Skocz do zawartości

Witaj!

Zarejestruj się, aby dołączyć do jednej z największych polskich społeczności!

Zdjęcie
- - - - -

Ryzyko ciazy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#1 trophy250

trophy250

    Nowicjusz

  • Użytkownik
  • Pip
  • 82 postów

Napisano 03 październik 2017 - 10:19

Witam. Moja kobieta ma nieregularne miesiaczki. Pare lat temu zanikl jej calkiem na 3 miesiace. Brala tabletki ale juz nie bierze od pol roku. Narazie nie bylo takiego czekos od momentu przestania brania tabletek ze miesiaczka zaniknela. W tym miesiacu powinna miec okres moedzy 25 a 30 dniem wrzesnia. Kochalismy sie bez zabespieczenia bez wytrysku w okolicach 14-15 wrzesnia. Zrobilismy dwa testy 30 wrzesnia i wyszly na jedna kreske ale okresu jak nie bylo to nie ma. Tylko dzis ma jakies rozowe plamienia. O czym moze to swiadczyc? Test zrobiony w terminie w ktorym juz powinno cos pokazac.
  • 0

#2 samba_mamba

samba_mamba

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 976 postów

Napisano 16 listopad 2017 - 14:34

Jeżeli ma zaburzenia miesiączkowania, to powinna wybrać się do lekarza i to sprawdzić. Nie jest też zbyt mądrze ryzykować i liczyć na fart. No... chyba, że planujecie dzidzię już teraz. :) Jeżeli nie, to zaburzenia miesiączkowania może rozwiązać odpowiednio dobrana pigułka z niewielką ilością hormonów, ale to trzeba zrobić dokładne badania.


  • 0

#3 wodazrodlana

wodazrodlana

    Nowicjusz

  • Piaskownica
  • Pip
  • 19 postów

Napisano 18 listopad 2017 - 11:07

Jesli dziewczyna ma problemy z miesiaczkowaniem to koniecznie powinna sie przebadac bo to nie jest normalne. Ciekawa jestem czy podczas brania tabletek miala regularny okres :D  Ja gdy mialam okres co dwa czasem trzy miesiace to dostalam tabletki na wyrownanie problemu. Potem zmienilam je na wkladke levosert i problemu z nieregularnym okresem juz nie mam. A co do tego czy mieliscie wpadke to juz na forum nikt wam nie doradzi, testy sikane nie zawsze sa miarodajne, lepiej zrobc testy z krwi :)


  • 0

#4 Mr Papuga

Mr Papuga

    Bywalec

  • Użytkownik
  • PipPip
  • 237 postów

Napisano 19 listopad 2017 - 11:27

Dokładnie, takie zaburzenia mogą świadczyć o naprawdę dużej ilości rzeczy - dlatego tutaj nic się nie wygdyba, trzeba lecieć do lekarza i robić szczegółowe badania :)


  • 0

Janusz

Janusz
  • Użytkownicy
  • PipPipPipPipPipPip
  • 2899 postów
  • PłećMężczyzna

#5 samba_mamba

samba_mamba

    Stały bywalec

  • Użytkownik
  • PipPipPip
  • 976 postów

Napisano 30 listopad 2017 - 23:31

Czasami okres reguluje się właśnie odpowiednio dobranymi pigułkami, choćby vibinem mini z małą ilością hormonów.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0