Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

barbi , lachony,plastiki itd.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
130 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 Anarchista

Anarchista

    ni ma

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 649 postów

Napisano 07 październik 2008 - 21:03

Nie znalazłem takiego tematu , a przecież ta ekhym......subkultura jest jakże liczna w naszym społeczeństwie (chodzi o dziewczyny). Tych najczęściej pustogłowych i du.podajnych z tynkiem na twarzy dziewczyn trudno nie spotkać , mam tego pełno w szkole , a zresztą wystarczy wyjść na ulicę. Nie mam szacunku do takich osób , gdy co dzień słyszę jak to się fajnie nie nawaliła na imprezie i ilu facetom nie obrobiła laski , ahh zresztą długo by wymieniać. Co wy sądzicie na ten temat?

Użytkownik Vardamir edytował ten post 10 październik 2008 - 19:03

  • 0

#2 Raoul D

Raoul D

    I'm a passenger, and I ride and I ride

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1009 postów

Napisano 07 październik 2008 - 22:01

Co wy sądzicie na ten temat?

bleee, żygać mi się chce. :bag:


Ps. Wybaczcie za lakoniczną wypowiedź, ale myślę, że oddaje ona wszystkie moje uczucia na temat tej "subkultury".
  • 0

#3 Morion

Morion

    Sinner

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • 10335 postów

Napisano 07 październik 2008 - 22:26

bleee, żygać mi się chce. :bag:


Ps. Wybaczcie za lakoniczną wypowiedź, ale myślę, że oddaje ona wszystkie moje uczucia na temat tej "subkultury".

w pełni Cię rozumiem, nie ma się ochoty wiele więcej dodawać...
  • 0

#4 Funky Monk

Funky Monk

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 324 postów

Napisano 08 październik 2008 - 07:11

Ja mam taka zasade, ze raczej staram sie miec szacunek do czlowieka... ale :cenzura:a jak raz slyszalem komentarz takiej laski to jest porazka o.O To wygladalo mniej wiecej tak...: Siedzimy sobie u kumpla i byla z nami taka laska, no i tam gadamy cos i padlo pytanie jakiej ten kumpel slucha muzyki... on cos tam walnal ze jazzu zaczol sluchac... ta laska wielkie oczy i zaczyna pieprzyc ze muzyki dla idiotow slucha i posluchal by se jakiegos pozadnego techno..."(mam nadzieje ze raczej da sie zrozumiecco mialem na mysli:)). Naprawde dla takich ludzi miec szacunek to jest naprawde sztuka...
  • 0

#5 Lestat

Lestat

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2195 postów

Napisano 08 październik 2008 - 10:31

Podoba mie sie ten temat!!! Ostatnio widzialem dwie laski, mini takie, ze nic nie zakrywalo, tak wiec kazdy wiedzial, ze mialy czerwone stringi na sobie. Rozowy gorset nie byl az tak tragiczny, ale jesli cos takiego sie nosi, to trzeba miec wzorowa figure. One zas wygladaly tak, jakby lubily paczki. Faldy tluszczu nachodzily na pseudo mini. Tapety wiecej, niz ja mam na scianach mieszkania.

Szok, ale juz sie zaczynam przyzwyczajac, bo barbi na ulicach jest coraz wiecej. ;(
  • 0

#6 Helsvinir

Helsvinir

    Fratres Militiae Templi

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6255 postów

Napisano 08 październik 2008 - 11:03

Ja mam taka zasade, ze raczej staram sie miec szacunek do czlowieka... ale :cenzura:a jak raz slyszalem komentarz takiej laski to jest porazka o.O To wygladalo mniej wiecej tak...: Siedzimy sobie u kumpla i byla z nami taka laska, no i tam gadamy cos i padlo pytanie jakiej ten kumpel slucha muzyki... on cos tam walnal ze jazzu zaczol sluchac... ta laska wielkie oczy i zaczyna pieprzyc ze muzyki dla idiotow slucha i posluchal by se jakiegos pozadnego techno..."(mam nadzieje ze raczej da sie zrozumiecco mialem na mysli:)). Naprawde dla takich ludzi miec szacunek to jest naprawde sztuka...

Kiedyś też takie mądre były. Podczas studiów zdawałem egzamin z historii powszechnej laską w typie takich mądrych. Ona była pierwsza. Dostała pytanie : monarchia Karola Wielkiego. I zaczyna : " Karol Wielki zastał Polskę drewnianą, a zostawił murowaną .. ". Spojrzałem na profesor Bałtruszajtis i jej wyraz twarzy i wiedziałem, ze zdam.
  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#7 czera

czera

    Sztukmistrz z Cieszyna

  • Zbanowany
  • PipPipPipPip
  • 2474 postów

Napisano 08 październik 2008 - 11:07

Takie dziewczyny to masakra. Najgorsze jest to, że z wyglądem tych lasek często idzie głupota.
Ach jestem szczęściarzem. Mam normalną kobietę.
Na szczęście nie mam kontaktu z takimi osobami. Nie ucierpiała na tym moja psychika.
  • 0

#8 MałyTimi

MałyTimi

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 149 postów

Napisano 08 październik 2008 - 14:01

Karol Wielki zastał Polskę drewnianą, a zostawił murowaną .. ". Spojrzałem na profesor Bałtruszajtis i jej wyraz twarzy i wiedziałem, ze zdam.


