brzucha -proste i skośne... nie rozumiem w czym miałoby to przeszkadzać

Oczywiście jak nie jesz i biegasz jak maratończyk... owszem będziesz wyglądał jak zawodnik z oświęcimia,bo spalisz mięśnie i nie odbudujesz ich ćwicząc codziennie abs/a6w itd.

Kolejną sprawą jest kwestia samego A6W,umówmy się,nie jest to najlepszy sposób na 6 pak :).Lepsze,o wiele lepsze są zestawy ćwiczeń ABS II,unoszenie nóg w zwisie na drążku,unoszenie nóg leżąc czy też najzwyklejsze brzuszki (aczkolwiek one nie do końca angażują dolne mieśnie brzucha)

Same ćwiczenia siłowe,tzw wielostawowe,również angażują mięśnie brzucha np:wyciskanie na klatke,wiosłowanie,martwy ciąg,przysiady,wyciskanie na barki czy też podstawowe ćwiczenia jak np: podciąganie na drążku.
 

grzechuu1990

kawopijca
Wyczytałem to na jakimś forum i właśnie jakiś gość pokazywał swoje "efekty" i wspomniał coś o bieganiu.
A6W dla mnie jest taką rozgrzewką i testem na silną wolę. Dotychczas tylko regularnie biegałem z ćwiczeniami było różnie. Zastanawia mnie tylko czy zbytnio się nie wysilam. Ćwiczę codziennie i na cały mój wuef schodzi mi około 2 godziny. ćzy może zrobić sobie jeden dzień luźniejszy i w nim tylko Weider?
 

Thisisgame

Użytkownik
Brzuch jest partią ,którą możesz ćwiczyć codziennie,ale jak odczuwasz potrzebe możesz zrobić 1 max 2 dni wolnego

PS:Tak naprawde całą istotą 6 paku jest dieta,to ona weryfikuje końcowy efekt i Twój wygląd,szczególnie jeśli chodzi o brzuch
 

grzechuu1990

kawopijca
Właśnie, że nie czuję potrzeby odpoczynku. Tylko, że moje ćwiczenia wyglądają tak: Lekka rozgrzewka, A6W (40minut), rozciąganie (15 minut), hantelki (30 minut), biegi (45 minut). I tak codziennie 7 razy w tygodniu. Tylko czy aby na pewno taki codzienny zestaw jest dobry dla mojego organizmu?

Jak na razie moja krata jest wyczuwalna, a nie widoczna. Z tkanką tłuszczową nie będę miał problemu. Jak zrobi się ciepło, to będę się bardziej ruszał i spalę tłustość.
 

skalpel1992

Użytkownik
Grzechu trzeba odpoczywać co najmniej dwa dni treningu dzień przerwy, reszta to tak jak opisal Thisisgame bo nie każdy ma taki metabolizm że je co popadnie i ma super krate.
 

grzechuu1990

kawopijca
Oki dzięki. Właśnie bałem się, żeby czasem się nie przetrenować. To w środę i czwartek będę robił sobie odpóst i tylko brzuchol codzień ćwicył. Z moim metabolizmem jest tak, że przez zimę przytyję 2 kg max nie zwracając większej uwagi na to co jem. Na wiosnę nadwyżkę wagi spalę. Przy 177 cm wzrostu moja maksymalna waga to 71 kg.
 

Thisisgame

Użytkownik
Polecam ograniczyć bieganie do 2-3 razy w tygodniu do 30 min -bez sensu jest bieganie codziennie,jeśli chcesz zbudować mięśnie na brzuchu :) 2-3 razy spokojnie wystarcza

Jeśli masz hantelki to weź w ręce i rób ,też skręty tłowia na boki -naprawde ćwiczenie nie kosztuje wiele wysiłku a buduje skośne mięśnie brzucha

10 min takich skrętów powinno wystarczyć-ew do czasu o ile poczujesz,że nie dasz rady zrobić więcej.Ćwiczenie naprawde godne polecenia,ponieważ a6w bazuje na mięśniach prostych brzucha,a nie skośnych,które odpowiadają za wygląd samego brzucha ;)

Co do samego zrzucenia tłuszczu-tłuszczu nie zrzucisz tak aby widoczny był 6 pak z samymi ćwiczeniami i bieganiem,dieta musi być,a przynajmniej porządne odżywianie-0 słodyczy,0 napojów energetycznych,fast foodów,cukru,ograniczenie soli i słonych przypraw do minimum.Jedynie zielona/czerwona herbata/woda/soki owocowe (bez cukrów,słodzików),węglowodany z owoców,warzyw,makaronów,ryżu,kaszy i powinno być ok :)
 

grzechuu1990

kawopijca
Thisisgame napisał:
Polecam ograniczyć bieganie do 2-3 razy w tygodniu do 30 min
Szkoda, lubię biegać.


Thisisgame napisał:
skręty tłowia na boki
Jak to ma wyglądać?

Thisisgame napisał:
Jedynie zielona/czerwona herbata/woda/soki owocowe (bez cukrów,słodzików),węglowodany z owoców,warzyw,makaronów,ryżu,kaszy i powinno być ok :)
A kawa i piwo? ^_^
Słodkości jem rzadko, częściej jem jabłko nisz czekoladę. Energetycznych nie pijam, gazowanych słodkości też nie. Kubusia piję nałogowo.
 

grzechuu1990

kawopijca
Oki dzięki.
Robię tak jak mi doradziliście co kilka dni przerwa i powiem tak, że lepiej się czułem jak ćwiczyłem codziennie, czegoś mi brakuje w ten dzień wolny :D

Denerwuje mnie jedno, jak ćwiczę to nie wiem czy domownicy sobie chcą popatrzeć czy co. Przychodzą do mnie z jakimiś głupimi sprawami, albo rozmawiając przez telefon niby u mnie w pokoju lepszy zasięg. Dobrze, że muzykę na uszach mam i nie słyszę o jakich tam bzdetach rozmawiają.
Zero prywatności.
 
M

MacaN

Guest
Ja gdy trenuję włączam muzę na kolumnach i każdy kto wejdzie do pokoju zamkniętego drzwiami dostanie momentalne zapytanie czego chcesz. Jeśli nie chce niczego co można załatwić w 5 sekund to zostaje momentalnie wyproszony.
 
Do góry