Powiększenie piersi a wybór implantów

sunkiss

Nowicjusz
Dołączył
22 Maj 2016
Posty
83
Punkty reakcji
1
Cześć. Stoję przed ważną decyzją dotycząca powiększenia moich piersi. Jestem zdecydowana na zabieg, ale nie wiem jakie implanty wybrać. Dotychczas sądziłam, że najwazniejszy jest wybor profesjonalnego chirurga... Ale okazało sie, że istotne też sa implanty, a tych na rynku jest sporo. Czy znajdą się tutaj panie,które powiększyly piersi i są w stanie mi doradzic jakas marke? Wstepnie juz rozmawialam z chirurgiem podczas konsultacji na ten temat, ale chetnie poznam rowniez wasze opinie.
 

agness80

Nowicjusz
Dołączył
29 Lipiec 2016
Posty
42
Punkty reakcji
0
Nie znam się dokładnie na tym temacie (tzn. nie powiększałam sobie biustu), ale niedawno czytałam artykuł o celebrytkach, które poddały się takiemu zabiegowi. Z tego co kojarze to np. Siwiec i Chodakowska mają implanty Mentor. Podobno bardzo dobra marka, ale nie wiem jak cenowo wypada.
 

AnkaKwiatkowska85

Nowicjusz
Dołączył
29 Marzec 2018
Posty
15
Punkty reakcji
1
Moim zdaniem trzeba rozeznać się w dobrej klinice i tam nam doradzą jakie implanty można sobie zafundować. Ja osobiście bala bym sie tego zabiegu :(
 

ewkamarchewka1

Nowicjusz
Dołączył
29 Lipiec 2016
Posty
36
Punkty reakcji
1
Tez mi sie wydaje, że chirurg najlepiej doradzi. Jeśli chodzi o obawy przed zabiegiem- są zbyteczne :) Wspomniane tu implanty Mentor to dobry wybór. Uchodzą za najbezpieczniejsze na rynku, zresztą sam producent udziela na nie dożywotniej gwarancji.
 

malapyza

Nowicjusz
Dołączył
29 Maj 2016
Posty
23
Punkty reakcji
0