:mruga: :mruga: :lol: :lol: :lol:

Co do działu w jakim to jest - to to jest już subkultura ? xD Nie wiedziałem :lol: .
Nie wiem skąd wzięła się taka moda na bycie barbie z tynkiem na twarzy i lansowanie się swoją inteligencją poniżej normy przedszkolaka. Media ? Zwrócenie na siebie uwagi ? Hmm ...
Próbuję być tolerancyjny na tyle ile mogę, ale ręce już mi opadają jak widzę słit emoł gerly. Popularne u tej "subkultury" jest zdecydowanie totalne odmóżdżenie. Zauważyłem to zdecydowanie na lekcjach. Fikanie nauczycielom to chleb powszedni, olewanie sobie zdania starszych i łapanie za genitalia każdego technogrzmota. Jak temu zapobiegać? Leczyć? Może samo przeminie? Chyba nie ...

Pozdrawiam ;)!
  • 0

#9 Nawia

Nawia

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 126 postów

Napisano 08 październik 2008 - 14:17

Taaa... to jest plastik... :/ Mi osobiście chce się śmiac z takich dziewuch... Idą deptakiem i jedna przez drugą krzyczy cos typu: " No co Ty?! Pier*dolisz! Ale dała!! A on co na to?! Wow!!! Masakra!...." itp. itd..... :lol: to jest na jedno straszne, takie ubogie słownictwo :skrzywiony: ja np. w klasie ma tylko takie 2... no moze 4... pusciutkie strasznie. Osobiście odnosze wrazenie ze nie mają za grosz szacuku do siebie. Chociazby dla tego gdy chłopak mowi do niej cos typu: "ale bym cie zapiął" "ale masz tyłeczek" itp. to sie taka cieszy jak suka gdy ma cieczke :lol: (ja bym wy:cenzura:ała takiemu za to, ale na szczescie nie musze- to nie moje klimaty :D ) a co do makijażu... ehh.... ja podejrzewam ze one uzywają pacy do tynku, zeby było dośc rowno :D heh

Użytkownik Nawia edytował ten post 08 październik 2008 - 14:18

  • 0

#10 Wetamoo

Wetamoo

    Słowiańskie dziewczę :P

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1580 postów

Napisano 08 październik 2008 - 15:58

ja podejrzewam ze one uzywają pacy do tynku, zeby było dośc rowno :D heh


:lol: :lol: Zgadzam się ;)
A najgorsze, że one sie uważają za nie wiadomo co i wogle... :/ A normalnych ludzi się czepiają... :/ U mnie w klasie na szczęście aż tak źle ie ma, ale też nie raz "czadu" dadzą... :/
A widzieliście jakie one teraz spodnie noszą? O matko! Aż "coś" (nie nazwe tego po imieniu :/) im widać jak kucną czy sie schyla... Aż sie wymiotować chce... bleee...!!! :mruga: <_<
Na pewno nie przeminie :/ to sie cały czas rozwija i jest tego więcej <_<
  • 0

#11 maharet1092

maharet1092

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1814 postów

Napisano 08 październik 2008 - 16:00

Nie przepadam za tego typu dziewczynami i nie mam takich koleżanek(no bo jak się tu z taką dogadać).Staram się nie wchodzić im w drogę, nie zwracać uwagi, niech tam sobie żyją po swojemu.
Chciałabym też ostrzec przed zbyt pochopnym kwalifikowaniem ludzi do tej subkultury.Nie chodzi o to jak dziewczyna wygląda, ale też jak się zachowuje, jak myśli.Blondynka w szpilkach nie zawsze jest blacharą(po dokładniejszym przyjrzeniu się da się rozróżnić).Wiem bo mam parę takich na roku, całkiem miłe i porządne dziewczyny, ich charakter nie jest wcale plastikowy.

Użytkownik maharet1092 edytował ten post 08 październik 2008 - 16:02

  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#12 Nawia

Nawia

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 126 postów

Napisano 08 październik 2008 - 16:31

No pewnie,ze nie... prawdziwa blachara nie nosi szpilek! :D hehe
zart

Oczywiście, ze do tego dochodzi zachowanie, sposób mowienia i jeszcze pare innych.
Nie szufladkujemy :oczko:
  • 0

#13 AnDa_20

AnDa_20

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 30 postów

Napisano 08 październik 2008 - 16:32

Wszyscy tu mówicie o dziewczynach.

Ale przecież coś takiego istnieje też u facetów, nie?
Tylko nazywa się Ken xD

Chodzi mi o panów, z toną żelu na włosach, białym uśmiechem po Orbicie super mięta, ciuchami, za które mogłabym kupić sobie dom na wsi i mp3 z komórki, które słychać z odległości 100 km.


