Recent Content by kaszok

  1. kaszok

    Nie(spam) - take a gift.

    Witam. Nie wiem czy słyszeliście o tym - pewno tak. Coś na kształt lokerz, tylko że łatwiej Stronka wystartowała 1 kwietnia. Tak jak już ok 100 tys użytkowników - mam nadzieję, że to nie jest żart. Po wysłaniu premium smsa - mnoży nam punkty przez miesiąc. przez 5 dni mam ich już 30.000 np. za...
  2. kaszok

    Co Najbardziej Gra Ci Na Nerwach ?

    Tragicznie śmiesznych jest mnóstwo zespołów, ale przeważnie większość tego co leci w tv i na dodatek polskie jest. No na przykład verba, blog27, gocha andrzejewicz albo sokół i pono i jeszcze oczywiście nie można zapomnieć o rh+
  3. kaszok

    Odwołanie sięod punktów rekrutacyjnych.

    W sumie to najlepiej w takim wypadku w szkole mieć znajomości. Z pisaniem odwołania to zależy ile Ci punktów zabrakło. Mojej kuzynce zabrakł tylko jeden i się odwoływała, ale i tak jej nie przyjęli. No, ale zawsze możesz spróbować. Przecież na pewno ktoś będzie chciał się przenieść. Postaraj się...
  4. kaszok

    Matura dla rocznika 92 :)

    No tak, ale akurat żeby bardzo dobrze zdać maturę z języka niewiele potrzeba. U mnie to się oczywiście skończyło jak zwykle na szczerych chęciach nauki do matury, ale podziwiam tą wytrwałość u niektórych, której mnie brak.
  5. kaszok

    wielomiany

    zad. 1 Jest rozwiązaniem równania to znaczy, że dzieli się bez reszty przez podany dwumian. Możesz to rozwiązać stosując schemat Hornera albo normalnie dzieląc przez dwumian (x-2) Pozostałe zadania można rozwiązać bardzo podobnie :)
  6. kaszok

    POMOCY [!] zdarzenia elementarne

    a) 23*22*21*20*19= b) 11*10*9*8*7=
  7. kaszok

    Matematyka - pomocy (ostrosłupy)

    V=1/3*Pp*H a=6 Pp=1/4*a2/3=...=9/3 [9pierw. z 3] 2/3h=1/3*a/3=2/3 [2pierw. z 3] H2=(3/2)2-(2/3)2 [pitagoras] H2=18-12 H=/6 V=1/3*9/3*/6=...=9/2
  8. kaszok

    GRANIASTOSŁUPY - 3g. BŁAGAM

    zad. 3 H=a V=54/3 V=Pp*H 54/3=1/4*(a2/3*a [z tego rówania trzeba wyliczyć a] ... a3=216 a=6 Pc=Pp+Pb Pp=1/4*a2/3 = 9/3 Pb=3a2 Pc=9/3+3*36=9/3+108=9(12+/3)
  9. kaszok

    Zadanie z prędkością, drogą i czasem

    s=v*t 1szy zawodnik - v: y, t: x - 18/60 2gi zawodnik - v: y-20, t: x 3ci zawodnik - v: y-25, t: x + 6/60 układ równań: s=y(x- 3/10) s=x(y-20) s=(y-25)(x+1/10)
  10. kaszok

    ostrosłupy

    tej rzeczywiście masz rację Pb=2/91~28,6 28,6*4~114,4 114,4:6~19,07 czyli potrzeba 20litrów :)
  11. kaszok

    Prawdopodobiaństwo

    zad. 1 omega=28 A-wystąpienie w kodzie co najmniej dwóch jedynek A=1*1*26 P(A)=26 / 28=1/22=1/4 zad. 2 a) S-szklane C-czerwone P(SnC)=6/10 P(S)=8/10 P©=2/3 P(SUC)=P(S)+P©-P(SnC)=8/10+2/3-6/10=13/15 zad.3 oba zdarzenia są jednakowo prawdopodobne P=1/6 można to metodą klasyczną...
  12. kaszok

    tożsamości trygonometryczne..

    1) L=2sin2x -(sin2x+cos2x)=2sin2x-sin2x-cos2x=sin2x-cos2x=1-cos2x-cos2x=1-2cos2x 2) L= [(1+cosx)(1+cosx)+sin2x] / [(sinx)(1+cosx)]= [1+2cosx+cos2x+sin2x] / [(sinx)(1+cosx)]= [2+2cosx] / [(sinx)(1+cosx)]=[2(1+cosx)] / [(sinx)(1+cosx)]= 2/sinx 3) sinx / (1+cosx) = (1-cosx) / sinx sin2x = 1-cos2x...
  13. kaszok

    ostrosłupy

    w podstawie kwadrat wysokość ściany bocznej trzeba obliczyć z pitagorasa h2=52-(1,5)2 ... h=/91:2 [pierwiastek z 91 dzielony przez 2] Pb=4*1/2*a*h=3/91 [3pierw. z 91]
  14. kaszok

    funkcje trygonometryczne, funkcje wielomian

    http://img221.imageshack.us/img221/8481/beztytuu1ui0.jpg
  15. kaszok

    funkcje trygonometryczne, funkcje wielomian

    zad. 6 podziel: W(x) : (x-3) lub metodą Hornera powstanie wielomian drugiego stopnia [x2+6x+8], potem trzeba deltę wyliczyć i x1, x2 no i zapisać w postaci iloczynowej a(x-x1)(x-x2)(x-3) zad.5 to jest funkcja homograficzna f(x)=2x+3/x+1=2(x+1)+1/(x+1)=1/(x+1) +2 asymptoty: x=-1 y=2 miejsca...
Do góry