Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

kremy do powiększania penisa


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 OooO

OooO

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 43 postów

Napisano 07 czerwiec 2008 - 14:09

Cześć,
Mam 18 lat a mój penis ma ok 11 cm i mam zamiar go powiększyć. Co myślicie o kremach do powiększania penisa?
  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna
smartgames

#2 kazik

kazik

    reaktywacja.

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 4801 postów

Napisano 07 czerwiec 2008 - 14:13

A po co ci większy??? :mruga:
  • 0

#3 JackW

JackW

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 82 postów

Napisano 08 czerwiec 2008 - 11:49

idź do urologa, a potem na opracje jak Ci wadzi Twoja przypadłość... i przestań zatruwać watrobe ;]

Użytkownik JackW edytował ten post 08 czerwiec 2008 - 11:50

  • 0

#4 aga-byczek

aga-byczek

    ah.

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3149 postów

Napisano 08 czerwiec 2008 - 12:00

Wątrobę? On pisze o kremach :]

W każdym razie - wbrew pozorom dla większości kobiet nie jest ważna długość, a jakość :P A do odbycia stosunku wystarczą 4 cm.
  • 0

#5 czera

czera

    Sztukmistrz z Cieszyna

  • Zbanowany
  • PipPipPipPip
  • 2474 postów

Napisano 08 czerwiec 2008 - 12:18

Cześć,
Mam 18 lat a mój penis ma ok 11 cm i mam zamiar go powiększyć. Co myślicie o kremach do powiększania penisa?

Najpierw sprawdź czy ten krem nie szkodzi.

Wątrobę? On pisze o kremach :]

W każdym razie - wbrew pozorom dla większości kobiet nie jest ważna długość, a jakość :P A do odbycia stosunku wystarczą 4 cm.

4cm? Chyba przesada:P No ale mogę się mylić.
  • 0

#6 aga-byczek

aga-byczek

    ah.

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3149 postów

Napisano 08 czerwiec 2008 - 13:15

Gdzieś czytałam o tym, ale to już dawno. Takie jest kompletne minimum. :]
  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#7 Gabi):)

Gabi):)

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 4684 postów

Napisano 08 czerwiec 2008 - 15:57

po co chcesz powiększyć ?? :D

ja się tam zgodzę z aga :D
  • 0

#8 macaron

macaron

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 17 postów

Napisano 08 czerwiec 2008 - 16:27

na allegro jest dużo 'powiększaczy' czy raczej 'rozciągaczy' ;)

nie ważne, że mały, ważne, żeby wariat.
  • 0

#9 jacobbs

jacobbs

    Pan Demonium

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPipPip
  • 6077 postów

Napisano 09 czerwiec 2008 - 19:02

A ja czytałem o ręcznych arabskich metodach powiększania penisa :D Serio mówię.
http://powiekszanie.w.interia.pl/
  • 0

#10 OooO

OooO

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 43 postów

Napisano 10 czerwiec 2008 - 19:11

bo zauważyłem że dziewczyny się zaczęły wypowiadać, więc to pytanie kieruję do nich. 11 cm to nie za mało dla was??
  • 0

#11 er-zet

er-zet

    can you read my mind?

  • Użytkownik
  • PipPipPipPip
  • 2438 postów

Napisano 10 czerwiec 2008 - 21:36

A ja czytałem o ręcznych arabskich metodach powiększania penisa :D Serio mówię.
http://powiekszanie.w.interia.pl/

Fajne te metody:

(...) Technika Jelq (Dojenie penisa)

To mi wystarczy :D
  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#12 miloszpolo

miloszpolo

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 367 postów

Napisano 14 czerwiec 2008 - 22:59

jak to brzmi ''dojenie penisa'' szok :mruga:

11cm miesci sie w normie wiec nie ma sie o co martwic i przejmowac ;)

