Ankieta Dla Kobiet

GKginka

Nowicjusz
Dołączył
8 Grudzień 2005
Posty
1
Punkty reakcji
0
Witam Serdecznie!
Jestem studentką medycyny i piszę pracę naukową dotyczącą samobadania piersi przez kobiety. Wszystkie panie, które są zainteresowane wypełnieniem ciekawej, anonimowej ankiety proszę o kontakt na email: GKginka@poczta.fm Wygląda to tak, że zainteresowanym paniom, ktore skontaktują sie ze mna mailowo wysle ankietę, którą po wypełnieniu wystarczy odesłać z powrotem w załączniku.
Wszystkim chętnym z góry dziękuję, pozdrawiam i zapraszam do wypełnienia ankiety!
 

Kaffcia

Nowicjusz
Dołączył
11 Grudzień 2005
Posty
390
Punkty reakcji
0
Załączniku nie ma. Nie widzę. O samobadaniu piersi coś mi wiadomo. Ale napiszę to co znalazłam.
Co miesiąc powinnyśmy oglądać piersi w lustrze w różnych pozycjach, a także badać je dotykiem. Tylko dobre poznanie piersi
pozwala wcześnie wykryć i wyleczyć zmiany groźne dla zdrowia.

Ryzyko zachorowania na raka piersi dotyczy każdej z nas. Aby dbać o siebie, nie musimy koniecznie co miesiąc chodzić do ginekologa, wielokrotnie poddawać się badaniom. Możemy same regularnie oglądać i badać własne piersi. Dopóki nie zdamy sobie sprawy, jak dużo zależy od nas i jak ważna jest profilaktyczna troska o zdrowie, nie będzie możliwe zmniejszenie ciągle dużej liczby zachorowań na raka piersi.
 

princess

Nowicjusz
Dołączył
18 Grudzień 2005
Posty
338
Punkty reakcji
0
Wiek
36
Załączniku nie ma. Nie widzę. O samobadaniu piersi coś mi wiadomo. Ale napiszę to co znalazłam.
Co miesiąc powinnyśmy oglądać piersi w lustrze w różnych pozycjach, a także badać je dotykiem. Tylko dobre poznanie piersi
pozwala wcześnie wykryć i wyleczyć zmiany groźne dla zdrowia.