Tacy, to niech się łączą ze swoimi Barbie i będzie spokój.
  • 0

#14 Wjola

Wjola

    Czekoladoholiczka xD

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 2677 postów

Napisano 08 październik 2008 - 16:35

Chciałabym też ostrzec przed zbyt pochopnym kwalifikowaniem ludzi do tej subkultury.

Ale tutaj nie da sie popełnić błędu. Po takich dziewczynach od razu widać że są jakie są.

Nie mam takich koleżanek, miałam do czynienia jednak z takimi osobami. Znajome na 'cześć, cześć' nawet jak sie jest dla nich miłym potrafią godzine później rozmawiać między sobą jaka to ja jestem... Nie szanują siebie, innych plastików i normalnych ludzi.
Czasami jednak podziwiam je, że są takie pewne siebie, że totalnie sie nie przejmują swoim wyglądem albo że żyją w błogiej nieświadomości jak właściwie wyglądają... Podziwiam też że potrafią sie wcisnąć w ubrania o rozmiar albo nawet kilka rozmiarów za małe, że potrafią całą zimę chodzić w krótkiej kurteczce z gołym brzuchem i plecami, że potrafią przyjść do szkoły zadowolone z życia z malutką torebką w której nie zmieściłoby się nic poza jednym zeszytem i kosmetykami.

Same w sobie w sumie mi nie przeszkadzają takie osoby. Nie rozmawiam z takimi [przestałam próbować], przyzwyczaiłam sie do tego że takie osoby chodzą po mieście i nie robi to już na mnie żadnego wrażenia [przecież jest ich tyle że mało która mnie dziwi].

Jedyne czego nie moge znieść to to, że traktują inne, normalne dziewczyny jak jakieś dziwadła, wyśmiewają itd.

No i tego sie niestety nie da sie pozbyć, obawiam sie że to epidemia.


Ale przecież coś takiego istnieje też u facetów, nie?
Tylko nazywa się Ken xD

Ale czy oni też są tacy odmóżdżeni? Pytam się bo nie wiem, nie miałam z takimi osobiście do czynienia.

Użytkownik Wiola :-) edytował ten post 08 październik 2008 - 16:37

  • 0

#15 Nawia

Nawia

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 126 postów

Napisano 08 październik 2008 - 16:36

Wszyscy tu mówicie o dziewczynach.

Ale przecież coś takiego istnieje też u facetów, nie?
Tylko nazywa się Ken xD

Chodzi mi o panów, z toną żelu na włosach, białym uśmiechem po Orbicie super mięta, ciuchami, za które mogłabym kupić sobie dom na wsi i mp3 z komórki, które słychać z odległości 100 km.


Tacy, to niech się łączą ze swoimi Barbie i będzie spokój.




hehe :D dokładnie. Jest tez męska czesc :lol: i tez chce mi sie z nich smiac... :lol2: bleee ...
  • 0

#16 AnDa_20

AnDa_20

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 30 postów

Napisano 08 październik 2008 - 16:43

Ale czy oni też są tacy odmóżdżeni? Pytam się bo nie wiem, nie miałam z takimi osobiście do czynienia.


Owszem.

Jeśli odmóżdżeniem traktujesz fakt, że kiedy im mówię, że nie jem mięsa, bo nie będę się przyczyniać do cierpienia zwierząt, to z ich ust wydobywa się tylko "hęęęę?"
  • 0

#17 BusSsi_:*

BusSsi_:*

    Wyjadacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2253 postów

Napisano 08 październik 2008 - 18:14

klasie ma tylko takie 2... no moze 4... pusciutkie strasznie.

To o 2 - 4 za dużo ;)

Nienawidzę takich dziewczyn :/
Nie będę mówić dlaczego, bo to się pokrywa z większością wypowiedzi ;)
  • 0

#18 Nawia

Nawia

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 126 postów

Napisano 08 październik 2008 - 18:22

no moze i za duzo... ale ja nie zwracam na nie jakiejs specjalnej uwagi, są mi obojętne. :D Chyba ze piłują ryj bo jedna zabrała drugiej błyszczk albo rżą jak głupie kobyły.... :bag: wtedy je uciszamy :D
  • 0

#19 Stuq

Stuq

    Mr. Complicated

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 1491 postów

Napisano 08 październik 2008 - 18:39

Wiola żebyś wiedziała, że są tacy odmóżdżeni także faceci ^^
  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#20 ave666

ave666

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 721 postów

Napisano 08 październik 2008 - 18:41

,,Mam chore myśli i błędnym wodzę wzrokiem
Kiedy ciebie widzę, gdy na mej stajesz drodze
Z reklamy szczerzysz do mnie białe zęby
Podnieca mnie szczególnie twój głupi wyraz gęby..." la la la :D
polecam :D
http://pl.youtube.co...h?v=v0GN7F2CWy8

pustaki się nadają tylko do budowy domów :P te głupie plastiki nawet by do recyklingu nie chcieli :P
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0