Użytkownik miloszpolo edytował ten post 14 czerwiec 2008 - 22:59

  • 0

#13 OooO

OooO

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 43 postów

Napisano 15 czerwiec 2008 - 17:56

jak to brzmi ''dojenie penisa'' szok :mruga:

11cm miesci sie w normie wiec nie ma sie o co martwic i przejmowac ;)


To jest jakaś norma?!:/ A od ilu się zaczyna??
  • 0

#14 Kosa69

Kosa69

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 11 postów

Napisano 17 wrzesień 2008 - 18:56

Mój ma jakieś 14 cm naoglądałem się pornusów i uważam że to mało... Dołączam się do pytania czy ktoś próbował jakiś krem i czy to coś daje...
P.S 4cm jest do punktu G czyli 4 cm wystarczy żeby wywołać u dziewczyny orgazm z "soczkami" a przecietna pochwa ma 10 cm ;]
  • 0

#15 czera

czera

    Sztukmistrz z Cieszyna

  • Zbanowany
  • PipPipPipPip
  • 2474 postów

Napisano 17 wrzesień 2008 - 20:31

Mój ma jakieś 14 cm naoglądałem się pornusów i uważam że to mało... Dołączam się do pytania czy ktoś próbował jakiś krem i czy to coś daje...
P.S 4cm jest do punktu G czyli 4 cm wystarczy żeby wywołać u dziewczyny orgazm z "soczkami" a przecietna pochwa ma 10 cm ;]

No właśnie za dużo pornosów, a życie to nie film porno.
  • 0

#16 TorresGirl

TorresGirl

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 17 wrzesień 2008 - 21:50

A czy myslicie, ze dziewczyny maja miare w oczach tak wogole :P ? 11 cm to wcale nie jest malo . :) I jeszcze pytanie... czy te 11 to w stanie spoczynku czy erekcji . ??
  • 0

#17 czera

czera

    Sztukmistrz z Cieszyna

  • Zbanowany
  • PipPipPipPip
  • 2474 postów

Napisano 18 wrzesień 2008 - 06:44

A czy myslicie, ze dziewczyny maja miare w oczach tak wogole :P ? 11 cm to wcale nie jest malo . :) I jeszcze pytanie... czy te 11 to w stanie spoczynku czy erekcji . ??

Myślę, że nie mają i że chodziło o 11cm w zwodzie.
  • 0

#18 TorresGirl

TorresGirl

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 5 postów

Napisano 18 wrzesień 2008 - 16:21

Myślę, że nie mają i że chodziło o 11cm w zwodzie.



No wiec wlasnie . :) I jak juz pisalam 11 cm to wcale nie jest malo .
  • 0

#19 Sunray

Sunray

    Wymiatacz

  • Użytkownik
  • PipPipPipPipPip
  • 3576 postów

Napisano 19 wrzesień 2008 - 08:58

Cześć,
Mam 18 lat a mój penis ma ok 11 cm i mam zamiar go powiększyć. Co myślicie o kremach do powiększania penisa?

Poniżej średniej, ale nie masz problemów. Problem byłby gdybyś nie miał erekcji lub miał tylko parę centymetrów w zwodzie o_O :| tacy ludzie mają problemy, nie Ty.
A o ile wiem nie ma żadnej idealnej metody na powiększanie :P a operacyjny efekt jest mały.
  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#20 czera

czera

    Sztukmistrz z Cieszyna

  • Zbanowany
  • PipPipPipPip
  • 2474 postów

Napisano 19 wrzesień 2008 - 12:48

Poniżej średniej, ale nie masz problemów. Problem byłby gdybyś nie miał erekcji lub miał tylko parę centymetrów w zwodzie o_O :| tacy ludzie mają problemy, nie Ty.
A o ile wiem nie ma żadnej idealnej metody na powiększanie :P a operacyjny efekt jest mały.

Pozatym kto by dał pod skalpel swe przyrodzenie ?
Ja to chyba wolałbym mieć mniejszego niż żeby ktoś mi majstrował ostrzem przy nim.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0