Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Brak potwierdzenia email po zamówieniu dla Klienta - Woocommerce


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 and29

and29

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 144 postów

Napisano 30 czerwiec 2019 - 11:10

Mam pewien problem związany z Woocommerce - otóż, pojawiają się problemy z otrzymywaniem maili, powiadomień po zamówieniach dla klienta. W jaki sposób to ogarnąć, aby przy nawet dużej ilości transakcji, wszystko działało tak jak powinno?


  • 0

#2 hm2

hm2

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 202 postów

Napisano 01 lipiec 2019 - 10:52

To jest dosyć często spotykany problem. Trudno jest zdefiniować jego przyczyny - należałoby sprawdzić gdzie jest problem. Można to zrobić, chociaż to pewnie będzie wymagało czasu i pieniędzy.

 

Zwykle jest tak, że zwykle problemem jest serwer smtp, który jest wciągany na listę spamerów, z której to listy korzystają operatorzy pocztowi.

Proponuję sprawdzić jeszcze tutaj pod linkiem: https://freshmail.pl...smtp-wordpress/

Witryna na której można znaleźć trochę więcej informacji z tego zakresu.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0