Prezent z okazji obrony pracy magisterskiej

JVC

Nowicjusz
Dołączył
10 Marzec 2006
Posty
71
Punkty reakcji
0
Witam. Pewnie zostanę zbluzgana za to że to nie ten dział czy coś ale postanowiłam napisać tutaj, ponieważ tematy te przegląda duża ilość studentów, a o to mi właśnie chodziło.
Może przejdę do rzeczy. Otóż dostałam zaproszenie od koleżanki na małą imprezkę (6 osób) z okazji obrony pracy magisterskiej i mam problem. Otóż z pustymi rękami nie wypada iść a nie mam pomysłu co by jej kupić. Nie wiem czy z tej okazji są jakieś szczególne czy często podarowywane typy prezentów? Ja się w tym nie orientuję, ponieważ nie studiuję, nie bywam na takich imprezkach i nie wiem jak to wszystko wygląda. Prosze wszystkich o pomoc
 

Berials

Ex Moderator / Ex użytkownik
Dołączył
21 Wrzesień 2005
Posty
7 372
Punkty reakcji
3
Hmm, coś uniwersalnego - misia, wieczne pióro albo książke ogólną z dziedziny którą studiowała :D
 

JVC

Nowicjusz
Dołączył
10 Marzec 2006
Posty
71
Punkty reakcji
0
Ona studiowała na marketingu i zarządzaniu a kierunek to administracja. Mówisz że taki zwykły prezencik jak misiu może być? Pomyślałam że może są jakieś śmieszne rzeczy związane ze studiami, nauką, ale szczerze mówiąc to nie miałam kiedy się za tym rozejrzeć. Może ktoś cos jeszcze podpowie?
 

Anijka

Nowicjusz
Dołączył
3 Luty 2007
Posty
640
Punkty reakcji
0
Wiek
40
Miasto
Warszawa
Hmmm... może zamów kubeczek z napisem " Pani Magister!" ?
A jak zależy Ci na czasie to wydaje mi sie że właśnie jakiś ładny długopis lub pióro jest dobrym prezentem :)
 

JVC

Nowicjusz
Dołączył
10 Marzec 2006
Posty
71
Punkty reakcji
0
No właśnie na czasie mi zależy bardzo. O imprezce dowiedziałam się dzisiaj a ma być już jutro więc czasu za dużo nie mam ani zbyt wielkich możliwości :/
 

JVC

Nowicjusz
Dołączył
10 Marzec 2006
Posty
71
Punkty reakcji
0