co dalej?

KAPSEL00

Nowicjusz
Dołączył
10 Listopad 2008
Posty
3
Punkty reakcji
0
Miasto
Limerick
WITAM! Mam maly problem.Jestem totalnym amatorem jesli chodzi o sterydy.Mimo wszystko podjalem sie... przyjalem 10 omki i to wszystko.przytylem na tym jakies 7,8 kilo i stanalem.wiem ze to byl bardzo glupi pomysl z mojej strony bo tylko napompowalem sie jak pajac:/ No ale coz...madry polak po szkodzie.Co mam Zrobic dalej?
(aha jesli to gra role...mam atletyczna budowe ciala,mimo ze mnie oblalo dalej jestem w miare pociety)waze 81kg. HELP!!!!!!!!!!
 

Talpy

Frank McGrath
Dołączył
8 Sierpień 2008
Posty
990
Punkty reakcji
0
Wiek
33
Miasto
Siedlce
Brałeś coś na odblok? Kiedy waliłeś ostatniego shoota? Dieta była (jaka)? Jaki trening w czasie cyklu i teraz, jak to wyglądało dokładniej... Są spadki?
 

KAPSEL00

Nowicjusz
Dołączył
10 Listopad 2008
Posty
3
Punkty reakcji
0
Miasto
Limerick
Brałeś coś na odblok? Kiedy waliłeś ostatniego shoota? Dieta była (jaka)? Jaki trening w czasie cyklu i teraz, jak to wyglądało dokładniej... Są spadki?

jeszcze nie bralem nic na odblok. ostatniego walilem 3 dni temu.Co do diety to jem wszystko,wystrzegam sie jedynie octowych rzeczy.spadkow niema ale niema tez juz przyrostu.Na stanie mam na chwile obecna jeszcze 5 omki 5 prolo i 10 deki 200mg.
aha jem jeszcze dibencozide rano i przed snem i 3,4 razy dziennie pije bebiko dla dzieci.a co do paszy to jak pisalem wszystko oby tylko zrobic mniej-wiecej 5000kcal dziennie, i jeszcze jedno ostatnio potrzebuje malo snu(6,7godz.)
 

alexvroger

Nowicjusz
Dołączył
16 Październik 2009
Posty
3
Punkty reakcji
0
WITAM! Mam maly problem.Jestem totalnym amatorem jesli chodzi o sterydy.Mimo wszystko podjalem sie... przyjalem 10 omki i to wszystko.przytylem na tym jakies 7,8 kilo i stanalem.wiem ze to byl bardzo glupi pomysl z mojej strony bo tylko napompowalem sie jak pajac:/ No ale coz...madry polak po szkodzie.Co mam Zrobic dalej?