Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Tabletki antykoncepcyjne a biust?!


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
41 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#41 GOTHKA

GOTHKA

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 10 postów

Napisano 23 październik 2012 - 11:45

A może zamiast powiększać biust tabletkami anty to po prostu kup sobie specjalne na powiększenie biustu. Ja biorę holenderski Bust Up od joyusa.eu i jestem zadowolona, nie nastawiaj się tylko na takie efekty jak po operacjach. Piersi staja się bardziej jędrne i pełne, poprawia się też skóra na nich.
  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#42 IzUnIa22

IzUnIa22

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 91 postów

Napisano 31 październik 2012 - 22:45

jak jeszcze brałam tabletki anty Harmonet ( niestety nie mogłam go brać dłużej, teraz w ogóle nie mogę żadnych hormonów brać) to po nim biust skoczył mi o 2 rozmiary z C na E
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0