Witam,
miesiąc temu zakupiłem komputer stacjonarny. Ustaliłem ze sprzedawcą jakie chce mieć parametry komputera w założonym przeze mnie budżecie. Sprzedawca zapewnił mnie, iż w ustalonej kwocie uda mu się "złożyć" komputer spełniający moje wymagania. Przez pierwszy tydzień komputer działał prawidłowo. Po tym okresie karta graficzna zaczęła się psuć. Byłem u sprzedawcy z tym problemem. Pan przez tydzień rzekomo coś naprawiał. Przez parę dni znów sprzęt był sprawny po czym sytuacja z zepsutą kartą graficzną powróciła. Za drugim razem chciałem oddać komputer i otrzymać z powrotem pieniądze, jednak sprzedawca się nie zgodził i podjął się kolejnej naprawy. Na chwilę obecną karta graficzna jest sprawna, ale komputer zaczął mieć problem z pamięcią, to znaczy nie zawsze wyświetlają się po wejściu w "mój komputer" wszystkie dyski.
Co mam zrobić? Pójść kolejny raz do sprzedawcy czy spróbować innej drogi dochodzenia swoich praw? Z góry dziękuję za pomoc.
miesiąc temu zakupiłem komputer stacjonarny. Ustaliłem ze sprzedawcą jakie chce mieć parametry komputera w założonym przeze mnie budżecie. Sprzedawca zapewnił mnie, iż w ustalonej kwocie uda mu się "złożyć" komputer spełniający moje wymagania. Przez pierwszy tydzień komputer działał prawidłowo. Po tym okresie karta graficzna zaczęła się psuć. Byłem u sprzedawcy z tym problemem. Pan przez tydzień rzekomo coś naprawiał. Przez parę dni znów sprzęt był sprawny po czym sytuacja z zepsutą kartą graficzną powróciła. Za drugim razem chciałem oddać komputer i otrzymać z powrotem pieniądze, jednak sprzedawca się nie zgodził i podjął się kolejnej naprawy. Na chwilę obecną karta graficzna jest sprawna, ale komputer zaczął mieć problem z pamięcią, to znaczy nie zawsze wyświetlają się po wejściu w "mój komputer" wszystkie dyski.
Co mam zrobić? Pójść kolejny raz do sprzedawcy czy spróbować innej drogi dochodzenia swoich praw? Z góry dziękuję za pomoc.