Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Zabieg medycyny estetycznej Poznań

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 sunkiss

sunkiss

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 71 postów

Napisano 03 luty 2019 - 19:58

Hej! Jestem nowa w mieście i szukam dobrego gabinetu medycyny estetycznej. Zależy mi na estetycznym efekcie, tak wiecie, żeby poprawki były delikatne, nie chcę wyglądać sztucznie. W planach mam wypełnienie zmarszczek pod oczami i powiększenie ust. Możecie mi polecić jakiegoś lekarza albo gabinet?

• 0

#2 malapyza

malapyza

Nowicjusz

• Piaskownica
  • Pip
  • 19 postów

Napisano 05 luty 2019 - 23:38

nie wiem, jaki gabinet jest najlepszy, ale pamietaj, zeby zapisac sie do lekarza, bo to powazne zabiegi. nie moze ich wykonywac 'zwykla' kosmetyczka. co prawda czasem takie wypadki sie zdarzaja, ale wtedy jest duze ryzyko powiklan czy po prostu brzydkich rezultatów.

• 0

#3 karolinaeff

karolinaeff

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 22 postów

Napisano 10 luty 2019 - 21:10

tez bym sobie poszla na jakis zabieg, ale boje sie, ze bede sztucznie wygladac. tzn. twarz bedzie ponaciagana czy cos :/ a tez szukam kogos w poznaniu, ale poki co nie mam zaufania do zadnego gabinetu.

• 0

#4 agness80

agness80

Nowicjusz

• Użytkownik
  • Pip
  • 36 postów

Napisano 16 luty 2019 - 02:16

polecam Mediart Clinic na ul. Kochanowskiego :) chodze tam na depilację laserową i jestem bardzo zadowolona, bo skóra robi się gładka, włosków odrasta coraz mniej. W marcu idę tam na zabieg nawilżający  :) Mają nowoczesny sprzęt i dobrych specjalistow, wiec potrafia dobrac odpowiedni zabieg do potrzeb skóry.

• 0

#5 arkadiuszmaniek

arkadiuszmaniek

Nowicjusz

• Piaskownica
  • Pip
  • 18 postów

Napisano 24 luty 2019 - 14:07