Wizytówki wypukłe - sukces reklamowy?

Templar

Nowicjusz
Dołączył
24 Listopad 2007
Posty
2
Punkty reakcji
0
Witam!

Zastanawiam się nad ciekawym sposobem zareklamowania swojej firmy i znalazłem coś takiego jak druk wypukły wizytówek. Na tej stronie znalazłem drukarnie, która się tym zajmuje i opis jak to wygląda: http://www.aganet.eu/index.php/cPath/22/Wi...ad6e48502545314

Stąd moje pytanie. Czy warto zainwestować w takie wizytówki? Druk puchnący wygląda oryginalnie i ciekawie, ale czy się sprawdza? Czy ktoś z Was reklamował już swoją firmę właśnie poprzez ulotki, wizytówki?
 

h3lix

Bad Mutha Fucka
Dołączył
2 Listopad 2006
Posty
3 458
Punkty reakcji
13
Wiek
36
Miasto
www.forumovision.com
na pewno jest to fajnniesze od zwyczajnej, gladkiej wizytowki, ale czy lepsze? Watpie, ja tam daje moim potencjalnym klientow zwyczajne, plaskie wizytowki, drukowane u mamy w pracy :p uzywam do tego tylko specjalnego papieru wizytowkowego, ktory kupuje w media-markt i nie narzekam. ;)Poza tym, mam wrażenie, że te wypukłe się kruszą i lakier odpada... Ale może się mylę...
 

uszepti

Nowicjusz
Dołączył
25 Październik 2008
Posty
1
Punkty reakcji
0
na pewno jest to fajnniesze od zwyczajnej, gladkiej wizytowki, ale czy lepsze? Watpie, ja tam daje moim potencjalnym klientow zwyczajne, plaskie wizytowki, drukowane u mamy w pracy :p uzywam do tego tylko specjalnego papieru wizytowkowego, ktory kupuje w media-markt i nie narzekam. ;)Poza tym, mam wrażenie, że te wypukłe się kruszą i lakier odpada... Ale może się mylę...



Jeśli chodzi o wrażenie, że wizytówki wypukłe się kruszą i odpada od nich lakier, a dokładniej farba drukarska, to masz rację, ale tylko w przypadku stricte wizytówek wypukłych, które zostały wydrukowane z dodatkiem farby spulchniającej.

Jest jednak inny rodzaj wizytówek "wypukłych" a mianowicie wizytówki tłoczone. Są one przygotowane za pomocą specjalnej matrycy i patrycy. Efekt końcowy jest bardzo elegancki i profesjonalny.

Wszystkiego można się dowiedzieć w drukarni, która się w tym specjalizuje

www.symilo.pl
 

dofus57

Nowicjusz
Dołączył
26 Kwiecień 2009
Posty
11
Punkty reakcji
0
Ja dla swojej firmy zamawiałem w drukarni http://smyksc.pl ulotki, gazetki reklamowe i broszury.
Forma tego typu reklamy jest według mnie dobra. Ważna jest jeszcze jakość tych ulotek i sposób ich "dystrybucji".
Dla mnie jeszcze waznym czynnikiem była cena. Akurat w tamtej drukarni wyszło mnie to tanio.
Co do wypukłych to nie miałem z czymś takim do czynienia. Sa jednak z tego co wiem droższe i raczej mniej opłacalne.
 

granatowo

Nowicjusz
Dołączył
9 Wrzesień 2011
Posty
8
Punkty reakcji
0
Skorzystam z tego, że temat o oryginalnych wizytówkach już istnieje i zapytam co myślicie o czymś w tym rodzaju http://www.amb.net.pl/wizytowki_katalog.php?basket_id=0&category_id=10 ? Raczej nie będę się decydować na któryś z konkretnych szablonów, ale myślę, że się zainspiruję. Podoba mi się kolorystyka, zwłaszcza czarno - biała, ale z przewagą czerni - wydaje mi się, ze to zwraca uwagę, ale nie jest też przesadzone - nie znoszę jaskrawych druczków, na których mamy wszystkie możliwe kolory w każdym możliwym zestawieniu;) Co sądzicie?
 

natcel

Nowicjusz
Dołączył
6 Grudzień 2012
Posty
1
Punkty reakcji
0
Uszlachetniony druk wizytowek po przez tloczenie, zlocenie, laminowanie itp. nadaje wizytówce pewnego uroku pozwalając na pewnie odróżnienie od innych klasycznych wizytowek. We współczesnych czasach technologia daje nam wiele mozliwości. Standardem jest wizytówka na papierze a mamy możliwośc wykonania jej na drewnie, metalu, plastiku czy kalce tu możecie znależć wiele ciekawych rozwiązań i jak uszlachetnić wizytówkę aby była bardziej efektywna http://pl.ownbusinesscards.net/jak-stworzyc-wizytowke-bardziej-efektywna/ . Innowacja i kreatywność pozwala na stworzenie naprawdę bardzo oryginalnych i ciekawych projektow wizytowek.
 

david789

Nowicjusz
Dołączył
1 Lipiec 2015
Posty
6
Punkty reakcji
0
Jeżeli masz bardzo dużo pieniędzy, to możesz postarać się o takie wizytówki. Ba! Możesz nawet stworzyć wizytówki z melodyjką. Ale zastanów się właściwie nad ideą wizytówek. Mają one za zadanie przede wszystkim pozwolić klientowi na zapamiętanie Cię i zatrzymanie kontaktu do Ciebie w łatwy sposób, czyli poprzez schowanie wizytówki do portfela. Klient po to ją bierze, aby mógł w dowolnej chwili uzyskać numer telefonu do Ciebie, Twoje imię i nazwisko (lub nazwę firmy), ewentualnie adres. Raczej nie będzie pokazywał jej znajomym, aby Cię pochwalić. Więcej wiedzy o Tobie zaczerpnie ze strony internetowej i to właśnie tam możesz zaszaleć z kreatywnością. Uważam, że w prostocie jest siła. I pamiętaj, że standardowe wizytówki mają też niższe ceny, czyli możesz wydrukować ich więcej i dotrzeć do większej ilości odbiorców.
 
Do góry