;)))))

nicola19

Nowicjusz
Dołączył
6 Czerwiec 2005
Posty
25
Punkty reakcji
0
cze jestem nowicjuszka :)
lubie imprezki,muzyke czarnych i poznawac noiwych ludzi
kreci mnei polityka zamerazm dzialac w aprtii juz amm namiary haha :) :rotfl: ogolnei jestem maturzystka chce studiowac w wawie jesli chcecie mnei blizej poznac to zapraszam:)
 

nicola19

Nowicjusz
Dołączył
6 Czerwiec 2005
Posty
25
Punkty reakcji
0
faithless ja ejstem za pisem bo moja sister jestw aprtiii:)))))strzaleczkaaaa :)

[ Dodano: 6 Czerwiec 05, 23:05 ]
kristoforo --popieram cie ze to bagno ale zycie w polsce jest trudne i zeby prztrwacx trzeba cos zriobicccc aby nei byc szarym a niestety nei amm mozliwosci wyjechac:( :/
 

kristoforo1956

Nowicjusz
Dołączył
22 Maj 2005
Posty
461
Punkty reakcji
0
Wiek
67
Miasto
Warszawa mazowsze środkowe
Nicola19 nie myśl o wyjeżdzie z tego kraju ja kiedyś w młodości w stanie wojennym po wyjściu z intrnowania dostałem :propozycję nie do odrzucenia:,to znaczy wyjazd i emigracja z kraju ,sprzeciwiłem się temu i nie żałuję zostałem .Kocham ten kraj tych ludzi,którzy tu mieszkają,jego historię tradycję,kulturę i wszystko co składa się na całość dziejów .Tamte przeszłe pokolenia nauczyły mnie tago co dziś się wyśmiewa PATRYJOTYZMU. A ty zaczynasz dorosłe życie i masz prawo uczestniczyć w życiu politycznym, a twoje poglądy są mi nieco bliskie ja mam też słabość do PIS-u. Chociaż nie podoba mi się ich stosunek do mniejszości seksualnych . Działanie prezydenta Warszawy pana Lecha Kaczyńskiego.Zakaz lub utrudnianie tym mniejszością wyrażania swych poglądów w marszach w stolicy nie ma uzasadnienia,ale to tylko moje poglądy do,których mam prawo tak jak ty :)

[ Dodano: 7 Czerwiec 05, 09:55 ]