Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Jakie tabletki?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 aniam19872

aniam19872

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 15 postów

Napisano 10 maj 2018 - 23:10

Wiem, że to zależy od organizmu ale jakie konkretnie tabletki nie dawały Wam przykrych skutków ubocznych? kiedyś brałam yaz ale przytyłam i wolałabym teraz tego uniknąć a w pon idę do gina i boję się mu zaufać w 100% bo teraz większość przekupionych przez koncerny. 


  • 0

#2 Toola

Toola

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 196 postów

Napisano 11 maj 2018 - 10:40

Kochana to bardzo indywidualna sprawa, nie można się sugerować tym że ja Ci napiszę że dla mnie są takie dobre czy takie. Na pewno te z mniejszą zawartością hormonów dają mniej skutków ubocznych i jak kobieta narzeka na standardowe to lekarze je często wypisują. A nie bój nic bo są tak samo skuteczne, po prostu mają innego składnika więcej. Ja mam belarę właśnie tego typu i jeśli to Ci w czymś pomoże to tak - czuję się po nich bardzo dobrze i nie przytyłam ani grama, no może ciut mi w cycki poszło  :lol: ale to akurat na plus wiadomo  :tongue: niech Cię lekarz dobrze przebada zanim wypisze, nie daj sobie wcisnąć recepty na ładne oczy. No i wiadomo lepiej jak to lekarz zaufany by był, mój na 100% kieruje się dobrem pacjentki a nie profitami jakie otrzymuje i na pewno u Ciebie też tacy są. 


  • 0

#3 Toola

Toola

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 196 postów

Napisano 14 maj 2018 - 10:41

Trochę źle wyżej napisałam to sprostuję bo nie mogę edytować. Belara to tabletka zawierająca pochodną naturalnego progesteronu, może ilościowo nie ma ich mniej tylko ma taki lepiej tolerowany przez organizm. Bo są też na rynku tabletki tzw. ultralekkie, z ultraniską dawką hormonów ale je już się troszkę inaczej dawkuje. Mogło wyjść z mojej odpowiedzi, że mi właśnie o nie chodzi ale ja z nimi doświadczenia nie mam akurat. W każdym razie mam nadzieję, że gin Ci wypisał jakieś ok te tabletki i obejdzie się bez skutków ubocznych :) 


  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#4 wodazrodlana

wodazrodlana

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 15 postów

Napisano 29 czerwiec 2018 - 20:40

Pierwsza podstawowa sprawa to taka ze dobrze dobrane tabletki tycia nie powoduja, poczytaj sobie na stronie antykoncepcjanamiare w zakladce ABC antykoncepcji, po drugie przed przepisaniem tabletek powinnas miec obszerny wywiad i kilka badan a po trzecie jesli lekarz na ladne oczy na dzien dobry przepisuje tabletki jakiekolwiek to trzeba go zmienic :P


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0